Gå til innhold

Folk som har barn er dumme


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Folk som har barn er dumme. Har dere ikke hørt om kondom eller andre prevansjonsmidler?

Jeg er ganske så intelligent, jeg, så jeg skal aldri skaffe meg barn, aldri. Det er jeg for smart til. Ikke rart verden går under, krig her, sult der. Nei, det er ikke rart når de fleste faktisk har barn. Verden er jo proppfull av idioter. Hadde folk bare vært smart nok å beskyttet seg slik de aldri fikk disse barna, ja da hadde nok verden vært mye bedre. Men slik gikk det ikke, bare se på Bush og andre grusomme ledere, de har jo mange barn også. Bush har i hvertfall to, så ikke rart han er dum.

Saddam Husseien (eller hvordan man skriver det) hadde jo flere, vet ikke om det var fire, mulig mer. Ikke rart han ble tatt til slutt så dum som han var. Fire barn, ja da er man tett i pappen. Hadde man vært smart og ikke fått barn, ja da hadde han nok aldri blitt tatt. Kanskje han til og med hadde vært snill gutt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dumma

Hvis alle hadde brukt prevensjon og ikke fått barn så kunne ikke du lagt inn et sånt surmaget innlegg her inne, for da hadde ikke du vært født. Hvem arvet du intelligensen din fra sa du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh. :ler:

Såklart alt hadde vært bedre hvis ingen fikk barn. Vi hadde jo avskaffet alt av krig og nød i løpet av en menneskealder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Folk som har barn er dumme. Har dere ikke hørt om kondom eller andre prevansjonsmidler?

Jeg er ganske så intelligent, jeg, så jeg skal aldri skaffe meg barn, aldri. Det er jeg for smart til. Ikke rart verden går under, krig her, sult der. Nei, det er ikke rart når de fleste faktisk har barn. Verden er jo proppfull av idioter. Hadde folk bare vært smart nok å beskyttet seg slik de aldri fikk disse barna, ja da hadde nok verden vært mye bedre. Men slik gikk det ikke, bare se på Bush og andre grusomme ledere, de har jo mange barn også. Bush har i hvertfall to, så ikke rart han er dum.

Saddam Husseien (eller hvordan man skriver det) hadde jo flere, vet ikke om det var fire, mulig mer. Ikke rart han ble tatt til slutt så dum som han var. Fire barn, ja da er man tett i pappen. Hadde man vært smart og ikke fått barn, ja da hadde han nok aldri blitt tatt. Kanskje han til og med hadde vært snill gutt også.

Å lese det du skriver, så er det all grunn til å bruke prevansjon.

Måtte gud forby at noen klarte å gjøre deg gravid, eller at du fikk spre din sæd.

(vet ikke om du er hun eller han)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lese det du skriver, så er det all grunn til å bruke prevansjon.

Måtte gud forby at noen klarte å gjøre deg gravid, eller at du fikk spre din sæd.

(vet ikke om du er hun eller han)

Hehe, ja, naturen er klok som sørger for at sånne som ts ikke har lyst til å videreføre sine gener.. Lenge leve survival of the fittest! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Folk som har barn er dumme. Har dere ikke hørt om kondom eller andre prevansjonsmidler?

Jeg er ganske så intelligent, jeg, så jeg skal aldri skaffe meg barn, aldri. Det er jeg for smart til. Ikke rart verden går under, krig her, sult der. Nei, det er ikke rart når de fleste faktisk har barn. Verden er jo proppfull av idioter. Hadde folk bare vært smart nok å beskyttet seg slik de aldri fikk disse barna, ja da hadde nok verden vært mye bedre. Men slik gikk det ikke, bare se på Bush og andre grusomme ledere, de har jo mange barn også. Bush har i hvertfall to, så ikke rart han er dum.

Saddam Husseien (eller hvordan man skriver det) hadde jo flere, vet ikke om det var fire, mulig mer. Ikke rart han ble tatt til slutt så dum som han var. Fire barn, ja da er man tett i pappen. Hadde man vært smart og ikke fått barn, ja da hadde han nok aldri blitt tatt. Kanskje han til og med hadde vært snill gutt også.

foreldrene dine er dumme alså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja, naturen er klok som sørger for at sånne som ts ikke har lyst til å videreføre sine gener.. Lenge leve survival of the fittest! ;D

Off topic, men herlighet for en helt ufattelig nydelig avatar du har! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hmmm. Som intelligent burde du vite at man burde argumentere for påstander man kommer med. Du sier ikke noe om hvorfor mennesker med barn er dumme. Mangemønsker seg jo nettopp barn, så hvorfor er det dumt? Syntes du det var dumt at du selv ble født?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som har barn er dumme. Har dere ikke hørt om kondom eller andre prevansjonsmidler?

Jeg er ganske så intelligent, jeg, så jeg skal aldri skaffe meg barn, aldri. Det er jeg for smart til. Ikke rart verden går under, krig her, sult der. Nei, det er ikke rart når de fleste faktisk har barn. Verden er jo proppfull av idioter. Hadde folk bare vært smart nok å beskyttet seg slik de aldri fikk disse barna, ja da hadde nok verden vært mye bedre. Men slik gikk det ikke, bare se på Bush og andre grusomme ledere, de har jo mange barn også. Bush har i hvertfall to, så ikke rart han er dum.

Saddam Husseien (eller hvordan man skriver det) hadde jo flere, vet ikke om det var fire, mulig mer. Ikke rart han ble tatt til slutt så dum som han var. Fire barn, ja da er man tett i pappen. Hadde man vært smart og ikke fått barn, ja da hadde han nok aldri blitt tatt. Kanskje han til og med hadde vært snill gutt også.

foreldrene dine er dumme alså?

faen, den skulle liksom jeg komme med!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest preben

Mitt inntrykk er at folk med barn er hjernedøde...de blir zombier.

Single er de mest oppegående og interessante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at folk med barn er hjernedøde...de blir zombier.

Single er de mest oppegående og interessante.

:skratte: Jeg kan ikke annet enn å le! Vi med barn blir jo OPPTATT AV BARNA da, og selvsagt blir våre liv annerledes enn FØR barna kom,vi må innrette oss etter at det faktisk er barn i våre liv som trenger oss og er avhengig av oss.Så derfor kan vi kanskje virke litt mindre spennende(kremt,en stund ;) ) enn da vi også var single og uten barn og bare hadde oss selv å ta hensyn til.MEN,vi kan faktisk være ganske så " OPPEGÅENDE" MED barn også!! Vi mister verken intelligensen eller interessen for verden rundt selv om vi har barn! " Zombi-tilstanden" er vi kvinner inne i en periode under ammetåka ,ellers våkner vi snart opp igjen fra DEN tilstanden, og hjernedød-vel ,vanskelig å ta seg av barn da serrru :lur:

Og det er klart,hvis DU er singel OG barnløs,så er det jo personer i en lignende livssituasjon som er mest interessant for DEG!

Endret av alicia2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som har barn er dumme. Har dere ikke hørt om kondom eller andre prevansjonsmidler?

Jeg er ganske så intelligent, jeg, så jeg skal aldri skaffe meg barn, aldri. Det er jeg for smart til. Ikke rart verden går under, krig her, sult der. Nei, det er ikke rart når de fleste faktisk har barn. Verden er jo proppfull av idioter. Hadde folk bare vært smart nok å beskyttet seg slik de aldri fikk disse barna, ja da hadde nok verden vært mye bedre. Men slik gikk det ikke, bare se på Bush og andre grusomme ledere, de har jo mange barn også. Bush har i hvertfall to, så ikke rart han er dum.

Saddam Husseien (eller hvordan man skriver det) hadde jo flere, vet ikke om det var fire, mulig mer. Ikke rart han ble tatt til slutt så dum som han var. Fire barn, ja da er man tett i pappen. Hadde man vært smart og ikke fått barn, ja da hadde han nok aldri blitt tatt. Kanskje han til og med hadde vært snill gutt også.

Så dine foreldre er altså dumme?

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som har barn er dumme. Har dere ikke hørt om kondom eller andre prevansjonsmidler?

Jeg er ganske så intelligent, jeg, så jeg skal aldri skaffe meg barn, aldri. Det er jeg for smart til. Ikke rart verden går under, krig her, sult der. Nei, det er ikke rart når de fleste faktisk har barn. Verden er jo proppfull av idioter. Hadde folk bare vært smart nok [til] å beskyttet seg slik [at] de aldri fikk disse barna, ja da hadde nok verden vært mye bedre. Men slik gikk det ikke, bare se på Bush og andre grusomme ledere, de har jo mange barn også. Bush har i hvertfall to, så ikke rart han er dum.

Saddam Husseien (eller hvordan man skriver det) hadde jo flere, vet ikke om det var fire, mulig mer. Ikke rart [at] han ble tatt til slutt så dum som han var. Fire barn, ja da er man tett i pappen. Hadde man vært smart og ikke fått barn, ja da hadde han nok aldri blitt tatt. Kanskje han til og med hadde vært snill gutt også.

For moro skyld har jeg markert noen av skrivefeilene dine med rødt. Bare for å understreke hvor intelligent du er, som ikke har barn.

Og en liten ting til: Hvis ingen hadde fått barn, hva hadde skjedd med menneskeheten da? Egentlig?

Endret av Gir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Og en liten ting til: Hvis ingen hadde fått barn, hva hadde skjedd med menneskeheten da? Egentlig?

Det som hadde skjedd si meg med tanke på hva vi mennesker gjør. Dreper kriger voldtar stjeler osv. Hadde det vært så ille ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest multemonster
Folk som har barn er dumme.

Helt enig. Dette gjelder særlig dine foreldre. Hadde de vært bittelitte smartere og giddet å bruke kondom i stedet for å få deg hadde verden vært et mye bedre sted.

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som hadde skjedd si meg med tanke på hva vi mennesker gjør. Dreper kriger voldtar stjeler osv. Hadde det vært så ille ?

En verden uten mennesker hadde sikkert ikke vært så verst, men litt kjedelig for menneskeheten kanskje? I og med at den hadde tatt slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Enig, folk som har fått barn blir automatisk noe mer dumme enn om de hadde valgt å ikke få barn. Småbarn gjør at folk blir tilbakestående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...