Gå til innhold

Svartebørs billetter

Pearl

Anbefalte innlegg

Jeg blir så sint.

Er en av MANGE som ikke fikk billett til Robbie Williams konserten i Oslo, men nå ser jeg at det florerer med svartebørs billetter.

Det er så irriterende, at noen skor seg på denne måten. (vet jo at det er helt vanlig) regner med at det er mange som alikevel kjøper disse billettene som er dobbelt så dyre. Men er det ingenting som kan gjøres med dette. Trodde ikke det var lovlig jeg.

Hva synes dere andre?? Synes dere det er helt OK at det er så mange billetter til konserter og show som blir oppkjøpt av utspekulerte svartebørs haier??

Burde de ikke bli annmeldt til et eller annet organ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig irriterende!!! :evil:

Burde vært begrensninger på hvor mange billetter en kan kjøpe. Skal en ha mer en f.eks 6 så må en stille bakerst i køen igjen. Synest jeg da.

Er sjeleglad for at jeg ihvertfall fikk billetter til RW-konserten i Stockholm.

Brownie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes grensa burde vært lavere en 6 jeg. Maks fire og så bakerst i køen igjen. :evil: Fikk heller ikke biletter.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipe greier. Jeg har ikke sansen for svartebørs i det hele tatt, og er kjempeglad for at jeg har fått billett til konserten i Oslo. Mannen min var ikke like happy for han må sitte hjemme med ungene, mens jeg er på jentetur med jobbfolk i Oslo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte billetter til R.W. på Ticnet, det var kjempeenkelt å registrere seg og selvom det tok tre kvarter før vi kom igjennom fikk vi ihvertfall billetter....

Anbefales........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...