mysan Skrevet 30. mars 2009 #21 Skrevet 30. mars 2009 Dette var da virkelig et blodfattig forsøk på provokasjon.
Mariehønen Skrevet 3. april 2009 #22 Skrevet 3. april 2009 Enig, folk som har fått barn blir automatisk noe mer dumme enn om de hadde valgt å ikke få barn. Småbarn gjør at folk blir tilbakestående. Helt enig, derfor er det ingen statsledere, næringslivstopper og direktører som har barn.
alicia2 Skrevet 3. april 2009 #23 Skrevet 3. april 2009 Enig, folk som har fått barn blir automatisk noe mer dumme enn om de hadde valgt å ikke få barn. Småbarn gjør at folk blir tilbakestående. ,ja jeg regner med det er nett før jeg må levere både barn(siden jeg plutselig ble tilbakestående får jeg neppe beholde dem),mann og jobb i fra meg,og la andre overta viktige verv m.m jeg har. Selv har jeg jo mange barn,så det er ekstra kritisk for meg. Blir vel tvangsinnlagt snart
Envy Skrevet 6. april 2009 #24 Skrevet 6. april 2009 Enig, folk som har fått barn blir automatisk noe mer dumme enn om de hadde valgt å ikke få barn. Småbarn gjør at folk blir tilbakestående. Det er nesten så jeg sier meg enig. "Lille Jens var sååå flink i dag og bæsja masse i bleien sin!" ..og når folk faktisk syns bleieskift er et helt kurrant tidsfordriv er det faktisk noe som sier meg at ting ikke er helt som det skal altså :klø:
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #25 Skrevet 7. april 2009 Det er nesten så jeg sier meg enig. "Lille Jens var sååå flink i dag og bæsja masse i bleien sin!" ..og når folk faktisk syns bleieskift er et helt kurrant tidsfordriv er det faktisk noe som sier meg at ting ikke er helt som det skal altså :klø: Det kommer jo litt ann på hva som var grunnen til dette da. Er det en baby eller et lite barn som er forstoppet så var det jo veldig positivt at han bæsja. Nå har jeg aldri hørt at foreldre har sagt noe sånt, ikke har jeg selv sagt noe sånnt heller. Det finnes så mye annet å snakke om, også om barnet, enn om hva de har gjort i bleien. Det er jo altoppslukende å bli forledre, men det burde stoppe etter noen måneder.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #26 Skrevet 7. april 2009 Fødselstallene går ned. Gjennomsnittlig IQ går opp. Kan jo bare være tilfeldig.
Gjest mor til tre Skrevet 8. april 2009 #27 Skrevet 8. april 2009 Helt enig, derfor er det ingen statsledere, næringslivstopper og direktører som har barn. ..og når folk faktisk syns bleieskift er et helt kurrant tidsfordriv er det faktisk noe som sier meg at ting ikke er helt som det skal altså :klø: Dersom du lever i forvillelsen at man skifter bleier fordi man synes det er et "kurrant" tidsfordriv (som du så elegant uttrykker det), men fordi et hjelpeløst lite menneske trenger din hjelp til ALT, inkludert personlig hygiene. Ellers sitter jeg og venter på linker til vitenskapelige rapporter om lavere IQ hos foreldre. Regner med at dere mentalt overlegne barnløse mennesker uten problemer finner frem noe godt lesestoff til oss amøbeforeldrene.
mysan Skrevet 13. april 2009 #28 Skrevet 13. april 2009 Hvor intelligent og gjennomtenkt er det å ikke få barn i et samfunn? La oss si at fra og med neste år, slutter vi å få barn her i landet - hvor er vi om femti år da? Ellers er det helt naturlig at man blir totalt oppslukt av barna mens de er små, det er sånn for at de små skal overleve. Det er derfor vi synes de små hår- og tannløse er søte og smelter hver gang de smiler også. Det må være sånn, ellers hadde vi kastet dem i søpla pga mas, stress, lite nattesøvn osv. Rein biologi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå