Gå til innhold

Ny tidsregning

Miss I.W.

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jo, takk, Lucky, formen har vært på topp i ferien! Heldigvis! Så nå håper jeg vi er over denne laaaange forkjøleles-perioden og at vi ikke ser noe til det med det første når vi kommer hjem.

Det er midt på natta og jeg får ikke sove. :blink: Det klør i myggstikkene og jeg er sulten, men vi har ikke noe mat i huset siden vi skal reise i morgen tidlig. Har nettopp drept min føste kakkerlakk i ferien og er veldig glad for at jeg fikk den tvilsomme æren først på den siste dagen. :eeeh: Vet ikke om det blir så mye lettere å sove etterpå, nå når jeg er påminnet om at disse festlige krypene driver å lusker når de tror vi sover... Har heldigvis bare sett to levende, inne, så det har ikke vært så ille.

Snuppa har blitt så flink til å krabbe, men sliter litt med stilen. :hoppe: Stort sett krabber hun "vanlig", men ofte prøver hun å krabbe på alle fire; bena og hendene, med rompa til værs. Hun er så morsom å se på! Innimellom blir hun sliten og åler seg langs gulvet, og ganske ofte ser vi en blanding av alle tre stilene. Til stor underholdning til foreldrene! :ler:

Hun har også begynt å reise seg opp i stående ved hyller og trapper, men også langs veggene. Hun har prøvd seg på trappa flere ganger. Reiser seg opp ved det første trinnet og strekker seg mot det andre med armene, mens du ser at hun prøver å foten opp. (Er egentlig litt glad for at vi ikke har trapper hjemme for denne utvikligen går litt vel kjapt, synes jeg.) Hun har klatret mye på kjære og meg mens vi har ligget i senga og har de siste dagene greid å klatre over oss. Hun er fremdeles veldig glad i håret mitt og lugger meg, særlig ved tinningene, altfor ofte. Nå har jeg begynt å ta tak i hendene hennes, ikke hardt, men bestemt og si nei. Håper vi får slutt på det snart, selv om hun synes det er rasende festlig og hyler av glede mens hun holder hodet mitt fast ved å ta ett godt tak i håret.

Mamma har lekt mye "Klappe søte" med henne uten særlig respons, men på mandag begynte hun plutselig å klappe uoppfordret. Tror mormor kommer til å bli stolt når vi kommer hjem og viser fram det! :klappe:

Snuppa har vært superflink med soving i ferien. Har hatt to kvelder med gråting, men det tror jeg kanskje var fordi hun fikk middagsglass fra et annet merke og fikk magevondt. Ellers har hun lagt seg både åtte og ti, og vært ut på vift til langt på kveld. Hjelper masse å ha med vogn, som hun kan hvile litt i og så har hun gjerne duppet litt i bilen på vei hjem fra byen. Merket meg at hun sov lengre dupper hjemme i det mørke, svale soverommet enn i vogna på f.eks. stranda.

Hun har fått badet i både basseng og Middelhavet og synes det har vært veldig stas. Hun har spist sand på stranda (en ting er jo at de prøvesmaker, men jeg synes det er så rart at de putter sand inn i munnen flere ganger. Det kan jo umulig være godt?! ;) )og spist på mandariner mens de enda hang på treet. Hun har virkelig fått sansen på å få noe å tygge på og baguetter/pizzaskorper og tunfisk går ned på høykant. :spise:

Jeg har slitt litt med å finne gode middager til henne i ferien. Vi hadde med grøt hjemmefra, og utvalget i mellommåltid, frukt og middager på glass er stort her, men alt er så moset. Hun får jo mat med en del biter hjemme, men her er alt helt flytende, til og med middagsglass beregnet til ett-åringer. Fant etterhvert to typer fra Hipp med litt biter, men de var uten kjøtt og beregnet til 8 mnd. Det jo ikke så lenge til hun er det, så vi prøvde, men hun fikk som sagt vondt i magen noen timer etter hun hadde spist.

Kjenner jeg gleder meg til å komme hjem til fyseren og lageret med middager!

Vi har nesten gjort oss ferdig med tre uker ferie og det har vært sååå deilig. Vi skulle egentlig reist hjem på lørdag, men utsatte hjemreisen 5 dager for å kose oss litt lengre sammen i varmen og :sol: . Hjemme har det blitt høst, kjære hadde en uke ferie til og jeg er snart ferdig med permisjonen, så hvorfor ikke, tenkte vi. Har ikke angret og kost oss max!

Men nå får jeg se om jeg får meg litt søvn! Det er under to timer til jeg egentlig ska stå opp og vi har en ganske lang reisedag i morgen. Det er deilig å reise bort, men det skal bli litt godt å komme hjem også!

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det lenge siden jeg har lest! Morsomt å lese hvordan det går med disse små :) Det ser ut som vesla di er litt raskere ute enn mi, men alt er vel normalt ;) Her i gården er det verken aking eller krabbing, men hun ruller som bare det bortover gulvet og har tydeligvis funnet en teknikk der hun ruller litt frem og tilbake hvis hun skal ha tak i en leke foran seg så får hun til slutt tak i den.. Så arti at hun har begynt å reise seg og sette seg opp! Vesla her var også veldig tidlig ute med å sitte selv, men hun klarer ikke å komme seg opp i sittende stilling selv ennå. Spennende å lese når jeg vet at det bare er ca 2 uker mellom dem, vi har nok veldig mye spennende i møte ;)

Må si jeg blir imponert når jeg leser hvor flink hun er til å spise! Jeg tør ikke gi vesla noe med klumper ennå for hun setter ting så lett fast i halsen.. :sjenert:

Nå har ikke jeg lest mange av de siste innleggene dine så det kan hende du har skrevet det allerede, men jeg lurer på, er det en spesiell grunn til at du prøver å nattavvenne og gi flaske istedet for pupp?

Håper dere har kost dere kjempemye på ferie og får en fin tur hjem :)

Endret av Ponine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en super ferie :strix: Deilig med muligheten til å bare forlenge den noen dager også da, her hjemme er det jo ikke noe vær å komme hjem til :sukk:

Håper dere har kommet dere trygt hjem :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, det er deilig å være hjemme! 13 timers reise (vi ble forsinket pga flygelederstreik) og en travel dag i dag, gjør at jeg setter stor pris på å være hjemme og sitte i sofaen og kose meg, og vite at det faktisk er helg! :strix:

Nå er det bare å få pakket ut alt og få vasket og lagt på plass klærne våre, legge bort ting, mat, vin og godis som vi har kjøpt, pløye igjennom posten og svare de som svares skal, og legge bort sommerklær og det meste i 68 som snuppa har vokst ut av. Det samler seg litt opp på tre uker. Så det blir nok ikke kjedelig i helga! :gjeiper:

Hei, Ponine! :goodbye: Long time, no see. Godt å høre at dere har det bra. Alt er vel like normalt, ja! ;) Ser det på barselgruppa. Noen er kjappe med noe, mens andre fikser andre ting kappere. Vi har vært litt spendte på krabbinga siden snuppa brukte pute og hadde HD, men det har ikke sett ut til å sette en stopper for henne.

Det går litt mat i vranga innimellom, men hun fikser det fint. Hun vil ikke ha så store biter når hun får middag og har det litt travelt med å spise, men èn stor bit å knaske på når den største iveren har gitt seg, liker hun godt.

Grunnen til at vi har pushet flaske er rett og slett pga. barnevakt. Hun tok flaska tidlig (litt pga. matepress fra helsestasjonen), men siden vi ikke har måttet bruke den i lange perioder vil hun nå ikke ha den. Jeg skulle egentlig begynt på jobb om 3 uker, så det var også litt med tanke på det.

Og nattavvenning har vi prøvd på siden hun spiser godt med mat i løpet av dagen og egentlig ikke trenger pupp på natta. Dessuten hadde hun en periode i sommer hvor hun krevde pupp hver 2. time (det gjorde hun ikke når hun var nyfødt en gang), og det ble veldig slitsomt i lengden. :natti: Etter litt unntakstilstand fra rutiner på mat og legging i ferien nå, skal velsa på eget rom i løpet av de neste nettene og jeg håper at nattavvenningen går litt av seg selv når vi ikke ligger på samme rom.

Snuppa har begynt å reise seg opp i stående og vi er redde for at hun skal falle ut av vogga, så vi må begynne med sprinkelsenga nå. Og den får vi ikke plass til på soverommet vårt, så det er på tide at litja flytter inn på eget rom. Må bare rydde opp (IGJEN!!!). Senga står der og vi har brukt den til dagdupping for at hun skal venne seg til at den er større enn vogga, men det står så mye annet der også. ;)

Det var sikkelig digg å bare forlenge ferien med noen dager, Lucky! Jeg lekte med tanken i flere dager før jeg luftet det for kjære, som var med på det uten å tenke seg om. :hjerte:

Ble litt sjokk å komme hjem. Jeg hadde det litt travelt i mårrest og slet faktisk litt med å finne passende klær til snuppa. Bobledressen ble liksom litt å ta i, mens jakkene vi har brukt i sommer ble litt for tynne, og skulle vi ha strømpebukse under buksene eller ei...? Gikk greit med vindjakke, lag på lag og ullsokker. Men jeg tror jeg og snuppa bør ha hansker med oss på trilleturer ute fra nå av. Det ble litt kaldt, til tross for ok temperatur.

Har vært til legen og fortalt at jeg ikke er bra i bekkenet. Hun sykmeldte meg en i hel mnd etter permisjonen min er over og ville ha skriftlig framdriftsplan fra fysioterapeuten min. Og hun ville at jeg skulle kreve bedre oppfølging fra henne. Kjære skal ta ut noe av permisjonen sin når jeg trener sånn at jeg får konsentrert meg om meg selv og slipper å ha med snuppa på trening. Hun begynner å bli så aktiv nå at jeg uansett har kommet til bruke mesteparten av tiden min på å enten underholde henne eller passe på at hun ikke kommer bort i "skumle" ting. Håper på framgang nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid deilig å komme hjem igjen :Nikke:

Håper snuppa trives på eget rom :)

Så flott at du har fått sykemelding en mnd til da :) Greit å prøve å få bekkenet på plass før du begynner å jobbe igjen :)

Håper helgen har vært fin :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helgen har vært deilig, Lucky! Har kosa oss med masse :sol: og godt selskap ute på lekeplassen, vin med barselgruppa og bursdag til nevøen min, samt en gooood del utpakking, rydding og klesvask. Er i mål med det meste, untatt posten og noen ting har midlertidig bosted.

Snuppa har sovet på eget rom i to netter nå og det har gått kjempefint! Og nattavvenningen kom samtidig, som jeg håpet på! :strix: Hun har sovet/kost seg stille og rolig i senga si til halv åtte uten noe mas om hverken pupp eller oppmerksomhet. Kjære var å dyttet inn smukken en gang den første natta, ellers har det vært helt stille. Kan ikke si annet enn at jeg er stolt av litja og superfornøyd med at det gikk så smertefritt! :hjerte:

Er litt merkelig å komme hjem og ha ei lita ei som krabber rundt over alt, plukker på ledinger, "rydder" under stuabordet og synes at alt annet enn lekene sine er interesant, følger etter meg hvis jeg går til et annet rom og reiser seg opp ved siden av meg når jeg sitter i sofaen. Sikkelig uvant! Akkurat nå tok jeg henne i å pille av filtputene under ekstrastolene og putte dem i munnen. :fnise: Her er det bare å følge med! Har heldigvis ikke så mye stasj og pynt som står på gulvet/knehøyde og jeg håper at jeg slipper å renske leilgheten helt!

Det var godt å komme hjem, men det er så mye som skal gjøres! Sommeren skal ryddes vekk både på verandaen og fra kles- og skoskap. Vogga, vognbaggen og klær til litja skal ryddes vekk. Vi har brukt å tørke klær på litjas rom, men nå når hun har flyttet inn der kan vi ikke det lengre og jeg må finne på noe nytt og lurt. Vinduene ser ikke ut og jeg bør ta en sikkelig runde med støvtua. Vet ikke helt i hvilken ende jeg skal begynne. :klø: Så da sitter jeg like godt med Pc`en på fanget og koser meg med en kopp te, mens snuppa dupper! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du begynte i den rette enden med en tekopp og PCen ;)

Flinke litja som sover godt på eget rom :strix:

Herlig ferie dere har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff amming annenhver time hørtes utrolig slitsomt ut! Og ja, når hun spiser såpass mye om dagen er det nok ikke behov for nattmat vil jeg tro. Så utrolig bra at hun har sovet så bra på eget rom! Snuppa her har sovet igjennom natten noen ganger, men vanligvis ammer jeg en gang ila natten, og er oppe alt fra 0 til 10(!) ganger ila natten for å dytte i smokken. Ser for meg at når hun begynner å få litt mer fast føde så blir det satt en strek for nattamminga og vesla flyttes inn på eget rom her også. Selv om jeg synes det er litt skummelt at hun skal ligge alene..:sjenert: Jeg får vel bare innse at våre små begynner å bli store ;) Får håpe det går like lett for oss som hos dere!

Jeg sitter og smiler mens jeg leser i dagboka di, det er så morsomt å lese om hva som venter oss om ikke så alt for lenge :) Skal lage meg en kopp te jeg også nå. Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa har fått sin første tann!

:strix:

Oppdaget et lite "riskorn" i underkjeven når vi kom fra jobblunsj og ærend. Hun vil ikke vise oss tannen og lar oss heller ikke kjenne. Men jeg fikk lurt inn en finger og kjent litt på den sylskarpe tanna.

Pc`en, nettet eller KG går supersent i kveld, så jeg får fortsette en annen gang, for dette har jeg ikke tålmodighet til! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen til litja har vært fin, hun har kanskje sovet ekstra mye, men det har ikke vært noe som har tydet på at tenner var på vei. Men i dag kom det! Det stinket på rommet når jeg var å tok henne opp i morrest, snuppa var kokvarm og snørra rant! :eeeh: Typiske tegn på at tenner kommer. Det har aldri stinket så ille av en bæsjbleie før og jeg har vært så heldig at jeg har fått tre sånne i løpet av dagen. :spy: Grusomt! Vi har tørket snørr og tårer hele dagen og snuppa har vært slapp, kosete og litt grinete. Hun har sovet og sovet, og vært varm (i hodet) hele dagen. Nattastellet ble f.eks tatt med tre dupper. :søvn: Jeg håper formen er bedre i morgen!

Høres ut som du begynte i den rette enden med en tekopp og PCen ;)

Flinke litja som sover godt på eget rom :strix:

Herlig ferie dere har hatt.

Jeg syntes også jeg begynte i rette enden. ;) Det som er så kjekt med husarbeid er at det ikke forsvinner og du kan ta det igjen når som helst!

Snuppa har vært sååå flink. Mulig vi har hatt litt hjelp med at hun har hatt tenner på vei og har hatt et ekstra stort søvnbehov de siste nettene. Men det gjør ingenting. Hun har i allefall blitt godt vant til senga og eget rom, OG INGEN NATTAMMING! :bolledeig:

Drømmer om ferie igjen.... og hverdagen har nesten ikke rukket å begynne igjen! :scorpis:

Huff amming annenhver time hørtes utrolig slitsomt ut! Og ja, når hun spiser såpass mye om dagen er det nok ikke behov for nattmat vil jeg tro. Så utrolig bra at hun har sovet så bra på eget rom! Snuppa her har sovet igjennom natten noen ganger, men vanligvis ammer jeg en gang ila natten, og er oppe alt fra 0 til 10(!) ganger ila natten for å dytte i smokken. Ser for meg at når hun begynner å få litt mer fast føde så blir det satt en strek for nattamminga og vesla flyttes inn på eget rom her også. Selv om jeg synes det er litt skummelt at hun skal ligge alene..:sjenert: Jeg får vel bare innse at våre små begynner å bli store ;) Får håpe det går like lett for oss som hos dere!

Jeg sitter og smiler mens jeg leser i dagboka di, det er så morsomt å lese om hva som venter oss om ikke så alt for lenge :) Skal lage meg en kopp te jeg også nå. Ha en fin kveld!

Det var litt slitsomt ja, men snuppa var syk og jeg tenkte at det var best å få i henne det jeg kunne. Heldigvis sto det værste på bare for en stund.

Det er jo litt arbeid å dytte smukk også. Har lagt en ekstra smukk i senga og det ser ut til at snuppa greier å finne den ene eller den andre (og noen ganger begge to) og det sparer oss for noe smukkedytting.

Jeg syntes det var litt skummelt å flytte henne, men det var ikke holdbart å ha henne i vogga når hun uten problem har kommet seg over kanten! Men vi har kjøpt babycall og det er en liten trøst. Hun ligger bare vegg i vegg, men vi hører ikke noe igjennom veggen.

Det er jo litt praktisk å være ferdig med nattamming når lillemor flyttes på eget rom da. ;)

Så koslig at du synes at det er morsomt å lese i dagboka mi da! :hjertesmil: Jentene vokser så raskt og tida går så fort! På en måte kunne jeg tenkt meg at hun var sånn som hun er nå for alltid, men samtidig er det jo så spennende å se utvikligen og hver uke/måned har sin sjarm! :hjerte:

Snuppa har fått et par nye diller. Har ikke sett så mye til det i dag, men de siste dagene har hun begynt å kremthyle mens hun krabber. :ler: Minner litt om når hun ler.

Og så kremthoster hun når det tar for lang tid før jeg greier å få fram puppen. :fnise:

Jeg har blinket en del med det ene øyet til henne og det ser ut som om hun prøver å blinke tilbake. Hun blinker med begge øynene, rynker på nesen og smiler bedt. Hun er bare så søt! :rødme:

I morra er det helg igjen! Denne uka har bare flydd avgårde! Har ingen planer for helga, annet enn at jeg skal på barseltreff i morgen. Kanskje like greit siden hverken snuppa eller kjæresten er i form.

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med første tanna!

Takk! Og idag kom nr 2! :strix:

Kremthosting og kremthyling :hjerte: Utrolig hva de små finner på :ler:

Så herlig med første tannen :strix:

Hun høres nesten litt merkelig ut der hun krabber bortover gulvet og kremthyler. :fnise: Hun sier mamma (mammammamah) og nesten pappa (bapapapah), men det går mest i hyling når hun prater! Og kremting!

Jeg synes det er stor stas at tennene begynner å komme, samtidig som jeg begynner å bli småredd for puppene. Håper virkelig ikke hun begynner å bite! Har bare tatt henne i å bite i brystvorta med gummene en gang, så det er håp om at hun ikke plutselig skal begynne å teste ut tennene. Som for øvrig er superkvasse.

I dag er det helg, :sol: og barseltreff. Snuppa ligger å dupper og jeg bør ordne meg ferdig før hun våkner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Lucky! :klemmer:

Det har vært en god helg så langt. Kjære og jeg har pakket bort masse babyting og ryddet i bodene. Det er godt å få unna ting som vi ikke lenger bruker, men også litt vemodig. Ting som vi så forventingsfulle pakket ut og satt fram mens vi ventet på lillemor. :hjerte: Jeg sa til kjære at jeg håper virkelig at vi får pakket det ut og brukt alt om igjen, i allefall en gang til.

Lillemor hadde ikke en god kveld i går. Hun ville ikke legge seg og våknet med små skrik flere ganger i løpet av kvelden. Hun roet seg fort de fleste gangene, men før vi skulle legge oss var hun utrøstelig. Hun hadde mye luft i magen og etter masse kos og ei flaske (som hun tok uten å tulle noe som helst) sovnet hun. Hun våknet halv seks igjen og roet seg litt etter hun fikk ligge i senga vår. Vi måtte stå opp i åtte tiden for at skulle få ligge lenge. Vi har begynt med at vi får sove utpå hver vår dag i helgene.

Snuppa har spist lite de to siste dagene og ikke noe vi har fristet med har vært av interesse. Før hun la seg i kveld prøvde jeg å gi henne pupp, men hun ville bare sitte på fanget mitt mot meg, med hodet hvilende på brystet mitt. Etter en liten stund kom alt vi har fått i henne i dag opp igjen! :spy: Jeg vrengte av henne pysjen og fikk kjære til å vaske henne igjen, mens jeg tok av meg alle klærne der jeg satt. Det var bare å hoppe rett i dusjen! Snuppa var i godt humør både før og etter, og jeg håper at hun spydde pga at hun får tenner.

I dag har vi "pratet" mye sammen, snuppa og jeg. ;) Hun lærte seg å riste på hode forrige kvelden og i ettermiddag hadde vi en lang hermekonkurranse. :ler: Hun hylte, jeg hylte, Hun ristet på hodet, jeg ristet på hodet. Hun prøvde å blinke med øyet, jeg blinket med øyet. Og sånn forsatte vi lenge, til snuppas store begeistring! Som jeg elsker den ungen! :hjerte: :hjerte:

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi "pratet" mye sammen, snuppa og jeg. ;) Hun lærte seg å riste på hode forrige kvelden og i ettermiddag hadde vi en lang hermekonkurranse. :ler: Hun hylte, jeg hylte, Hun ristet på hodet, jeg ristet på hodet. Hun prøvde å blinke med øyet, jeg blinket med øyet. Og sånn forsatte vi lenge, til snuppas store begeistring! Som jeg elsker den ungen! :hjerte: :hjerte:

Så herlig :hjerte:

Håper det ikke har vært noe mer oppkast på lillemor :(

Ha en fin dag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillepia mi er 8 mnd i dag!

:danser:

Hun har fått to tenner i nerkjeven og litt tykkere hår (men det er fremdeles ganske tynt).

Hun krabber som bare det og høye dørstokker o.l. er ingen hindring. Hun reiser seg opp etter bord, stoler og vegger, men er ikke bestandig like tøff når hun skal ned igjen. Hun går ganske greit med hjelp.

Hun er nysgjerrig og utforsker nesten hver eneste krok av leiligheten hver dag og plukker på ledninger, roter i nøstekurva mi og tygger på frynsene på pleddene våre.

Hun liker musikk og rocker og klapper med hendene når det er noe hun liker veldig godt.

Hun begynner dagen med pupp, gjerne to, før vi sover litt til. Frokost med grøt er ca kl ni og ikke lenge etter er det tid for ca en times dupp. Lunsj spiser vi ca kl 12 og da står brødskive med leverpostei og/eller frukt/yogurt på menyen, alt ettersom hvor sulten hun er. Mellom lunsj og middag har hun enda en dupp ca en time. Til middag i tre, fire-tiden spiser hun hjemmelaget most middag eller middagsglass. Som regel har vi en dupp til, men har hun sovet lange dupper på dagen blir den kort. Har hun sovet lite pga f.eks. at vi har fartet litt på dagen blir den siste duppen viktig, men også litt vanskelig å få til siden hun er overtrøtt. Grøt får hun halv sju, sju og hun legger seg sju, halv åtte. Hun drikker litt vann, men mest pupp.

Så herlig :hjerte:

Håper det ikke har vært noe mer oppkast på lillemor :(

Ha en fin dag :kose:

Hei, Lucky!

Snuppa har heldigvis ikke kastet opp noe mere. Men matlysten er laber og vi sliter med å få i henne noe som helst. Hun har gjennomskuet alle triksene vi bruker for å lure i henne mat, og sitter der bare med munnen godt lukket. Og det som skjer når hun ikke spiser nok mat er jo at jeg må opp å amme i løpet av natten. Jeg håper formen hennes kommer seg snart!

Vi var på babysvømming i går og det gikk bare sånn passe. Snuppa var slettes ikke i form og var smågrinete hele timen. Hun giddet ikke å følge med på ting og skar grimaser når vi gjorde øvelser. Hun trives til vanlig godt i vannet, men i går var virkelig ikke dagen. Kjære og jeg koste oss i det minste!

Snuppa har fått flaske med MME i dag og det tror jeg ikke jeg har gitt før. Vi starta dagen fryktelig tidlig, sto opp sju. Hun fikk frokost med en gang og spiste litt grøt. Har stelt oss og lekt og jeg har prøvd å lagt henne ned for en dupp uten hell. Sist sto hun i senga og hoppet mens hun ristet på hodet og smilte bredt. Ikke akkurat trøtt nei. ;)

Men så har hun vært litt sutrete og søkt etter pupp. Jeg har tatt fram puppen men hun har bare sugd litt før hun ga seg. Har holdt på sånn flere ganger, så jeg tenkte at jeg skulle prøve flaske for det er kanskje ikke full futt i puppen akkurat nå. Hun har jo forsynt seg av det to ganger denne morgenen allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 8 måneder :strix: Tiden flyr virkelig fort!

Virker som en flink og oppvakt liten snuppe du har :)

Håper matlysten kommer seg og at dere får en fin dag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...