Miss I.W. Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #701 Del Skrevet 26. mai 2010 Lillemor har begynt å le! Hun lo en gang mens vi var på ferie, men så ble det stille. Hun smiler hele tiden og humrer litt, men det var først i går hun lo sikkelig igjen. Av pappaen som gjorde teite grimaser. Og mammen gåter... Jeg synes det er bare så fantastisk å høre på at gledestårene bare spretter! Var til legen i dag og fikk konstantert sopp i litjas munn og på mine bryst. Har hatt vondt i den ene puppen lenge og vært litt rar og stiv i brystknoppen, men munnen til litja og den andre puppen har vært fin. Smertene har kommet og gått, vært litt vonde og kjempe vonde. Jeg har bare trodd at jeg har vært sår. Jeg burde nok sikkert ha innsett det tidligere... Jeg skal bare smøre på Canesten og litja skal ha mikstur 4 ganger daglig. Fikk beskjed om å bare gi det på smukken etter hun har spist og det hørtes superenkelt ut. Men det tok jeg feil! Litja liker ikke peppermyntesmaken og spytter både smukk og medisin ut! Sur blir hun også. Og dette skal vi gjøre 4 ganger hver dag i 14 dager! Vi får bare forske på dette framover. Jeg spurte om jeg måtte koke alle leker osv, men det "var ingen grunn til å bli hysterisk". Men jeg bør vel skifte innlegg, smukker og brystskjold oftere. Glad vi investerte i en sterilisator nå! Fredag skal jeg være borte fra litja hele dagen og jeg gruer meg! Det er utdrikkingslag og det går egentlig over to dager, men det holder meg en dag for meg! Jeg har tatt opp MM fra fryseren til barnevakten og pappaen, som skal dele på å passe henne. Og så har vi litt MME i reserve, da det er litt vanskelig å vite hvor mye hun spiser i løpet av en hel dag. Jeg skulle ønske jeg gledet meg litt mere til utdrikkingslaget, men jeg tenker bare på at jeg skal være borte fra henne hele dagen. Men, men, det bruker som regel å bli ekstra morro når en er litt lunken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #702 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg må bare... Innlegg nr 1000! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 27. mai 2010 #703 Del Skrevet 27. mai 2010 Hei Missiw! Så utrolig koselig å lese her inne om vesla som har blitt så stor at hun ler, vil reise seg opp og sitte, og sover så bra på nettene! Det høres ut som at dere er veldig flinke i foreldrerollen Håper dere får soppen til å forsvinne ganske snart. Ekstra styr med sånt forstår jeg ja, hvertfall når vesla ikke liker smaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #704 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Takk, Honning! :rødme: Vil ikke skryte å si at vi er veldig flinke, men vi koser oss og stortrives i de nye rollene våre. Men viktigst av alt; vi har fått ei utrolig flott jente! Blir litt ekstra styr med trøsken, men vi får vel bare komme oss igjennom de neste 2 ukene. Medisinen er kjølevare og vi tok oss en spontanshoppetur i dag og ble borte nesten hele dagen, da ble dessverre medisinen "glemt". Men fikk i oss tre av fire doser i det minst, og vi fikk i henne det aller meste uten at så mye ble spyttet ut. Vi får ta oss sammen og planlegge litt bedre. Kanskje hun vil like smaken etterhvert? *håpe,håpe* Kutter ut tranen i disse ukene sånn at jeg slipper å tvinge i henne så mye ekkelt. Jeg tar jo tran, så hun får jo det meste hun trenger via meg. Oppdrag "Sov natta igjennom" :søvn: funker med hjelp av litt MME før senga. Vi spiser litt oftere fra ettermiddagen og hun får en pupp, stell, andre puppen + MME til kveldsmat. Hun har til og med kuttet ned på antall frokoster fra fire til to og sover mere på morgenen og formiddagen. I allefall de siste 4 dagene. Vi har kjøpt inn grøt, men skal fortsette slik så lenge det funker. Litja er i allefall superfornøyd med serveringen og mammaen glad for at hun slipper å puppe på natta! Hun er forresten så søt for nesten hver kveld ca en time etter vi har lagt henne sutrer hun litt i søvne for at hun har mistet smukken. :kgbaby: Ellers synes jeg hun er veldig flink å finne roen og sovne selv uten så altfor mye byssing. Hun er kanskje litt urolig i 15 min., men så er det stille (til smukken faller ut :gjeiper: ) Men nå er det natta her! I morgen skal jeg være borte fra henne fra 11-16 og 17-natta og jeg gruer meg litt! Har sagt ifra at hvis hun ikke trives hos barnevakten så skal hun ringe meg, ikke fordi jeg tviler på hennes evner eller at det er fælt for meg å være borte fra henne, men fordi jeg vil ikke at hun skal ha det vondt! Har bare vært borte i noen timer tidligere og da har hun vært hjemme sammen med pappaen, så det blir spennende. Håper og tror at det går bra! Endret 27. mai 2010 av Missiw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. mai 2010 #705 Del Skrevet 28. mai 2010 Så koselig å lese om dagene deres Håper du har kost deg masse i utdrikningslaget og at barnevaktene klarte jobben sin Ha en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #706 Del Skrevet 29. mai 2010 Det gikk faktisk veldig bra, Lucky?! Jeg greide å slappe av og stole på barnevaktene og litja så ikke ut til å savne mammaen sin så altfor mye. Hadde litt brystspreng på slutten, da. Hun spiste lite på formiddagen så pausen min fra utdrikkingslaget ble ekstra lang sånn at jeg var sikker på at hun fikk i seg godt med mat før jeg dro ut igjen. Hun fikk tre kjappe puppemåltid og jeg fikk meg en liten dupp! Og godt var det for hun ville ikke ha kveldsmat til pappaen heller. Men de hadde kost seg, og jeg er ikke bekymret for at hun ikke spiste noe særlig for hele dagen ble litt annet enn vanlig. Hun ville ha mat kl halv to på natta, så hun spiser når hun er sulten. Det var nok heller det at hun fikk litt ekstra pupp på morgenen og ettermiddagen. Vi er tydeligvis ikke så garva på dette med at mor skal på fylla fordi vi hadde glemt å planlegge hvordan vi skulle gjøre det dagen derpå. Jeg kom på det etter to glass vin. Vi hadde jo masse MM som var tatt opp til dagen, så med litt ekstra MME var det jo ikke noe problem. Det ble til sammen fire små glass vin på meg og jeg tok kveld kl to for da var jeg helt ferdig. Pumpet meg når jeg kom hjem fra byen og på morgenen, og litja fikk flaske til godt etter lunsj. Funka fint! Og selv om resten av laget drakk tett fra morgenen, passa det meg perfekt med kun noen glass vin! Er litt sliten i dag, da... Men jeg har virkelig hatt helg og gjort minst mulig. Det er litt kjekt å skille litt på helg og hverdag selv om en går hjemme hele uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #707 Del Skrevet 31. mai 2010 Da begynner ting å komme i orden til tullas navnedagsfeiring på lørdag! -Tilreisende slekt er plassert her og der -Kaker er bestilt, hos familie og bakeren (måtte bare ha en lukket valnøtt med navnet på!) -Transport til og fra sermoni er bestilt -Kjolene våre er prøvd og vasket. Kjæres bunad er ok -Servise, servering, bordplassering, blomster og pynt er bestemt -Lunsjbuffeten er booket Da mangler det bare å: -kjøpe inn drikke, blomster og litt mat -vaske rundt hjemmet -re opp til gjestene Jeg har vært litt stresset (bare litt), men nå ser det ut som om alt er under kontroll. Så da står egentlig det kjedeligste igjen... VASKING! Føler at jeg må ta i litt ekstra nå svigerfamilien kommer. Vi har vært en tur på helsestasjonen i dag. De tok ikke telefonen så gikk likegreit en tur dit. Litja har fått litt ekkelt verk på øyene. Dvs først var det høyre, så ble det bra og så fikk hun det på venstre. Nå har hun fått det på høyre igjen og er nesten bra på venstre. Brystmelk skal være fint mot sånt, men siden jeg har sopp tørr jeg ikke dryppe MM i øynene hennes i tilfellet hun får sopp der også. HS visste ikke om det kunne skje, så vi tar ingen sjanser! Hun er ikke rød på øynene så noe legetur og antibiotikakur var visst ikke nødvendig. HS sukket forresten oppgit over trøsken og sa det kom til å bli langvarig og vanskelig å bli kvitt, og lurte på om litja hadde sopp i underlivet også (ikke sett noe til det, heldigvis!). Hun var veldig negativ i forhold til legen, som mente at det ikke var noe å stresse med... Håper legen har rett! Litja har i allefall begynt å like medisinen og smatter som bare det når hun får den. Har kjøpt saltvannsrens til øynene og håper vi får bukt med det snart i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. juni 2010 #708 Del Skrevet 1. juni 2010 Håper dere får en fin dag på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #709 Del Skrevet 2. juni 2010 Tusen takk, Pusilus, det håper jeg også! Jeg har min lille familie i nærheten, så det blir ekstra koslig å få samlet alle i kjæres familie også som ikke er så ofte på disse kanter. Håper det blir litt godt vær, må ikke være steikvarmt, men litt hadde gjort seg og at alle koser seg. Vi begynner å komme godt i gang med "arbeidslista" og kommer nok i mål i god tid. Det godt å slippe å stresse og kanskje være litt utslitte til helga. Har sovet i nysenga vår i natt og det var bare deilig! Den gamle holdt på falle fra hverandre og knirket skummelt mye. Nå ligger tulla i midten av senga og sover søtt! Jeg har blitt så lat at jeg ikke orker å legge henne tilbake i vogga etter hun har spist... Og så er det så lett hvis hun ikke vil sove, men pludre og prate. Har forresten sovet innmari godt de siste nettene og ikke våknet før når kjære har stått opp for å dytte smukk e.l., og det er uvanlig! Somregel har jeg våknet først, mens kjære ikke har merket at vi har ammet ved siden av ham engang. :søvn: Nå har det nesten snudd og jeg merket nesten ikke at han var opp i natt å skiftet bæsjebleie (den første nattbæsjebleien, faktisk). Vi har avtalt at på ukedagene så er det jeg som tar henne på natta siden han står opp kl seks og drar på jobb. Han har tatt henne i helgene, men stort sett sovet igjennom det meste. Dessuten er det for det meste kun amming som skjer om natten og det må nesten jeg gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 2. juni 2010 #710 Del Skrevet 2. juni 2010 Innom og oppdaterer meg litt og det er veldig koselig lesing! Veldig kos å lese om dagene deres. Tenk at Litja er over 3 måneder allerede. Hun ble jo akkurat født! Håper dere får en finfin dag på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #711 Del Skrevet 7. juni 2010 Tida går kjempefort, Happy Feet! Litja har rundet 4 måneder og jeg aner ikke hvor tida har forsvunnet hen! Synes ikke det var lenge siden du ble gravid heller jeg da! Det gikk kjempefint i helga! Er veldig fornøyd med gjennomføringen og vi fikk i tillegg godt vær! Litt kluss med oppdekkinga der vi spiste lunsj, men det ordnet seg. Ellers var alt topp! Sermonien var fantastisk og jeg måtte jobbe med å ikke begynne å gråte! Jeg ble så rørt da sermonien begynte og satt å snufset lenge. Måtte til slutt tørke øynene med litjas gulpeklut... Litja var eksemplarisk hele helga! Hun smilte bredt til alle og var i strålende humør. Tre ville søskenbarn på 4,3 og 3 oppi fjeset på henne samtidig gjorde ingenting. Til og med oldefar på 87 kommenterte hvor bild jenta var. Søndag ble en lat dag for alle tre og vi hadde alle flere dupper i løpet av dagen. Litja sov nesten hele dagen. I dag har vi vært på 4 månederskontroll og alt sto bra til. har blitt 6540 gram og 63 lang, og ligger helt på gjennomsnittet. Fikk skryt for fin hud, gripeevne, nysgjerrighet, sterk nakke og at det var ei fin jente. Verkeøyet er ikke bra enda (saltvannsrens gjorde ingeting) og jeg vet ikke om vi har blitt kvitt soppen helt (jeg har ikke vondt, men er litt rød og sår og litjas munn begynner å se fin ut), men vi skal ta oss en tur til legen i løpet av uka for HS kan ikke hjelpe oss med det. HS var enig med oss at det er på tide å prøve litt grøt til kvelds siden hun har begynt å våkne på natten og vil ha mat. (I natt var hun sluten så tidlig som kl 3 :søvn: ) MME-tillegget er visst ikke nok lengre. Så i ettermiddag fikk frøkena smake grøt for første gang. Puttet litt i munnen hennes og til å begynne med ville hun ikke ha det. Men hun fant fort ut at smaken ikke var så værst, men visste ikke helt hva hun skulle gjøre med maten. Smattet litt og svelgte til slutt grøten ned. Fikk i henne et par teskjeer før munnen ble stengt. Hun skal få prøvesmake igjen i morgen ettermiddag. Vi får ta det litt gradvis og passe på den lille magen hennes med det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #712 Del Skrevet 8. juni 2010 I går kveld ca kl 24 var litja fryktelig lei seg. Hun gråt og gråt. Vi dyttet smukk og trøstet henne mens hun lå i vogga, og det var ok i noen minutt og så var det på`n igjen. Til slutt måtte vi bare bare ta henne opp. Først bysset jeg en stund og hun roet seg, så jeg la henne ned igjen. Men det ville hun ikke ha noe av, så da var det bare ta henne opp igjen. Vi bysset på tur og hun var rolig, men ville ikke sove. Først etter en pupp sovnet hun. Overraskende nok var hun våken og sulten kl fire og halv sju igjen. Aner ikke om midnattsgråten hadde noe med grøten å gjøre, men hun hadde ikke sånne typiske magevondt tegn. Virket bare som om hun ville ha kos og trøst. Vi dropper uansett grøten i dag og prøver igjen i morgen formiddag. Jeg har nå fått imeg to skiver og en kopp te, og tror jeg skal finne senga og få meg litt mere søvn. Håper ikke dette blir en trend! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 8. juni 2010 #713 Del Skrevet 8. juni 2010 Så bra helga har vært vellykket og så herlig med strålende humør på litja. Hun høres ut som et lite sjarmtroll! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #714 Del Skrevet 8. juni 2010 Hun er et lite sjarmtroll, Happy Feet! Du skulle ha sett henne når pappen kommer hjem fra jobb. Smiler fra øre til øre og lukker det ene øyet litt, som om hun flørter med han! Jeg er jo egentlig inhabil, men jeg tror hun er noe av det søteste som finnes! :rødme: En venninne av meg sa at du vil oppleve en følelse av forelskelse når du får barn. Og hun har rett, men det er mye, mye mere enn det! Det er bare ubeskrivelig! I dag har vært hos fysioterapauten å trent bekkenet. Fikk smerter ganske kjapt og jeg er helt ødelagt i korsryggen/bekkenet! Fikk bare beskjed av fysioterapeuten om å ta det med ro. Usj, det er ikke noe særlig og det verker fælt nå. Jeg må bare ta meg sammen å trene og bli bra til jeg begynner på i jobb i høst. De siste 4 mnd har flydd, så jeg regner med at de neste 4 også gjør det. Og siden jobben er ganske fysisk krevende må jeg bare bli bra i bekkenløsningen. Svingte innom legen på vei hjem, så han fikk sett på øyet til lillemor. Det var øyekatarr og vi fikk øyedråper, samt ny medisin mot trøsken. Jeg fikk også beskjed å smøre brystvortene med zinksalve for å få bukt med sårheten. Håper det funker! Han sa forresten av vi bare måtte regne med litt trøske så lenge jeg ammer. Nei, nå skal jeg konsentrere meg om Frustrerte Fruer, en kopp te og kakerester fra navnedagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 9. juni 2010 #715 Del Skrevet 9. juni 2010 Hun er et lite sjarmtroll, Happy Feet! Du skulle ha sett henne når pappen kommer hjem fra jobb. Smiler fra øre til øre og lukker det ene øyet litt, som om hun flørter med han! Jeg er jo egentlig inhabil, men jeg tror hun er noe av det søteste som finnes! :rødme: Nåh, jeg smelter! Jeg har også hørt at det å få barn blir som en forelskelse. Må være en helt ubeskrivelig følelse, gleder meg til å oppleve det jeg også. Og det er jo ikke lenge til. Krysser fingrene for at behandlingene hjelper på bekkenet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #716 Del Skrevet 9. juni 2010 Det blir nok bare helt fantastisk, Happy Feet! Selv etter 4 måneder slår det meg titt og ofte at vi har laget dette vindunderet! :rødme: Vindunderet har fått smake grøt i dag igjen. Laget den mer som velling i dag og da gikk den helt klart lettere ned. Hun var litt utålmodig siden maten ikke kom jevnt som med pupp og flaske, men hun roet seg egentlig ganske fort. Hele smaksprøven gikk ned kjapt før vi avsluttet med pupp. Tror vi fortsetter med smaksprøver i noen dager til før vi begynner med grøt til kvelds. I natt var det tilbake til normalen; hun sov til fra åtte til fem. Var blid som en sol når jeg våknet av pludringen kl fem, men etter puppen var hun ikke like blid. Hun kavet og sutret, og ville ikke legge seg igjen. Fikk en pupp til kl seks og da ble det heldigvis stille. Så sov hun til kl ti. :søvn: Forstetter dette er det jo ingen vits å begynne med grøten helt enda. I dag har vi lekt "Borte-bø" og det var en stor hit! Pappaen holdt henne i armene mens jeg gjemte meg bak skulderen hans. Hun skvatt sikkelig når jeg dukket opp, men hikstet og lo. Hun veivet med armene og "ropte" tilbake. Kan jo ikke annet enn å le av henne. Jeg kan heller ikke la være å gråte et par gledestårer... Som vanlig... Vi prøvde sånn badestol i baljen i kveld og den likte hun godt! Hun har ikke hatt helt sansen for baljebading. Tror det ble for mye holding og hender. Har lagt henne på ryggen med bare litt vann i baljen og hun har likt det bedre, enn når jeg holder henne. Badestolen var kjempefin og hun satt veldig avslappet og fornøyd i den. Plasket med bena etterhvert! Hun har nettopp begynt å "tygge" når hun sitter i vippestolen og ser på at vi spiser middag, hermegåsa. Og i dag la hun seg over på siden, både høyre og venstre, for å strekke seg etter en leke mens hun lå på ryggen. Kanskje hun snur seg på magen snart? Hun aker seg oppover og vrir seg sånn at hun flytter seg i en sirkel. Hun er ikke akkurat veldig mobil, men hun må passes på for plutselig ligger hun med hodet inne seksjonen. Nei, nå tror jeg at jeg hopper i dusjen. Har blitt gulpet ned i dag og selv etter tørking og klesskifte synes jeg at jeg lukter gulp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #717 Del Skrevet 10. juni 2010 PUTEFRI! Var på kontroll i dag og lillemors hofter er helt fine og hun slipper nå også nattputen! Hoftene var kjmpefine og symetriske, og hun er helt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. juni 2010 #718 Del Skrevet 10. juni 2010 Så fantastiske nyheter Er nok deilig for både dere og snuppa det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 10. juni 2010 #719 Del Skrevet 10. juni 2010 Hurra for lillemors symetriske hofter Så fint at hun slipper puta mer. Passer jo bra nå når snuppete babykjole-sesongen setter inn forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #720 Del Skrevet 15. juni 2010 Så fantastiske nyheter Er nok deilig for både dere og snuppa det Jeg tror det var veldig godt for snuppa det ja. Vi fikk plutselig en unge som er veldig aktiv i vogga. Den rister og knirker, duna buler og plutselig stikker det opp en fot! Med puta hadde hun ikke mulighet til å røre så mye på seg, så det virker som hun virkelig utnytter "friheten"! Og siden hun har lært seg å ake bakover må vi ofte flytte på henne. Jeg liker godt at jeg slipper å få hud og blonder oppripet av borrelåsen på puta! Det var greit i vinter for da hadde vi alltid et ekstra ullteppe rundt henne, men i vår har det vært hud mot borrelås og det har ikke bestandig vært like godt! Hurra for lillemors symetriske hofter Så fint at hun slipper puta mer. Passer jo bra nå når snuppete babykjole-sesongen setter inn forresten Symetri! Åh, det er så mye søtt i butikkene! Men vi har jo så utrolig mye klær (arv og gaver) at det blir lite shopping i sommer. Tror jeg... :gjeiper: Dessuten er ikke kjole så praktisk, spesielt når pappaen skal ha henne for hun ender alltid opp med å ha hele kjolen opp under armene. På navnedagsermonien spurte kjære om han skulle ta henne og jeg sa at det var greit så lenge han passet på kjolen. Jeg ville ikke ha bilder av lillemor fra den store dagen der du så vidt ser et hode over et hav av kjole, litt mage, mye strømpebukse og en hårete arm som holder henne! Det ble til at jeg bar henne uten store protester! I går spiste vi et sikkelig grøtmåltid! Hun fikk velling på flaske i forrigårs og hun har fått smaksprøver flere dager. Grøten gikk ned og hun syntes at det var veldig godt. Hun skulle hjelpe til med skjeen og jeg syntes først det var søtt men tok meg fort i det. Det skal da bli noen kamper og søl framover! Jeg fikk av alle ting flere potte tette melkekanaler i går kveld igjen. Og selvfølgelig i den puppen som jeg har mest "trøske-vondt" i! Jeg brukte både den eletriske pumpen og håndmelket meg (det ble mere som klemming av ei svær kvise! :gjeiper: ) Fikk åpnet opp alt, og i dag kjennes det ut som puppen har fått sikkelig juling! Jeg trodde jeg slapp tette melkekanaler nå når vi har ammingen helt under kontroll, men en kan tydeligvis ikke være for sikker på det! Trøsken er mye bedre. Jeg har bare en pupp som er litt sår, ellers synes jeg at det er veldig vanskelig å se om vi er bra eller ikke... Vi skulle egentlig på bytur i dag og kjøpt det siste til helgas bryllup, men jeg er så dårlig i bekkenet at jeg makter ikke. Jeg skal trene hos fysioen i dag, og trening og shopping på samme dag går ikke! Jeg har blitt værre i bekkenet/korsryggen/hoftene etter jeg begynte å trene igjen, så jeg håper bare jeg ser en bedring snart! Vurderer å oppsøke annen behandlig, men vet ikke hva som kan hjelpe. Har fått en ganske høy kakkelyd i hoftene når jeg f.eks. reiser meg opp fra senga, huker meg ned for å sette meg ned på do osv. Er ikke vondt akkurat det, men det tyder jo på at noe ikke er som det skal. Ellers holder forstatt lillemor på at hun skal ha et ekstra måltid på natten, samtidig som hun ikke så lett vil legge seg igjen etter morrasmaten, så hun har en stykk trett og sliten mor om dagen. Jeg har ikke vett nok til å legge meg tidligere og ikke tid til en dupp på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå