Gå til innhold

Ny tidsregning

Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Hei Missiw :klem1:

Har lest meg opp på dagboka di nå, siden jeg har hatt en god pause en stund.. Det var mye følsom lesing fra hjertet ditt! Litt sent, men det var så trist å lese om pappaen din :tristbla: Jeg gråt tårer for deg og hva du måtte gjennomgå. Livet er så tøft innimellom.

Og så gråt jeg litt for forventningene og babyen i magen, for din kjære som er så god og for deg generelt. Sånt er det når vi blir rørt :happy:

synes du skriver så fint og deler så godt med deg. Har inntrykk av at du er et veldig fint menneske :)

Er bare så spent nå på dagene fremover for deg.. :hoppe: Håper du har lyst og mulighet til å dele litt av mamma-hverdagen din også etterhvert...

Ha en kjempefin søndag, Missiw! Magen er sikkert tung, men om litt vil du sikkert savne den litt også! Stor klem fra Aurelia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Missiw! :klemmer:

Det er så koselig å lese her inne! Du skriver så fint og svangerskapet, ventetiden og "litja" som romsterer i magen. Veldig koselig! :Nikke:

Men huff, skjønner godt at du blir frustrert når du blir kastet sånn fram og tilbake nå på slutten. Håper virkelig det skjer noe av seg selv nå innen kort tid, så slipper du bruke energi på frustrasjon. Det er tydelig at "litja" er veldig klar for å hilse på mamma og pappa. ;)

Krysser fingrene for deg og venter i spenning! :duskedame:

Gode :klemmer:!

Takk for den koslige tilbakemeldingen av dagboka mi, Happy Feet! Skriver bare om dagene og opplevelsene mine, jeg... :sjenert:

Greide heldigvis å legge bort frustrasjonen i helga, og har slappet av og kost meg. Vi hadde liksom bestemt oss for at hun skulle komme OVER helga og at vi skulle ha kjærestehelg. Må bare utnytte mulighetene nå. ;)

:klem:

Hei Missiw :klem1:

Har lest meg opp på dagboka di nå, siden jeg har hatt en god pause en stund.. Det var mye følsom lesing fra hjertet ditt! Litt sent, men det var så trist å lese om pappaen din :tristbla: Jeg gråt tårer for deg og hva du måtte gjennomgå. Livet er så tøft innimellom.

Og så gråt jeg litt for forventningene og babyen i magen, for din kjære som er så god og for deg generelt. Sånt er det når vi blir rørt :happy:

synes du skriver så fint og deler så godt med deg. Har inntrykk av at du er et veldig fint menneske :)

Er bare så spent nå på dagene fremover for deg.. :hoppe: Håper du har lyst og mulighet til å dele litt av mamma-hverdagen din også etterhvert...

Ha en kjempefin søndag, Missiw! Magen er sikkert tung, men om litt vil du sikkert savne den litt også! Stor klem fra Aurelia

Tusen takk! Mye har skjedd og det har vært noen ups and downs de siste månedene, ja, Aurelia. Det har vært godt å ha denne dagboka og fått ventilert litt. Ting ser ofte litt anderledes ut når du får det skrevet ned og det hjelper på å få sortert tankene litt.

Jeg er utfattelig heldig som har kjære :rødme: og at vi skal ha barn sammen. Kan trygt si at jeg ikke en gang torde å drømme om noe sånt for bare noen år siden. Han var verd å vente på!

Så koslig at du liker det jeg skriver! Kommer nok til å fortsette, men vet ikke om mammatilværelsen gir tid til så mye skriverier enda. Det blir spennende å se, om hun bare kan komme snart! ;)

Jeg tror nok at jeg kommer til å savne magen ja. Har tenkt litt på at snart er den borte (i allefall innholdet, så får vi se når magen forsvinner... :fnise: ) og det er nesten litt vemodig. Litt tidlig å glede seg til neste svangerskap, men det gjør jeg faktisk. :rodme:

*

I dag har jeg hatt besøk nesten hele dagen. Mamma kom og fortalte om ferien sin, og svigerinnen og nevøen min på 4 mnd. kom etterpå. Det var koslig med besøk og dagen har gått kjapt uten at jeg har tenkt så mye på styret før helga. Hadde håpet på et brev i postkassa fra sykehuset med innkalling, men det var det ikke. Skal prøve å få tak i JM i morgen.

Har hatt en god del kynnere, som har blitt sterkere i det siste, mensmurringer og ømme pupper i helga. Har også merket litt hormonkrøll, som gjorde meg veldig lei meg søndagskveld og i morrest. Det går bedre nå. Håper det er tegn på at noe skal skje snart... Sitter og overanalyserer hver en lille følelse og "vondt", akkurat som mens vi dreiv og prøvde. :sjenert::fnise: Men det er jo egentlig ikke så rart. Har termin neste mandag og det enda noen dager til, men jeg håper bare sånn at hun kommer snart, sånn at vi slipper noe styr og igangsetting. Er spent på å treffe henne og gleder meg til å telle fingre og tær, lukte på henne og se henne sove! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent på å treffe henne og gleder meg til å telle fingre og tær, lukte på henne og se henne sove! :rødme:

:rødme:

Ikke lenge igjen nå Missiw :) Spennende dager du går i møte nå!

Håper du får tak i jordmor i dag og at de blir enige om hvem som har ansvaret for oppfølgingen din, kjedelig når du blir en kasteball mellom sykehus og jordmor :(

Ha en fin dag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå er det forhåpentligvis ikke lenge igjen, Lucky?. Max en uke, kanskje... Mindre, hvis jeg får viljen min (at hun kommer av seg selv før termin sånn at vi slipper igangsetting). ;)

Fikk tak i gode jordmoren min i går. Hun var ikke fornøyd med det som hadde skjedd på sykehuset, hun heller. Fikk beroliget meg med at litja ikke er unormal stor, vi har enda noen % å gå på og at jeg har en lang og fin fødekropp. Hun var veldig opptatt av hvordan JEG hadde det nå og om jeg var engstelig eller stressa. Har time til henne dagen etter termin og hvis ikke noe har skjedd til da blir jeg henvist til sykehuset for ny UL og så tar vi det fra derfra.

Nå er jeg tilbake til å kose meg og nyte tiden alene. :nigo: Tenkte nettopp på hvor heldig jeg er som kan sove når jeg vil, og natta igjennom med bare et par doturer! Dèt blir det snart slutt på når "ny-sjefen" bestemmer seg for å melde sin ankomst. :gjeiper:

Fikk høre av søskenbarnet mitt i går at det ble sagt at jeg var lei. Ble noe skuffet over det da jeg aldri har vært lei, bare lei meg og skuffet over sykehuset. :sukk: Er jo ikke næreheten av å være lei... Spent, men ikke lei. Fikk sagt ifra noen har misforstått og at jeg har det fint og koser meg, og så er det bare å håpe at hun tar det med tilbake til kilden!

Var på shopping i går. Veide det fram og tilbake mange ganger, men fikk med meg selskap og hadde en god bekkendag, så jeg benyttet muligheten. Fant ut at det kan bli en en lang uke hjemme og at det kunne bli godt med en tur ut. Fikk shoppet noen klær til meg selv til etter fødsel og noen bodyer og bukser til litja på salg (noe var latterlig billig). Spiste deilig lunch på cafè og handlet inn litt mat til slutt (jeg kan handle, men kjære må bære inn ;) ).

Det var godt med en "luftetur" og morsomt med alle blikkene. Det var flere som merket seg den store magen og noen som ikke var så veldig diskret heller og rett og slett måpte med åpne munn! :ler: En eldre dame så selvfølgelig på magen min at vi skal ha jente. (Lett å si når jeg akkurat hadde fortalt det! :fnise: )

Var ganske så ødelagt i bekken, ben og ryggen etter shoppinga, men det var jo ingen overraskelse. Hadde en rolig kveld og fikk en god natts søvn, så nå er jeg uthvilt og tilbake til normalen, som er litt vondt i bekken og skamben når jeg går og endrer stilling sofaen og senga.

Har fått for meg at jeg skal ha minst mulig skittentøy liggenes, rent og pent hus og godt med mat i kjøleskapet til en hver tid. Skal alltids greie å få orden på heimen når vi kommer hjem, spesielt siden kjære skal være hjemme i 2 uker sammen med meg, men det er litt godt å tenke på at vi slipper å begynne med husarbeid med en gang vi kommer hjem fra sykehuset. Tror forresten jeg skal skifte på senga i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nå har du ikke lenge igjen, så spennende! Ville bare ønske deg lykke til :) Håper du får litt bedre behandling! Ikke noe særlig når man er gravid og usikker, og får sånn behandling! Men dette skal nok gå fin-fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Nå har du ikke lenge igjen, så spennende! Ville bare ønske deg lykke til :) Håper du får litt bedre behandling! Ikke noe særlig når man er gravid og usikker, og får sånn behandling! Men dette skal nok gå fin-fint :)

Takk for lykkeønskingene!

Jeg var jo ikke i utgangspunktet usikker, men helt avslappet. Det var den dårlige infoen på sykehuset som ødela. Heldivis fikk gode jordmoren min meg på rett kjøl igjen! Og heldigvis skal jeg ikke føde på ultralydklinikken! ;)

Har fått så mange fødselshistorier om store barn nå at jeg er slettes ikke redd for det som venter oss. Håper jo innerst inne at jeg har ei lang tulle i magen! :fnise:

*

En god nyhet i dag: Vi kjøpte vippestol på tilbud og det ble annonsert at det skulle være med en lekebøyle, men det var det ikke. De i butikken mente at det aldri hadde vært med bøyle til stolen, men skulle undersøke det likevel. De ringte etter noen dager og sa de hadde fått tilsendt bøyle. Kjære var å hentet den i dag, men det var feil farge. Meeen, vi fikk med nytt trekk til stolen og en ekstra pute for å bruke når litja er liten. Det var god service det! :nigo: Så nå har vi nesten to stoler, da det er jo trekket og ikke ramma som blirs slitt.

Og en dårlig:

Takk for din bestilling hos Vitusapotek. Vi har dessverre litt leveringsproblemer for den ene varen du har bestilt. Det gjelder Avent elektriske brystpumpe. Vi sender deg bestillingen så fort den kommer inn igjen på lager. Beklager dette.

Håper ikke det drøyer så lenge! :sukk:

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

ser på gravid forumet at pumpen du bestilte er forsinket.

så kjedelig! jeg bestilte min på mandag og fikk mail idag om at den var sendt;

Kjære kunde

Vi vil informere om at din pakke nå er sendt fra vårt lager.

Du kan spore forsendelsen ved å trykke på sendingsnummeret.

Forventet levering: 28.01.2010

så rart at jeg som bestilte etter deg får den, mens du må vente :klø: kanskje de sender fra forskjellige lager?

Om det skulle ta lang tid kan jeg godt videresende min til deg, også kan du sende din til meg når den kommer. jeg trenger den jo ikke på en god stund... :)

En god nyhet i dag: Vi kjøpte vippestol på tilbud og det ble annonsert at det skulle være med en lekebøyle, men det var det ikke. De i butikken mente at det aldri hadde vært med bøyle til stolen, men skulle undersøke det likevel.

ang dette, vi kjøpte vippestol på salg på barnashus (uten lekebøyle), av merket babyseat. fikk det plutselig for meg at denne også skulle ha lekebøyle, men mulig jeg blander med en annen stol.. er vel ikke denne dere har kjøpt? :)

:goodbye:

Endret av piip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk Missiw, nå er det ikke lenge igjen til du får treffe vesla :rødme:

Synes ikke det er lenge siden vi jublet for positiv test jeg ;)

Ønsker deg lykke til og håper fødselen blir fin.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

ser på gravid forumet at pumpen du bestilte er forsinket.

så kjedelig! jeg bestilte min på mandag og fikk mail idag om at den var sendt;

Kjære kunde

Vi vil informere om at din pakke nå er sendt fra vårt lager.

Du kan spore forsendelsen ved å trykke på sendingsnummeret.

Forventet levering: 28.01.2010

så rart at jeg som bestilte etter deg får den, mens du må vente :klø: kanskje de sender fra forskjellige lager?

Om det skulle ta lang tid kan jeg godt videresende min til deg, også kan du sende din til meg når den kommer. jeg trenger den jo ikke på en god stund... :)

ang dette, vi kjøpte vippestol på salg på barnashus (uten lekebøyle), av merket babyseat. fikk det plutselig for meg at denne også skulle ha lekebøyle, men mulig jeg blander med en annen stol.. er vel ikke denne dere har kjøpt? :)

:goodbye:

For et supert tilbud! :nigo: Skal ha deg i bakhodet hvis det dryger ut! Tuuusen takk! :klem:

Tenkte også at jeg kunne sjekke om noen apotek i nærheten har på lager.

Er nok samme stolen! Vi kjøpte også på tilbud på Barnas Hus for noen uker siden. De hadde den i blå og brun/rosa, samt en farge til som ikke var på tilbud. Kjøpte den i brun/rosa, men fikk det nye trekket i mørke- og lyseblått. Men det gjør ingenting fordi det nye er MYE bedre! Det har ekstra hodepute som kan fjernes, justertbart belte, bærestropper og bedre festing til ramma, samt lekebøylen (sånn som på bildet på linken). Det er kanskje verd å ta en tlf til Barnas Hus...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk Missiw, nå er det ikke lenge igjen til du får treffe vesla :rødme:

Synes ikke det er lenge siden vi jublet for positiv test jeg ;)

Ønsker deg lykke til og håper fødselen blir fin.

:klemmer:

Takk, søte deg! Tida har gått innmari fort!

Snart er hun her ja! :rødme: Vi gleder oss sånn! :strix: Og prater om henne hele tiden, drømmer om framtiden og planlegger masse... :sjenert:

*

I natt har jeg sovet dårlig. Har hatt en urolig natt med mange og kraftige kynnere, samt at jeg har halvdrømt at vannet begynte å gå (bare drypping). Måtte bare stå opp og "nullstille" hodet med ei skive og litt hjernedød tv. :natti: Har fått sove noen timer på morgenen/formiddagen, men er seig og trett enda. Godt jeg ikke har noen planer før middagen til mamma.:spise:

Har fått beskjed av svigermor om å gjøre meg klar til lørdag for da er det fullmåne! :fnise: Det blir spennende å se om det får noe innvirkning... Hun begynte først å snakke om denne fullmånen i jula og da fant vi faktisk fram gamle månekalendere på nett og sjekket om noen i familien har kommet i forbindelse med fullmåne, og det var bare kjære som ble født når det var fullmåne. Men fødselen ble satt i gang og var planlagt, så teorien hennes er litt tynn! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei - bare innom å titter litt =)

Vi har kjøpt akkurat samme vippestolen faktisk - morsomt. Syns det var utrolig fin farge på den :jepp: koslig jentete, men ikke for jentete heller.

Nå får vi bare krysse fingrene for at det skjer noe her snart da! Vi satser på denne fullmånen har noe for seg! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei - bare innom å titter litt =)

Vi har kjøpt akkurat samme vippestolen faktisk - morsomt. Syns det var utrolig fin farge på den :jepp: koslig jentete, men ikke for jentete heller.

Nå får vi bare krysse fingrene for at det skjer noe her snart da! Vi satser på denne fullmånen har noe for seg! :gjeiper:

Vi å syntes den brune/rosa var fin, men det nye blå får funke den også. Tenkte å bruke det brune trekket med den mørkeblå bøylen, men fant ut at det blå trekket er så mye bedre. Mulig vi bytter tilbake til det brune når hun blir større, stødigere og sliter den mere.

Jeg sitter kjenner ekstra godt etter hele tiden og det er fryktelig spennende om dagen! Hva er det? Skjer det noe nå, eller nå? :fnise:

*

Mamma ringte i formiddag og lurte på om jeg ville gå hjem til henne sammen med henne. Det er ikke så langt å gå, 20-30 min. i turfart. Tenkte at det kunne ikke skade om vi tok det veldig rolig. Men det begynte å blåse og snø og da setter en automatisk opp farten, og halvveis fikk jeg sikkelig vondt i lysken, et sted jeg ikke har hatt vondt før. Det ble en lite koslig tur og nå krangler bekkenet selvfølgelig. :sukk: At jeg ikke lærer!

Det ble heldigvis en god og koslig middag hos mamma med bror og familien. Niesa mi på 3,5 lurte hvorfor jeg hadde blitt så tjukk og hvorfor jeg ikke greide å sitte helt inn til matbordet. :ler: Hun synes visst vi har vokst i det siste! Det er vel en 3 ukers tid siden vi traff hverandre sist og da hadde vi en lang prat om magen min og hun ville se og ta på den uten klær.

Jeg vet godt at magen er stor, men det virker som om det er helt greit å glane. Har jo fått blikk siden magen ble synlig og folk flest synes jo det er fint med gravide kvinner, men nå synes jeg at noen glaner vel mye. :kjefte: Skal bli kjekt å bli kvitt magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 uker i dag! :strix:

Det er helt vannvittig å tenke på at en liten hyrdestund med kjære for 40 uker siden har "skylda" for at jeg sitter her med en svær kul på magen og venter barn! :sjokk: Det er bare helt uvirkelig. Skulle tro at jeg hadde vent meg til tanken, men det har jeg ikke helt. Men, som jeg gleder meg til tulla kommer! :rødme:

I natt har jeg sovet godt og bekkenet har fått hvilt seg, men likevel er form og humør bare blæh. Føler meg litt sånn Zombie-ish, giddesløs og lat. Har baket brød (3 grove og foccacia) og laget klar kyllinglasagne og salat til middag, lagt sammen klær, vasket og hengt opp to maskiner, og slappet av og hvilt meg, men kommer liksom ikke i gang med dagen, på en måte. Håper det kommer seg når kjære kommer hjem! Han hjelper alltid på humøret mitt! :rødme:

Har som vanlig godt med kraftige kynnere, både de som kommer av seg selv og de som kommer når jeg anstrenger meg litt. Det er ganske tungt å puste når de står på som værst.

Lurer på om slimproppen gikk i formiddag... :klø: Jeg var ferdig på do og skulle til å tørke meg, da jeg hørte en sikkelig klask i doskålen. Prøvde å se hva det kunne være, men det var umulig. Kan ikke være helt sikker på at det var den, men det hadde vært kjekt om kroppen nå begynte å gjøre seg klar for fødsel!

Hendene mine er ikke så hovne som de har vært og jeg greier å holde på med litt håndarbeid igjen. Prøver å bli ferdig med vognpleddet som skal toves. Driver å hekler kanter rundt rutene og det er litt kjedelig, men jeg bør vel få det ferdig mens det enda er vinter. Bunaden får bare ligge litt til. Kjære har jo tross alt ikke fridd enda. *Hi,hi!*

Kjære kom nettopp hjem med posten og jeg har fått time hos svangerskapspoliklinkken på mandag. Aner ikke hva det er, men det er sikkert hun som tok UL`en i forrige uke som har fikset det. Det er en uke siden hun skulle undersøke noe og ringe på meg, og plutselig har jeg fått innkalling. Enn om hun kunne ha ringt tilbake og fortalt hva hun planla, så hadde vi sluppet bekymringer og unødig mas til JM`en min! Det skjer noe nå i allefall.

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid like spennende å titte innom her om dagen! :popcorn:

Gratulerer så masse med 40 uker! :strix:

Takk, takk! Enn at du straks er halvveis selv da! :nigo:

Spennende ja! Vil ikke helt innrømme det for meg selv og i allfall ikke til kjære; men hver kveld tenker jeg at i natt begynner det! :sjenert: Og når jeg våkner om morgenen; ikke i natt heller, nei... :eeeh:

Kom på å spørre kjære om han vil at jeg skal vekke han med en gang hvis riene starter i løpet av natten eller ei. Han ville være med på ALT, så selvfølgelig skulle jeg vekke han. Faktisk vil han mest sannsynlig bli sur hvis jeg ikke gjør det. :fnise:

Sitter meg en stor :kaffekopp: "kaffesjok" (kakao/kaffe) og koser meg med korslaget. Har ikke fulgt med tildligere, men digga sangene til Team Joddski og Team Bjarne! Kjære er ute og mekker bil. Den er visst litt tungstartet om dagen, og det skal vi ikke ha noe av i disse "kjøre til føden tider". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
40 uker i dag! :strix:

Det er helt vannvittig å tenke på at en liten hyrdestund med kjære for 40 uker siden har "skylda" for at jeg sitter her med en svær kul på magen og venter barn! :sjokk: Det er bare helt uvirkelig. Skulle tro at jeg hadde vent meg til tanken, men det har jeg ikke helt. Men, som jeg gleder meg til tulla kommer! :rødme:

.

Kroppen er virkelig magisk laget :rødme: Ikke lenge til tulla ligger i armene dine nå :)

Spennende med slimproppen da, håper det er et tegn på at noe snart er i gang :strix:

Godt sambo fikser bilen så dere slipper å styre med en bil som ikke starter når dere skal på føden ;)

Ha en fin helg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting i natt heller... :filer:

I dag har jeg vært mye trett. Føler bare for å hvile, egentlig. Bena hovnet sikkelig opp i går kveld og ble ikke helt bra over natta. Det var rett og slett vondt å gå på slutten av gårdagen. En natt med bena høyt i et kaldt rom gjør vanligvis underverker, men ikke i natt. Har derfor sittet med bena mye oppe i dag (les: sofaen). Har litt antydning til forkjølelse, men det har jeg hatt hele uka, så det virker ikke som om den skal slå ut helt. Det kiler i lungene og mot kvelden tetner nesen og øynene begynner å renne. Føler meg ikke akkurat så delikat her jeg sitter i joggedressen med svær mage, lett hoste og tett nese, mens jeg tørker tårer. :gjeiper:

Vi var ute og luftet oss en liten tur i :sol: og snøen i formiddag, og tok oss en stor kakao og appelsin når vi kom hjem. Deilig! Gleder meg til vi kan ta med litja ut på helgetur med matpakke, termos og sitteunderlag! :jepp:

Kroppen er virkelig magisk laget :rødme: Ikke lenge til tulla ligger i armene dine nå :)

Spennende med slimproppen da, håper det er et tegn på at noe snart er i gang :strix:

Godt sambo fikser bilen så dere slipper å styre med en bil som ikke starter når dere skal på føden ;)

Ha en fin helg :kose:

Håper noe er på gang snart. Tørr ikke si med hundre prosent sikkerhet at det var den, men kan ikke forstå hva annet som laget den lyden... :klø:

Vi har jo min bil også, så det er ikke noe stort problem. Men barnesetet står i kjæres bil og jeg tror faktisk han vil bli litt snurt om vi tar litjas første tur hjem i min lite familievennlige sportsbil fra singeldagene og ikke hans store stasjonsvogn innkjøpt spesielt med tanke på framtiden. :fnise: Det er noe med menn og bilen deres. :ler:

Nei, nå skal jeg legge ned lokket på pc`en og fortsette på vognpleddet (jeg er halvferdig med monteringen nå, så kanskje jeg rekker å bli ferdig før hun kommer! :nigo: ) og se på de tåpelige Hollywood-fruene. Det blir nok tidlig :søvn: i kveld. Må jo forberde meg på at fullmånen setter i gang ting her! :lur: Hehe!

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 uker ja :) Det er så fascinerende at du har en fullvokst baby inni magen din, som bare ligger og venter de siste dagene og bruker tida på å bli ekstra klar til å komme ut og møte deg og "bakeren" ;) hhehe.

godt du får kommet deg ut å bevege deg litt innimellom.. er vel godt for kroppen, selv om det kan føles tungt! ;) Er du kommet lengre på vognteppet? Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen hjelp av fullmånen i natt!

Jeg våkner like forundret hver morgen over at ingenting har skjedd. :fnise: Det er jo vanligst at riene starter på natten, så når jeg våkner om morgenen og jeg ligger der like gravid uten antydninger til at noe skjer, og kjære sover søtt siden av meg blir jeg faktisk bittelitt overrasket. Men da er det godt å krype opp i armkroken til kjære og nyte at vi ikke må opp å mate og skifte bæsjebleie, men kan bare ligge å prate, drømme sammen og kose til sulten tar oss. :yvonne:

40 uker ja :) Det er så fascinerende at du har en fullvokst baby inni magen din, som bare ligger og venter de siste dagene og bruker tida på å bli ekstra klar til å komme ut og møte deg og "bakeren" ;) hhehe.

godt du får kommet deg ut å bevege deg litt innimellom.. er vel godt for kroppen, selv om det kan føles tungt! ;) Er du kommet lengre på vognteppet? Ha en fin søndag!

Jeg og "bakeren" gleder oss i allefall veldig til hun kommer. Bruker mye tid på å stryke magen og prate med henne om dagen. Får ofte et spark eller en "gnukk" av rompa tilbake. :rødme:

Jeg har veldig lyst å bevege meg mere, men det koster litt for mye innimellom, og nå når det begynner å nærme seg slutten synes jeg det er greit å ikke ta`n helt ut og komme på fødestua som et vrak. Familien er på i marka på aketur i godværet :sol: og jeg skulle så utrolig gjerne ha vært med, men jeg kan bare ikke. Men snart!

Er det noe jeg er lei av så er det begrensingene pga svære magen og bekkenløsningen. Jeg skulle så gjerne ha vasket kjøkkengulvet, bært ned masser av ting til kjelleren, shoppet, gått turer i marka og på cafè, og mye mere. Men jeg har blitt god venn med sofaen og sparer penger her jeg sitter. :gjeiper:

Jeg ble nesten ferdig teppet! Manglet et hvit lapp, men hadde to rosa for mye. Da jeg begynte å lete etter litt mere hvitt garn fant jeg en halvferdig lilla lapp og mye mere garn. Så da tar jeg like gjerne å lager en rad til. :nigo: Hun kom jo ikke i natt heller så jeg har litt ekstra tid på meg. ;)

*

I morgen skal vi på svangerskapspoliklinikken og jeg er veldig spent på hva det bringer. Ble så skuffet over sykehuset og ULavdelingen, så jeg stiller med et åpnet sinn og uten forventninger. Går det bra bør jeg egentlig avbestille JM timen på tirsdag, og er vi ikke fornøyde med oppfølgingen så har vi gode JM`en min i bakhånd. Heldigvis er det helt andre mennesker som jobber på føden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...