Gå til innhold

Barrier Repair

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vil kjøpe meg Dermalogica til min sensitive hud....men er litt usikker på hvilken fuktighetskrem jeg bør velge.Har litt blandingshud som er tørr,fet og sensitiv.Blir fort rød og påvirket av vær etc.Har hørt at Barrier repair er den beste for min type, men skulle gjerne ha fått noen råd fra folk som har prøvd den..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er veldig individuelt hva som passer.

Etter det du beskriver har vi ganske lik hud. Barrier Repair passet ikke for meg. Etter å ha prøvd litt forskjellig kom jeg frem til at en blanding av Skin Smoothing cream og Active Moist var det som passet min hud best av Dermalogicas kremer. Min hud er slik at jeg må ha en lett (nærmest flytende) krem med masse fuktighet og lite fett.

Har lest at andre her inne med liknende hudtyper har brukt kremer fra Decleor og er mer fornøyd med dem (jeg har ikke prøvd dem selv).

Jeg tror dette er veldig individuelt så du får bare prøve deg frem. Du får prøver hos din Dermalogicaforhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg oppfatter Barrier Repair mer som et beskyttelsesprodukt enn som en egentlig fuktighetskrem. Den inneholder masse silikon, og jeg ville ikke brukt den alene. Selv bruker jeg Skin Smoothing Cream til min småtørre hud, og det holder i massevis for denne årstiden. Muligens er Active Moist nok for deg, få tak i prøver og test ut selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har faktisk allerede bestillt Barrier Repair,men tror den er bra for min hud.Skulle hatt Skin smoothing cream og,men har ikke råd til begge.Har også sensitiv hud som trenger mye beskyttelse og fuktighet.Noen som forresten har prøvd Gentle Soothing Booster??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg likte ikke Barrier Repair i det hele tatt; følte at den "smuldret" av huden. Gentle Soothing Booster har jeg ikke prøvd, men Hydrating Booster, som er OK, men jeg vil ikke kjøpe den. Selv foretrekker jeg Aromessence Rose d'Orient fra Decleor i tillegg til Skin Smoothing Cream (om natten), den roer ned sensitiv hud og lukter nydelig. Forslaget om å kombinere Decleor og Dermalogica på denne måten, kom fra hudpleieren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfatter Barrier Repair mer som et beskyttelsesprodukt enn som en egentlig fuktighetskrem. Den inneholder masse silikon' date=' og jeg ville ikke brukt den alene. [/quote']

Det stemmer dette. Jeg vil ikke anbefale deg å bruke den alene. Jeg bruker Barrier Repair i perioder med Skin Smoothing Cream over.

Bruker man den alene er det nesten bortkastede penger, og den inneholder også minimalt med fukt og pleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

For noen bortkastede penger!Fikk den i posten idag og den er jo så liten også...uff..typisk.Trodde endelig jeg hadde gjort et bra kjøp.Blakket meg fullstendig nå...siden jeg trenger en fuktighetskrem itillegg(hva hjelper da BR mot..?)hvilken anbefaler dere?Helst noe som er billligere......er Lumene og Avène bra til å være billigprodukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barrier Repair er knøttliten ja, men du skal bruke knøttlite også. Du merker det når du tar den på hvor mye som skal til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har du et forslag til en god fuktighetskrem som ikke er for dyr til sensitiv blandingshud?Lommeboka er en anelse tom nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har du et forslag til en god fuktighetskrem som ikke er for dyr til sensitiv blandingshud?Lommeboka er en anelse tom nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Kremen fra Avene for sensitiv hud er faktisk veldig bra, tror den heter Crème pour peaux intolérantes. Sist jeg kjøpte den, kostet den 160,-, mulig den har steget litt, men ikke drastisk. Den trekker fort inn, er uparfymert, og er ikke fettete eller blank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...