Gå til innhold

En dråpe i havet


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går kjøpte jeg og R nye ski! Så i dag prøvde vi dem ut, samt de nye magebeltene slik at vi kunne ha hundene med uten problemer. Var kjempeflott! :) Veldig fornøyd med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke flere ord jeg Teriyaki, men du kan få mange :klemmer::klemmer:

Og hipp, hipp for 40 sider :hoppe:

:)

Men han har virkelig prøvd å forandre seg nå, og prøver fortsatt. Så jeg har bestemt meg nå. Jeg skal gi den en skikkelig sjanse. :) Vi har en god kjemi og trives sammen, så jeg håper det er verdt å kjempe for.

Gleder meg til å dra på skitur i dag, men gleder meg enda mer til skituren i morgen! Det blir flott.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har laget hjemmelaget gryterett som jeg skal forsyne meg snart av, og jeg drikker et godt, kaldt glass med rosevin. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takktakk! :klem:

Jeg er i ordentlig påskestemning etter å ha vært på skitur i finværet! Begge hundene er kjempesliten, men da spesielt Rambo som er mye mindre enn Ziko. I tillegg gikk vi i lamme en kompis av R, som også hadde en hund. Han er fortsatt valp, men er blanding mellom schæfer og border collie, så han er også mye større enn lille Rambo. Måtte gå et lite stykke bak dem på slutten fordi Rambo var så sliten :fnise: De ligger og sover nå, men tok i grunn over en time før de la seg ned. De ville sitte ute med meg på veranaen i solen, så HELT utslitt var de nok ikke, og det er jo bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk! :klem:

Jeg er i ordentlig påskestemning etter å ha vært på skitur i finværet! Begge hundene er kjempesliten, men da spesielt Rambo som er mye mindre enn Ziko. I tillegg gikk vi i lamme en kompis av R, som også hadde en hund. Han er fortsatt valp, men er blanding mellom schæfer og border collie, så han er også mye større enn lille Rambo. Måtte gå et lite stykke bak dem på slutten fordi Rambo var så sliten :fnise: De ligger og sover nå, men tok i grunn over en time før de la seg ned. De ville sitte ute med meg på veranaen i solen, så HELT utslitt var de nok ikke, og det er jo bra. :)

Herlig med skitur! Stakkars Rambo som ble sliten da. Er forresten litt misunnelig på dere som har fint påskevær. Vi har regn! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja god påske! :):klem:

Har vært på hyttetur med R siden ondagen. Har vært veldig koselig. :) Skitur, spising :fnise: , avslapping osv. osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Først av alt: GOD PÅSKE :klemmer:

Så bra du koste deg på hyttetur. :jepp:

Hadde dere fint vær?

_ _ _ _ _ _ _ _ _

Jeg har hatt noen fine dager i det siste.

Onsdag var jeg på filmkveld hos en venninne, og det kom en annen venninne som jeg ikke hadde sett siden romjulen. Hun hadde med seg en kjole fra Hongkong til oss. De var laget av silkestoff, er ganske korte og så har de et bånd rundt. Min var svart med mørkerosa bånd. Den var kjempefin! :strix: Jeg ble ekstra glad for den for jeg ventet ikke noe :gave:.

Ellers har jeg lest krimbøker, vært på Peppes med noen venner, gått fjelltur og bare kost meg. :jepp:

I går var jeg i familiebesøk. Er ganske mange i familien min som har bursdag rundt denne tiden, så det var både bursdagsfeiringer og påskemiddag.

I kveld blir det lammelår til middag. :sikle:

Ha en fin dag. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! God påske ja!

Så koselig med gave fra veninnen din! Har hun vært i Hongkong helt siden romjulen?

Vi har hatt påskevær vi! Sol og fint vær! :) Så koselig å være ute med "tantebarnet" mitt som er nesten 13 mnd. Hun er så skjønn. :) Sier oi oi til det meste nå til dags, hehe.

Vi spiste lammelår i går vi. Det var godt, men er genrelt ikke så glad i lam, jeg.

I kveld blir det kanskje fest, vet ikke helt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg så trøtt at det er like før jeg omkommer. Ikke for det at dagen har vært så hektisk. Har vært på en to, max tre timers tur i finværet, men ellers har jeg for det meste bare slappet av hjemme med unntak av en times kjøretur for å hente R. Stod opp klokken ni. Av en eller annen grunn klarer jeg aldri å sove til lenger enn klokken ni, mens når jeg må på jobb derimot, da kunne jeg sovet til klokken tolv.

Jeg er så lei av jobben jeg har. Trives ikke noe nevnverdig. Gleder meg til sykepleien til høsten.

Men æsj...Jeg er så forvirret over det meste om dagen. Ingenting stemmer helt sånn som det skal være, på en måte. Samtidig så går det mot full vår og jeg kjenner energien sniker seg mer og mer tilbake. Eller livsgleden sniker seg tilbake! Går som regel litt i dvale på vinteren. Jeg trener jo og sånt, men er så utrolig mye mer lettere til sinns, og positiv på vår, sommer og tidlig høst enn på senhøsten og vinteren. Er vel ikke så uvanlig det, men tror nok jeg kjenner det litt mer enn gjennomsnittsmannen. Men det har vel sikkert med at jeg fra før av har vært gjennom to tunge depresjoner.

Menmen..God natta alle sammen!

Dagboken min er forresten ikke så spennende for tiden. Er liksom ikke så mye nytt som skjer. Men bare vent! Til høsten begynner mitt nye liv :fnise:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var første dagen på jobb etter ferien. Må si det var en drittdag!! :fnise: Er jo litt lei av jobben, men makan til umotiverende dag. Får håpe det blir bedre i morgen. Jo fortere dagene går jo fortere blir det sommer!

I dag lagde R fiskegrateng med gulrøtter og poteter til meg. Merk: Han varmet sin mors hjemmelagde grateng, også kokte han grønnsakene. Men koselig fordeom!

Klokken ni skal jeg jogge/gå tur med en veninne. Skal jogge til der vi skal møtes noe som tar kanskje 15-20 min, også skal vi gå tur sammen etterpå. :)

I dag var forresten formen min merkelig! De første to-tre timene på jobb vekslet jeg kontant mellom hetetokter og frysninger, men hadde ikke feber. Var også slapp og til tider litt svimmel, så begynte jo å lure på om jeg holdt på å bli syk. Men så ga det seg plutselig. Merkelige kroppen..

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei

Ville ta turen innom din dagbok og :nigo::blomst: til deg!

Heihei! Så hyggelig! :velkommen:

Takk for :blomst: ! :)

Nå gleder jeg meg til å komme meg ut litt. Har sittet mer eller mindre i ro siden klokken fem, så nå er jeg utrooolig rastløs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat vært å trent, så jeg ligger som et slakt på sofan :ler:

Hehe, ja det er en god følelse! Klokken var over elleve da jeg var ferdig med treningen i går, så det ble rett i seng! :)

I dag skal jeg bare gå en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal å gå en tur senere. Skal vente til sambo er kommet hjem, det er nemlig ganske så godt å ha litt alenetid hjemme :sjenert::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...