Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Er det noen som vet sånn ca hvor mye en frisør som jobber på en anerkjent salong ( Adam & Eva feks ) kan regne med å tjene i året?

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

med tillegg er lønnen ofte 450.000,- ;-)

Gjest Patti Labella
Skrevet
Tror jeg ikke noe på.

:ler:

Gjest Gjest
Skrevet
med tillegg er lønnen ofte 450.000,- ;-)

:ler: Fortell meg gjerne hva slags tillegg dette er! Mtp at timelønnen for svenn er under 120kr/t ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Provisjonslønn...kan lett tjene 450 000 på en mindre anerkjent salong også :jepp:

• 5 uker senere...
Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Det stemmer absolutt ikke. For det første er det ikke lett å tjene 450 000 selv på provisjon. det dummeste jeg har hørt. er du eier av salongen kan du først ta ut slike lønninger. for at provisjonsordningen skal være veldi god forutsetter at du har noen år på rumpa i firmaet. tariff er på 115 kr timen dersom du har jobbet under fem år. du kan regne med å tjene ca 250 - 300 000 i året. det er som regel ikke det mest lønnsomme å jobbe i de store bedriftene. jeg snakker av erfaring...

• 3 måneder senere...
Skrevet
Hei :)

Er det noen som vet sånn ca hvor mye en frisør som jobber på en anerkjent salong ( Adam & Eva feks ) kan regne med å tjene i året?

Takker for svar!

Det kan vel egentlig være forskjellig fra person til person vil jeg si. Kommer veldig an på hva du gjør ut av det selv, om du jobber på provisjon og slike ting. Sånn ca pris er veldig vanskelig å si siden det ikke er nevnt hvor mange år man har vært i yrket og slike ting..

Mvh Silence

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...