Miss I.W. Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #721 Del Skrevet 17. juni 2010 Da er forhåpentligvis alt pakket og klart til helgas bryllup. Har stresset i hele dag. En ting er jo at jeg skal passe på å få med mitt eget, men jeg må jo passe på å få med alt til litja også! Hun skal være med pappaen fra fredagskveld til lørdags formiddag når mamma tar over. Jeg skal være borte 3 netter og bo på 3 forskjellige steder, og være borte fra lillemor i over et døgn. Vi er jo i samme by og jeg håper å få henne hos meg i noen timer mens vi er hos frisøren på lørdagsformiddag. Gruer meg litt, men det blir vel travelt nok til meg. Forlovertalen er nesten ferdig, antrekket og timeplanen for hele helga er klar. Men jeg er litt stresset. I går gledet jeg meg og det var koslig å prate med bruden på tlf, men i dag er jeg stresset, har hodepine og reisefeber. Det blir mye MME på lillemor og "pump`n dump" på meg pga dårlig muligheter oppbevaring av fersk morsmelk. Men det får vel gå bare bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. juni 2010 #722 Del Skrevet 20. juni 2010 Gratulerer med putefri snuppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #723 Del Skrevet 20. juni 2010 Tusen takk, Pusilus! Helga gikk fint! Lillemor har vært veldig snill med pappaen og mormor! Hun har bl.a. sovet fra ni til halv åtte de to siste nettene! Hun har blitt så flink til å spise grøt og det har vel kanskje innvirkning på søvnen (samt at lukten av mamma og pupp har vært borte! ). Og i kveld fikk vi et annet resultat av grøten; sikkelig grønn og illeluktende bæsj! Pappaen måtte faktisk brekke seg. All MMEen kan vel kanskje ha hjulpet litt på også. Bryllupet var fantastisk, rett og slett! Helt ubeskrivelig og magisk! Og gud, så slitene vi er i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #724 Del Skrevet 23. juni 2010 Lillemor har bare tullet i nesten hele natt! La henne som vanlig kl halv åtte. Fikk ikke i henne MME-flaska som vi bruker å avslutte med, men hun roet seg fort. Likevell en time senere var hun våken. Hun lå bare åt på bamsen sin og var helt stille. Tok ifra henne bamsen og dyttet inn smukken. Hun ville liksom ikke sove, men det var helt grait å ligge i vogga, så vi lot henne bare være. Når vi la oss kl 24 sov hun, men våknet kl ett. Jeg dyttet smukk og la til dyne flere ganger den neste timen før jeg "ga opp" og ga henne pupp i senga vår. Hun (og jeg) sov fra to til fire, når jeg prøvde å legge henne over i vogga. (Var bare for trøtt til å ha henne i senga og var redd for å legge meg på henne ) Hun våknet selvfølgelig og det ble litt smukkedytting og dyneretting. Hun gråter ikke, men er så urolig at jeg ikke greier å sove. Tror kjære var opp et par ganger, men jeg sa jeg skulle ta henne siden han skulle opp og på jobb. "Ga opp" igjen; ny pupp kl fem. Litt urolig dupping på meg mens lillemor ligger i sengen i mellom kjære og meg. Nye pupper åtte og ti, før vi sto opp og dusjet. Nå ligger hun og sover søtt, mens mor er helt ødelagt! Grunnen til at jeg skriver "ga opp" er at jeg prøver å unngå å amme hvis hun er bare urolig og trenger smukken. Vil ikke venne på den kosen, når hun har klart seg uten så lenge. Hun beviste jo det i helga når jeg var borte ei natt og hun sov på et annet rom den neste natta, og sov som tidligere nevnt fra ni til halv åtte. Hun fikk Hipp fruktmos før første gang i går, men hun ga ikke inntrykk av å ha noe mageknip/ubehag. Tilbake til normalen (MM hele dagen, 1 stor posj.grøt i halvseks-tiden, pupp, stell, pupp og ca 90 ml MME før hun legger seg kl 1930) i dag igjen for å se om hun sover bedre i natt. Mor trenger i allefall å sove bedre! Det har vært for mange netter uten søvn. Begynner å forstå andre mødre som er opp å ammer flere ganger om natta nå. Søren, jeg har vær heldig fram til nå!!! (Fattig trøst når jeg går rundt som en zombie nå!) Lurer rett og slett på om hun må få et måltid til... F.eks. grønnsakstuing før vi spiser middag. :klø: Jeg greier ikke å gi henne noe mer melk uten å bytte ut MM med MME i allefall, og det er ikke noe mål enda. Har litt arbeidslyst (ordne barnerom, rydde hjemme hos pappa, kontorarbeid m.m.), men får liksom ikke gjort noe utover matlaging og klesvask når jeg er så trett. Har begynt å nøste opp i div. til pappa og det krever litt konsentrasjon. Noe som er mangelvare om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #725 Del Skrevet 23. juni 2010 Lurer kanskje på at lillemor hadde vondt i magen i matt etter gårsdagsens fruktmosen likevel... :klø: Jeg har skiftet to bæsjebleier og vi har skiftet antrekk to ganger pga sikkelige store og sure gulper. Men hun gliser like bredt! Har fått gjort litt i dag; lagt sammen 4 maskiner klesvask, bakt 3 brød og focaccia, laget dobbel posj. lasagne (sånn at vi har litt lettvindte rester til helga), ryddet bort de gamle sommerdynene, ryddet litt og kost meg med litt surfing innimellom. Skulle ha gjort mere kontorarbeid, men det går ingen vei, så jeg får ta det igjen. Det dumme er at det ligger i to hauger på stua. Ga lillemor en halv posj. grøt til lunsj likevel. Det var av ren desperasjon! Vet at hun ikke reagerer på det i det minste. Lillemor er forresten 20 uker nå, så jeg tilfeldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #726 Del Skrevet 28. juni 2010 Ukene bare flyr avgårde! I løpet av siste uke har hun "funnet" tærne sine! Hun har tidligere bare kommet til knærne, men på lørdag på stellebordet tok hun tak i begge stortærne. Er visst morro det Vi har begynt med grøt fast 2 ganger om dagen. Liten posjon til lunsj og stor posjon til middag/tidlig kvelds. Hun synes det er kjempegodt. Er veldig interesert i hva vi spiser og har fått smake på noen skorper. Men fruktmos liker hun ikke. Hun sover bedre og det gjør heldigvis mammaen også. :gjeiper: Og vi har tatt fram str 68 og begynt å legge bort klær i 62. Nesten litt vemodig å stadig konstantere at det er siste gangen favorittene blir brukt. Men så er det også ganske så morro å ta i bruk nye klær også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #727 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Denne uka har lillemor skreket sikkelig sårt ved leggetid. Verdens bildeste unge som er en ren fryd å legge gikk fra smil og kos, til hylig. Ikke sutring en gang, men rett på hyl,snørr og tårer! På mandagen bestemte jeg meg for å droppe MME-flasken fordi lillemor har ikke villet hatt noe særlig av den i det siste. Hun hadde spist greit, syntes jeg. Kjære skulle legge henne mens jeg dusjet. Men det ville hun ikke ha noe av, og grein og grein. Kjære tenkte ikke at det kunne være flaska som manglet, så det tok litt lang tid ør vi fikk roet henne. Men etter litt MME tok hun natta. Tirsdag var hun kanskje litt for trøtt. Hun ville ikke ha MME og var bare missfornøyd. Måtte legge meg sammen med henne for å roe henne. Onsdag var jeg borte, men jeg hadde passet på både nok søvn og nok mat før jeg dro ut en time før hennes leggetid. Men hun roet seg til slutt. I dag har hun sovet masse på ettermiddagen og spist godt, og i kveld gikk det heldigvis bra. Så forhåpentligvis var det ikke begynnelsen på en ny trend. Hun sover godt på natta igjen og natt til onsdag sov hun fra halv åtte til kvart på seks! Hun er ikke så veldig flink til å finne roen og sove dupper på dagtid, spesielt hvis vi er ute og farter og hun må sove i vognen. Men vi jobber med det. Men hun er blid og fornøyd, selv om jeg ser at hun burde ha sovet litt. Endret 1. juli 2010 av Missiw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #728 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Snuppa er 5 måneder! I helga har lillemor vært plaget med feber, tett nese, snørr og hoste. Det begynte med litt surkling på torsdag. På lørdag var veldig varm og kjempeslapp, og sov mye mere enn vanlig. Søndag like så. Paracet har hjulpet, og heldigvis har hun ikke mistet matlysten. Vi har hatt besøk av svigers så vi har sovet på madrass på gulvet. Laget til lillemors sprinkelsengmadrass, som ikke er tatt i bruk enda, og la ved siden av vår. Hun har sovet ganske greit på nettene, men trengte end del ekstra kos og trøst. Dessuten har det vært innmari varmt, så vogga har vært litt for "lun". Hun er ikke like varm og slapp i dag. Hun har sovet som vanlig, men er ikke helt seg selv enda. Smilene sitter heldigvis litt løsere igjen da. Men grøten sin har hun ikke spist. Har bare vært hjemme i dag, men har likevell pyntet oss og kost oss (på bedringensvei). Endret 5. juli 2010 av Missiw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #729 Del Skrevet 8. juli 2010 Litja er fremdeles forkjøla. Hun er snørrete og hoster fælt. Sover dårlig, men mye. Hun er slapp og varm, men har ikke hatt feber igjen. Sommeren har (endelig) kommet hit og det er varmt til oss alle og spesielt vanskelig å kle en liten forkjøla baby. Har vært mye inne med henne for å gi henne ro, så jeg har ikke fått nyte sommer og noe særlig denne uka, men hva kan man gjøre? Jeg har sovet innmari dårlig denne uka og føler at jeg er på vei inn i en ny ammetåke Litt pga varmen (skal ikke klage når vi først har godvær!), men mest fordi lillemor hoster, harker og snorker. Høres ut som om hun kveles innimellom og noen ganger hoster hun sånn at hun brekker seg, så jeg må opp å sjekke på henne, og dytte smukk litt oftere enn vanlig. De første nettene lå inn til meg for trøst, men nå har hun "vendt" seg til hostingen og kan heldigvis sove mere i sin egen seng. Idag fikk jeg i henne grøt for første gang denne uka, så forhåpentligvis er hun på bedringens vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 8. juli 2010 #730 Del Skrevet 8. juli 2010 Hei Missiw! Måtte bare innom og se hvordan det står til. Er koselig å lese her inne, og så har lillemor blitt 5 måneder allerede! Utrolig så tida flyr Håper hun er på bedringens vei og at dere kan nyte sommeren framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #731 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Takk, Honning! Det går sent med å bli bedre, men hun er flinkere til å takle snørr og hostbøyer! Og jeg har blitt flinkere til å lure i henne saltvannsløsning! I går rullet hun fra mage til rygg for første gang. Hun fikk litt hjelp av sofaputene til bror! Men idag fikk hun det til helt alene! Hun kan ligge litt etter mtp puta, men jeg tror også at jeg har gjort henne en bjørnetjeneste ved å legge under babygymmen. Det har vært en lat helg, med det har vært så deilig! Var borte i selskap i går og har baket brød og vasket og lagt sammen klær, men ellers har vi bare latet oss. Deilig i varmen det også! Til uka skal lillemor på 5mnd.kontroll, og det bli morsomt å se hvor stor hun har blitt. Vi begynte nettopp med 68, men jeg synes noen av bodyene allrede begynner å bli små. Buksene i 62 er fine enda. Hun er ikke akkurat chubby, i motsetning til når hun ble født , så det meste er litt løst i midja. På klærne virker det som hun har strekt seg mest i overkroppen. Merker det godt hun når ligger på brystet mitt og koser seg. Nå strekker bena hennes lengere ned enn bare til midja mi. Har ligget i senga vår og trøstet og koset med den lille syke den siste uka og har virkelig fått beundret underet vårt. Hun er bare sååå vakker! :rødme: Spurte kjære i dag om han hadde prøvd å bli far tidligere hvis han visste hvor hærlig det er å bli foreldre. Men det er jo så vanskelig å si! Vet ikke selv jeg.... Endret 11. juli 2010 av Missiw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 17. juli 2010 Forfatter #732 Del Skrevet 17. juli 2010 Har fortsatt med hoste, snørr og forkjølelese denne uka. Jeg begynner å bli rimelig lei av urolige netter og det hjelper ikke med tropevarme heller. Hadde barnefri og var på date med kjæresten og et annet par i går og det var deilig. Godt å komme seg ut og ha fri på natta og morgenen. Men savna henne fryktelig og snakka masse om henne! Men det var fantastisk å bare være kjærester igjen å! Når vi skulle ut å hente henne i formiddag var det helt merkelig å bare ta med seg husnøkkelen og mobilen. Var liksom noe som manglet! Var på kontroll på tirsdag og snuppa har blitt 7,2kg! Helsesøster målte også lengden, men mente at den nok var feil når hun punsjet den inn i skjemaet og grafen ble helt rar. :klø: Gledet meg sånn til å få se måla, men det ble bare tull og hun "gidda" å ta de opp heller. Ja,ja, vi får se neste mnd da! Uansett gikk vaksina kjempebra! Snuppa har begynt å like yogurt (babyyogurt, ja!) og kneippbrød med leverpostei. Har gitt henne smaksprøver av frukt- og grønnsaksmos, middagsglass og mye av det vi spiser, men det meste kommer ut igjen. Hun er fryktelig morsom å se på og hun er ganske så tydelig på ting hun ikke liker. Brekker seg, får rush igjennom kroppen og spytter det rett ut. Men vi må bare forsette å prøve. Har lest et sted at de må smake på ting opp til 10 ganger før de liker smaken, så her må vi bare holde ut! *hihi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. juli 2010 #733 Del Skrevet 20. juli 2010 Så deilig med litt barnefri og kjærestetid Trenger det innemellom Barn er fantastisk vakre når de får smake på ulike ting ja Håper formen er bedre og at dere får en fin sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #734 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Skal si deg det gjorde underverker med barnefri, Lucky! Trodde ikke vi "trengte" det, men kanksje vi gjordet det? Hosten er ikke bedre, dessverre! Tok en tur til legen i går og hun mente det var bronkitt. Fikk slimløsendehostesaft for å prøve å få bukt med alt slimet som plager lillemor. Håper vi slipper antibiotikakur. Overraskende nok synes lillemor at solbærhostesafta er god. Og bra er det for jeg tror den setter ganske stygge flekker på klærne med sin mørkerøde farge. Men formen er da ikke så værst tross alt for i dag rullet lillemor rundt både fra rygg til mage, for første gang, og mage til rygg! Hun er litt at et syn der hun ligger på parketten og nesten bader i sikkel og snørr! I natt og i morrest har jeg vært så trøtt at jeg har ikke giddet å pakke inn puppen etter amming, så lillemor har bare tatt seg til rette når det har passet henne! Snakk om trøtt mor da! I morrest (etter jeg hadde våknet :gjeiper: ) lå hun på magen midt i senga, men når hun tydligvis ble sulten akte hun seg mot meg og lå på tverra mellom meg og kjære. Jeg lå på siden og hun begynt å søke etter puppen, DEN ØVERSTE! Jeg åpnet bh`en og hun begynte å spise mens hun lå på magen med strake armer! Så hun har næringsvett den jenta! Prøvde sånn babysafe feeder med melon i dag og det falt i smak! Det kan virke som om hun er litt mere åpen får nye smaker nå. Selv om hun ofte kikker på den jeg prøver å gi henne og rynker litt på nesa før hun har fått smaken på det. Men hun er så søt atte! Endret 20. juli 2010 av Missiw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #735 Del Skrevet 22. juli 2010 I går fikk jeg en unødvendig overhøvling av ei dame på en klesbutikk. Jeg skulle henge tilbake en kjole jeg hadde prøvd og på vei bort til stativet stilte det seg i dame midt i veien. Hun så at jeg kom med vogna for hun målte meg opp og ned før hun stilte seg i veien. Jeg ventet litt, siden hun så at jeg kom, før jeg sa unnskyld. Jeg fikk beskjed om å parkere vogna, hvorpå jeg svarte at jeg kunne ikke bare parkere ungen min. Da fikk jeg beskjed om at jeg ikke måtte få et nervøst sammenbrudd av den grunn. Jeg er ganske kjapp i replikken, men ble så paff at jeg bare svarte: takk for hjelpa... Makan til oppførsel! Etterpå kom jeg på masse jeg hadde lyst å si til henne... Heldigvis sto kjære å ventet på meg, så jeg fikk luftet meg til han. Sjokkert jeg assa, og dama så jo helt normal ut. Hadde sånn forferdelig til mageknip i hele går i tillegg. Har hatt det noen ganger tidligere (før jeg ble gravid). Det er sikkelig ille, kommer og går med forskjellig styrke, og varer som oftest hele dagen. Har hatt det i natt og i dag også, men det har avtatt i styrke. Blir litt oppgitt av sånt mageknip, uten grunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #736 Del Skrevet 26. juli 2010 I helga har vi vært på hytta med mamma og bror med fam. Det var koslig og veldig godt å komme seg litt bort. Vi har ikke brukt hytta noe særlig de siste 10-15 årene, men nå skal vi prøve å bli flinkere. Det er godt å komme seg litt bort i helgene og bo litt spartansk uten tv, pc, dusj og toalett inne. Lillemor har storkost seg! Hun har naturlig nok fått masse oppmerksomhet med pappa, mormor, tante, onkel og søskenbarn rundt seg hele tiden. Jenta har vært som et stort smil hele helga. Ble litt lite søvn i går og hun var overtrøtt når vi var ute med venner i går ettermiddag. Hun hoppet over langduppen og sovnet ikke i bilen hjem fra hytta som vi hadde planlagt. Ble litt sutring, og hun ville ikke ligge i vogna og bare kos i fanget mitt. Det er så ulikt henne. Grudde litt for hvordan leggingen ville bli, men det gikk supert. Hun fikk en liten dupp i bilen hjem og "et par pupper" og litt grøt, og så var hun klar for senga! Hun har spist godt og fått smaken på spagetti med kjøttsaus på glass. Har prøvd å få inn litt faste tider for måltid, så hun har fått litt grøt morgen og kveld og spagetti til middag. I tillegg har hun fått litt yogurt som mellommåltid/lunsj. Hun smatter og gaper høyt til maten og digger å sitte i høystolen ved matbordet sammen med oss. I dag har vi kost oss med brødskive med leverpostei. Gi henne biter som hun kan spise selv, men de fleste havner på gulvet, så litt mating på til. Frokosten tar naturlig nok lengre tid, men det er morro å se at lillemor utforsker brødskiva! Hun er visst sliten etter helga, og spesielt gårsdagen, og har sovet masse i dag. Hun sovnet faktisk ved puppen og det tror jeg ikke hun har gjort siden hun var nyfødt! Hun har to netter på rad hoppet over ammingen i femtiden (måltidene fungerer! ). I morrest kom kjære inn med henne kl syv sulten, men med fersk bleie. Jeg ammet to ganger, og lekte og koste litt i mellom sånn som vi bruker og regnet med at hun ville holde det gående i en time eller to, men hun sovnet neste med en gang igjen. Og sov i nesten to timer istedet for ca 45min. som er vanlig. Og etter pupp, stell, lek, frokost og pupp var hun trøtt igjen. Nå har hun sovet i snart tre timer! Sleeping beauty! :rødme: Mageknipen min har plaget meg i helgen, men jeg har ikke kjent noe til det i dag, heldivis. Håper det har gått over! Nå pep det i vaskemaskina og jeg får vel henge opp tøyet og sette på ei ny ei. Det blir da litt skittentøy, spesielt etter ei helg på hytta! Om noen dager kommer svigers, så det er bare å hive seg rundt å få orden i heimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 27. juli 2010 #737 Del Skrevet 27. juli 2010 Dere har virkelig slitt ut vesla i helga Det høres ut som at hun har kosa seg masse. Deilig å komme seg på hytte, og det høres koselig ut med ei hytte uten tv og pc, og hvor man faktisk må finne på andre ting. Det er kjempekos syns jeg Kos dere med svigers på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 3. august 2010 #738 Del Skrevet 3. august 2010 Så flott at hun er så flink å spise! Og snakker om gal dame da Lurer på hvor hun hadde rømt fra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 4. august 2010 Forfatter #739 Del Skrevet 4. august 2010 Idag er det bursdagsfeiring i heimen! Alt er klart og jeg nyter en liten pause med te og pc mens lillemor sover. *lykke* Dere har virkelig slitt ut vesla i helga Det høres ut som at hun har kosa seg masse. Deilig å komme seg på hytte, og det høres koselig ut med ei hytte uten tv og pc, og hvor man faktisk må finne på andre ting. Det er kjempekos syns jeg Kos dere med svigers på besøk Hun vil ikke sove så mye når det skjer ting og det er flere folk til stede enn meg. Noe nysgjærrig denne jenta mi, tror jeg! Det var veldig deilig med hyttekos! Vi har "alltid" hatt hytta, men nesten glemt den de siste årene... Men nå skal den brukes flittigere! Det var veldig koslig med svigers på besøk. Deilig at de var noen dager lengre enn de "standard" to døgnene de bruker, sånn at vi fikk vist dem litt av byen, gå tur og få tid til å gjøre annet enn å være hjemme! Det var slitsom å da. Bekkenet kranglet, ekstrasenga er ikke den beste og det var varmt så jeg sov veldig dårlig. Men fikk kjære til å ta nattevåk ei natt og det trengte jeg! Så flott at hun er så flink å spise! Og snakker om gal dame da Lurer på hvor hun hadde rømt fra... Hun har blitt veldig glad i både middag og yogurt. Hun kunne sikkert ha spist et helt glass av hver, men jeg holder litt igjen sånn at jeg er sikker på at hun får i seg godt med MM (for den kan det fort bli slutt på når mamma skal begynne på jobb igjen om to alt for korte måneder). Grøten er visst ikke like interessant lenger og det er tidkrevende å få i henne frokost- og kveldsgrøten. I går fikk hun brokkoli og blomkål i håndnettet og det var visst nydelig. Det er jo ikke grenser for hva vi kan putte i det nettet, det er bare det å komme på det! Jeg håper ikke jeg møter den derre bittre (barnløse?) kjærringa igjen. Du får se opp for henne du også! Jeg blir ikke klok på sovemønsteret til lillmor! :klø: Hun kan sove ammenhengende i 12 timer to netter på rad, for å så kreve mat 2-3 ganger på samme tid neste natt. Hun kan sovne etter pupp i syvtiden og sove godt til ni en morgen og neste morgen ligge å synge (og plukke på mammen som prøver å sove litt til) i to timer. Vi legger henne til samme tid hver dag og hun får omtrent det samme å spise hver dag. Jeg prøver å gi henne mat til samme tid, og tilbud om pupp titt og ofte. I en lang periode kunne du stille klokka etter henne og hun sov hele natta igjennom (til kl fem). Det plager ikke meg veldig mye, men jeg kunne godt tenkt meg å ha litt rutine på natta. Bare sånn at jeg vet hva jeg kan forvente meg. Nå har jeg begynt hardtrening for å prøve å skikk på bekkenet til jobbstart om litt over to måneder. Jeg gruer meg, ikke bare for at jeg må være borte fra lillemor og tviler på at jeg greier å fortsette å amme, men også for at jeg ikke tror at jeg kommer til å greie lange dager med kun ståing, gåing og tunge løft. Fysioterapeuten sier at er jeg ikke bra, så får jeg sykmelde meg, så enkelt er det. Men jeg synes ikke det er så enkelt! Det er grusomt å ringe inn syk, og kjipt å begynne på etter en lang perm med ei sykmelding! Prøver å ikke være negativ og ta sorgene på forskudd, men jeg synes framgangen har vært så dårlig. Lillemor er tross alt 6 mnd i morgen og jeg er ikke stort bedre enn før hun kom til (minus den svære magen og den ekstra vekta). Ser jo absolutt fordelen med at pappaen skal være hjemme og kan avlaste meg og jeg kan konsentere meg på å bli bra. Vi får se hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. august 2010 #740 Del Skrevet 5. august 2010 Ikke lett å bli klok på det søvnmønsteret der nei :klø: Kjedelig at bekkenet fortsatt er kranglete Men viktig å ta vare på kroppen sin! Ikke noe moro å begynne jobb med sykemelding, men det viktigste er jo at du blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå