Gå til innhold

out of your league 2

Gjest pulken

Anbefalte innlegg

Gjest pulken

Hvordan defineres egentlig dette?

*Utseendet?

*Utdannelse?

*Familieforhold?

*Intelligens sosialt sett?

Har dere noen gang datet en dere tenkte var out of YOUR league?

Tenker man.. oh, han/hun er mye dårligere enn meg, ikke verdt meg?

Eller dannes bildet av personen ut fra overnevnte punkter, og man mister interessen?

Tenker dere i ettertid: "haha, tenk at HAN/HUN trodde HAN/HUN hadde sjans på meg"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det er kjærlighet så er slike ting uvesentlig. Du kan ikke alltid velge.

Hehehe, å joda. En populær, dritfin jente kunne aldri blitt sammen med en fyr som er sosial taper f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hehehe, å joda. En populær, dritfin jente kunne aldri blitt sammen med en fyr som er sosial taper f.eks.

Jeg kunne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker dere i ettertid: "haha, tenk at HAN/HUN trodde HAN/HUN hadde sjans på meg"...

jeg har tenkt omvendt "hva gjør denne nydelige gutten med meg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

Kunne ikke vært mer enig. Følelser kan ikke styres ut i fra fastsatte kriterier :P

Å tenke at en" person er for stygg for meg" er ganske overfladisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Er tilbøyelig for å være enig akkurat der. Men en sosialt skarp gutt med baller kan godt ende opp med en "10'er". Jeg har sett det så mange ganger før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fyren

10'er utseende setter jeg stoooor pris på helt til vi er ferdige i senga, men kanskje kan vi møtes neste helg for nok en vals...

Godt utseende på partneren er herlig, men det hjelper så lite hvis innsiden er dårlig dvs. når det fysiske er unnagjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
10'er utseende setter jeg stoooor pris på helt til vi er ferdige i senga, men kanskje kan vi møtes neste helg for nok en vals...

Godt utseende på partneren er herlig, men det hjelper så lite hvis innsiden er dårlig dvs. når det fysiske er unnagjort.

Hva er det med mennesker egentlig.

Utseendet trenger ikke å bety noe, å bruke pene dame og dumpe dem fordi de er fine vitner om lav selvtillit. For en holdning du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest virvelvind
Hva er det med mennesker egentlig.

Utseendet trenger ikke å bety noe, å bruke pene dame og dumpe dem fordi de er fine vitner om lav selvtillit. For en holdning du har.

Han skrev ikke at an dumpet dem fordi de var fine, men at det hjelper lite å være fin (utenom ren sex) hvis personligheten ikke funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Jeg synes kjæresten min er MYE bedre enn meg. Han er utrolig smart(IQ på 140), dødskjekk,veltrent, talentfull i absolutt alt han driver med(bortsett fra å synge,det er jeg bedre på :fnise: ), populær, respektert, blir sjekka opp overalt, han har selvtillit og vet hva han vil i livet.

Ja, jeg blir deppa en gang i blant fordi jeg ikke fatter hvorfor han ikke finner seg en heit vestkantdame i størrelse 32, som går økonomi på BI, har hytte på Kragerø og traineestilling i en stor bedrift.

Men han vil visst ha meg, og da holder jeg kjeft og smiler likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest virvelvind

Jeg kan ikke huske å ha tenkt "Han er ikke god nok for meg". Det handler vel mer om hva jeg blir tiltrukket av og jeg blir ikke tiltrukket av alle. For meg er det mye vanligere å tenke "Han er for bra for meg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...