Iset Skrevet 14. juli 2003 #21 Del Skrevet 14. juli 2003 hvis dere liker blåbærte kan jeg anbefale den fra London Fruit & Herbs. utrolig god, og kjemperik på blåbærsmak!!!! jeg bare elsker de teene, for de smaker AKKURAT slik de er ment å smake. (helsekost). klem Iset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 15. juli 2003 #22 Del Skrevet 15. juli 2003 Te`en fra LONDON er utrooolig god!! Drikker det veldig ofte, det er så godt Man får kjøpt London-teen på Helsekostforretninger, det betyr vel at den er ganske sunn også :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 15. juli 2003 #23 Del Skrevet 15. juli 2003 Har ikke noen favoritt-te, men liker konseptet tedrikking. Hjemme hos foreldrene mine er det alltid te etter middag, med en liten kjeks eller noe til. Synes det er et koselig rituale, å sitte der ved middagsbordet og småsnakke og drikke te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 18. juli 2003 #24 Del Skrevet 18. juli 2003 Lady Grey med sitron og sukker. Traktet i min Tefal te-trakter (genial sak). Er ingen "fanatiker" men det går en del te. Har mange andre sorter i hylla også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå