Gå til innhold

En dråpe i havet

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Ja vi får se om jeg kanskje tar det opp..Må i få fall tenke ut best mulige måte å gjøre det på. :)

Han drakk ikke hele en og en halv da, jeg drakk to eller tre små drammer (blander ganske svakt, ikke mer enn 15/85 tror jeg), plus at han ga bort et par drammer tror jeg. Men er likevel mye i og med at vi hadde drukket en del øl også.

Ja jeg er bare glad det ikke ble såpass. Han er en stor gutt på godt over hundre kg. og veldig høy, så at han tåler en del er jo ikke så rart. :) Men...Det finnes jo grenser ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Jeg skjønner godt at det var skumelt, men samtidig godt å se den siden av ham. Jeg er enig med Ulva i at dere burde snakke om det en gang.

God natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! :)

Da har jeg kommet hjem fra stallen og koser meg med det beste brødet jeg vet om. Hverdagsbrød fra Ica, skikkelig ferskt og godt! Oogså fant jeg litt kanelgrifler som jeg kjøpte i helgen. :)

Jeg og kjæresten min har begynt med arbeidsfordelinger i hjemmet, så da satser jeg på at NÅ skal vi klare å få det til. :) Hater rot, men hater å rydde. Er så tiltaksløs for tiden, så..

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig det må være med å drive med hester. Jeg synes hester er veldig flotte dyr. :jepp:

Jeg skjønner hva du mener med å ikke like rot, men samtidig ikke gidde å rydde. Jeg er slik selv innimellom. Bare husk på hvor deilig det er når det er gjort. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig det må være med å drive med hester. Jeg synes hester er veldig flotte dyr. :jepp:

Jeg skjønner hva du mener med å ikke like rot, men samtidig ikke gidde å rydde. Jeg er slik selv innimellom. Bare husk på hvor deilig det er når det er gjort. :jepp:

Jepp, det stemmer jo det! :) Men jeg er svært tiltaksløs for tiden..Lurer på om jeg kanskje er inne i en aldri så liten depresjon. Ikke noe alvorlige greier, det er nok såpass svakt det påvirker ikke humøret mitt sånn at jeg bevist føler meg nedstemt, men det påvirker meg i den grad at jeg sliter med å få ting gjort. Kommer nok av situasjonen rundt det at jeg sliter litt med å finne meg jobb, så går en del hjemme.

Men det er overkommelig. Har hatt relativt dype depresjoner, så sånn som jeg er nå er ikke noe jeg dveler sånn over. Må bare pushe meg litt ekstra når jeg er i slike perioder. :)

Jeg er skremmende glad i kjæresten min, og nå når han jobber natt, så er det så trist. Vet at han har kjempevondt i rygg og nakke, at han er skikkelig sliten. Det gjør at jeg bare tenker på min stakkars kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stk. kjempetrøtt meg! Har i grunn vært relativt kjedelig på jobb i dag, menmen. I morgen skal jeg nok en gang på jobbjakt.

Til kvelds skjærte jeg opp to poteter som er rester fra middag for et par dager siden, også skjærte jeg opp en grillpølse, så stekte jeg det, og på slutten tilsatte jeg egg og litt ost. Så fikk en god pytt i panne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Teriyaki

Håper du har fått sovet skikkelig ut i natt da, og at du ikke er like trøtt i dag.

Og det er dager som man liksom ikke har lyst til noen ting, og man later som rotet ikke er der. Er sånn selv av og til jeg.

Deprasjoner blir vel sterkere når det er høst, gjør det ikke. Sånn var det iallefall med meg når jeg slet for mange år siden, og mamma som sliter med store nerveproblemer er alltid verst om høsten.

Ha en fin fredag Teriyaki :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mørketiden har det med å gjøre ting litt værre. Jeg sliter jo litt med det at jeg ikke har noen ordentlig jobb. Får ikke brukt meg noe særlig, selv om jeg gjør masse i løpet av en dag hvor jeg ikke jobber. Tenker mye på det økonomiske, så da blir det gjerne en del bekymringer.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VISTE at han ikke kom til å behandle meg bedre hvis vi først begynte å krangle... :(

Kort oppsummert: Jeg har hele uken gledet meg veldig til å dra til noen veninner for å gå en laaang tur. Trengte virkelig dette fordi jeg har følt meg issolert og smådeprimert i det siste. Men så ble det til at han og en kompis skal dykke, og det skjedde så fort, så da ble jeg relativt frustrert og overreagerte ved å sende melding om at jeg synes det var dårlig, fordi han vet at nå ble jeg sittende fast her hjemme helt alene, igjen (går ikke buss på søndager).

Da tente han på alle plugger og kjeftet om at det er hans bil, og at jeg oppførte meg som en jævla toåring. Prøvde å si at det ikke hadde med bilen å gjøre, for den har jo han førsterett på, men det hadde mest med hvordan han reagerte på. Hadde han bare sagt noe som "jeg skjønner det er kjipt, men det er ikke så mye å gjøre med nå, men i kveld skal vi kose oss", eller noe sånt, så hadde alt vært så mye bedre. Men istedet begynner han å kjefte og bli skikkelig kjip. Prøvde også å spørre om det ikke var han som mente jeg fortjente å bli behandlet på en bedre måte, så sa han at jeg la opp til å bli behandlet slik som dette. Blir så utrolig lei meg :(

Fikk i ettertid en melding på at jeg hadde gjort han så forbannet at han hadde knust mobilen... (som jeg forøvrig har lånt bort til han)...

Har i mange dager vært skikkelig lykkelig forelsket og glad over at vi nå hadde blitt flinkere til å ta hensyn til hverandre..Men nå vet jeg ikke.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VISTE at han ikke kom til å behandle meg bedre hvis vi først begynte å krangle... :(

Kort oppsummert: Jeg har hele uken gledet meg veldig til å dra til noen veninner for å gå en laaang tur. Trengte virkelig dette fordi jeg har følt meg issolert og smådeprimert i det siste. Men så ble det til at han og en kompis skal dykke, og det skjedde så fort, så da ble jeg relativt frustrert og overreagerte ved å sende melding om at jeg synes det var dårlig, fordi han vet at nå ble jeg sittende fast her hjemme helt alene, igjen (går ikke buss på søndager).

Da tente han på alle plugger og kjeftet om at det er hans bil, og at jeg oppførte meg som en jævla toåring. Prøvde å si at det ikke hadde med bilen å gjøre, for den har jo han førsterett på, men det hadde mest med hvordan han reagerte på. Hadde han bare sagt noe som "jeg skjønner det er kjipt, men det er ikke så mye å gjøre med nå, men i kveld skal vi kose oss", eller noe sånt, så hadde alt vært så mye bedre. Men istedet begynner han å kjefte og bli skikkelig kjip. Prøvde også å spørre om det ikke var han som mente jeg fortjente å bli behandlet på en bedre måte, så sa han at jeg la opp til å bli behandlet slik som dette. Blir så utrolig lei meg :(

Fikk i ettertid en melding på at jeg hadde gjort han så forbannet at han hadde knust mobilen... (som jeg forøvrig har lånt bort til han)...

Har i mange dager vært skikkelig lykkelig forelsket og glad over at vi nå hadde blitt flinkere til å ta hensyn til hverandre..Men nå vet jeg ikke.

:troest: og :klemmer: Det var ubetenksomt av ham å blir med kompisen for å dykke, og han reagerte veldig barnslig.

Jeg håper det ordner seg for dere. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei og nei Teriyaki :troest::klem: Du kan ikke ha det sånn, det er sikkert og vist. Han må bare skjønne at han må behandle deg som den flotte og omtenksomme jenta du er. Snille mennesker blir utnyttet, sånn er det alltid, og jeg begriper ikke hvorfor.

Du hadde all rett til å fortelle han at du var skuffet, uten at han skulle reagere sånn som det. I et forhold skal man ta hensyn til hverandre og ikke bare den ene.

Kjenner jeg blir skikkelig lei meg på dine vegne. :tristbla:

Men hvis han hadde knust mobilen hvordan kunne han sende deg melding å fortelle det da? Hadde han lånt en da? Han burde kjøpe en ny mobil til deg og be om unnskyldning for oppførselen sin.

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest: og :klemmer: Det var ubetenksomt av ham å blir med kompisen for å dykke, og han reagerte veldig barnslig.

Jeg håper det ordner seg for dere. :klem:

Var jo greit i og for seg at han dro for å dykke, og jeg må jo bare la han ha bilen når han trenger den, siden det er hans..men ja, synes det var en kjip reaksjon.. =/

Å nei og nei Teriyaki :troest::klem: Du kan ikke ha det sånn, det er sikkert og vist. Han må bare skjønne at han må behandle deg som den flotte og omtenksomme jenta du er. Snille mennesker blir utnyttet, sånn er det alltid, og jeg begriper ikke hvorfor.

Du hadde all rett til å fortelle han at du var skuffet, uten at han skulle reagere sånn som det. I et forhold skal man ta hensyn til hverandre og ikke bare den ene.

Kjenner jeg blir skikkelig lei meg på dine vegne. :tristbla:

Men hvis han hadde knust mobilen hvordan kunne han sende deg melding å fortelle det da? Hadde han lånt en da? Han burde kjøpe en ny mobil til deg og be om unnskyldning for oppførselen sin.

:klem::klem:

Ja det er rart det der, at snille mennesker blir utnyttet. Jeg gjør alt for han, enten det gjelder å hente han en halvtime unna med bil klokken to om natten, eller det bare gjelder å ordne litt saft, har han vondt i ryggen, prøver jeg å hjelpe han osv. Men føler ikke at jeg får like mye tilbake, for å være ærlig. :( Men han har jo mange bra kvaliteter, og det er det som gjør at jeg overser de tingene her...For nå i alle fall..

Han har sikkert bare knust dekselet eller noe sånt. Mobilen er det ikke såå nøye med. Jeg har abonomang, dermed skaffer jeg meg ny mobil så og si hvert år fordi det er så billig.

Men jeg vet ikke om det er noe vits å fortelle han hvordan det påvirker meg når han behandler meg slik..Han kommer så fort i forsvarsposisjon og begynnr å fortelle meg hva som er galt med meg, og at det er derfor han reagerer som han gjør..Jeg vet godt at jeg ikke er perfekt, men fortjener likevel ikke å bli behandlet på en måte som river meg i filler innvendig..

Det er så vanskelig...Det skal mye til før jeg gir opp, selv om jeg vet at kaaanskje hadde det vært det beste, pga. disse kranglene er så tunge. Men jeg føler det har gått bra de siste ukene. Kan vel si det sånn at jeg ser på det slik at vi hadde klart å ta to skritt framover, og nå gikk vi et tilbake. Neste gang har vi kanskje kommet oss seks skritt framover. Er i alle fall ikke klar for å sette strek på det vi har enda. Jeg er så glad i han, og han gjør meg stort sett lykkelig, sånn i det hele og det store. Å tenke på å møte han på gata som en eks..Det gjør meg kvalm :(

Takk for klemmer :):klem:

Nå har jeg i alle fall vasket kjøkkenet reinere enn det var da vi flyttet inn, så det er jo fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ordner seg for dere, for det fortjener du virkelig :klem:

Bare innom en kjapp tur jeg for å ønske deg en fin uke før jeg drar østover :klem:

Bare å :skravle: i vei inne hos meg når jeg er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ordner seg for dere, for det fortjener du virkelig :klem:

Bare innom en kjapp tur jeg for å ønske deg en fin uke før jeg drar østover :klem:

Bare å :skravle: i vei inne hos meg når jeg er borte.

Heihei! :)

Ja det håper jeg også. Det må jo gå en stund før man virkelig vet om det ordner seg, men det går i alle fall bra nå.

God tur sørover! :) Skal nok se om jeg får tid til å skravle litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Off..Blir skikkelig mentalt sliten av alle denne jobbsøkingen. Går hele tiden rundt i håp, av og til er det jobber hvor håpet er så stort at jeg blir oppriktig lei meg dersom jeg får avslag.

Fikk en mail i stad med et privat navn uten emne. I løpet av den tiden det tok å åpne mailen ble jeg kjempenervøs for at det var for en av de jeg har søkt på, som jeg skikkelig håper på, for det er en jobb jeg føler jeg har en sjanse på..Rett og slett kjempeslitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg lei av alle disse vonde periodene! Skulle ønske jeg var av dem som flyr på en rosa sky hele livet sitt uten å oppleve noe som helst motgang!

Dvs..Egentlig ikke, for jeg har jo blitt noe klokere av det, men..Trenger ikke å bli klokere nå, i alle fall ikke på noen år..Så kan jeg få slappet av litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært flink med jobbjakten. :)

Nå ser jeg ikke kjæresten før på fredag. Han er bortreist via jobb. Det blir på en måte litt godt, fordi vi hadde en heftig krangel, han klarer bare ikke å nullstille seg slik at vi kan komme oss ovenpå og bli ferdig med de dårlige periodene. I går såret han meg såpass at jeg ble helt nedbrutt resten av kvelden. Satt der helt fjern og lei meg, av og til måtte jeg gå på badet fordi jeg kjente jeg ble så lei meg at jeg måtte gråte litt.

MEN..Han fikk dårlig samvittighet. Da vi kranglet sa han at han gledet seg til å dra til Glomfjorden, og at jeg ikke skulle forvente noe særlig med meldinger fra han, og han kalte meg det ene og det andre. Vi fikk snakket ut litt da, men jeg var likevel veldig lei meg. Så i går da vi la oss sa han at han håpet at jeg ikke ble lei av han. I dag har han allerede sendt meg to meldinger, hvor han den ene gangen kalte meg lille venn, og den andre gangen sa at han var glad i meg, og at vi snakkes i kveld.

Det er godt å se at han av og til virkelig ser hvordan det påvirker meg. Saken er den at han har gjort at jeg har blitt usikker på meg selv fordi at når vi krangler kan han kalle meg alt mulig, samtidig som han truer med å slå opp. I går kalte han meg noe han aldri har gjort før..Drittkjerring.. :( Det er kjempevondt, og det river meg i fillebiter. Føler nesten selvtillitten min har blitt litt dårligere..

Men så klart..Jeg prvoserer han jo litt når jeg ikke klarer å la det ligge. Hvis han f.eks. blir irritert for en filleting som ikke er normalt å bli irritert på, så blir jeg irritert tilbake og prøver å snakke med han om hvor i all verden kom det i fra, og allerede da ber han meg om å bare la det ligge..Men hvis jeg aldri skal få ut frustrasjon over at han blir så lett irritert, kommer jeg ikke til å bygge opp mye frustrasjon etter hvert da, og etter hvert eksplodere? Uff uff..

Vel..Som han sa i går..Så håper jeg også at vi kommer til å klare å få en bedre forståelse av hverandre slik at det ikke blir så mye krangling..Vi er jo veldig glade i hverandre, men det er ikke alltid nok.

Nå får jeg besøk snart av mine to beste veninner. :)

Har vært mye klaging her i det siste..Men en litt dårlig periode med kjæresten, samtidig som at jeg sliter med å være deprimert pga. jobbsituasjon og det at vi går mot en mørkere tid gjør at det blir litt sånn. Er heldigvis stort sett i godt humør, men jeg lirer av meg mye av dampen her, kan man jo si. :) Bedre det enn å plage alle andre med det hele tiden. Er jo slitsomt for andre om jeg kun skulle snakket negativt.

:)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skjønne både deg og kjæresten din, når det kommer til kranglingen. Selv liker jeg ikke å diskutere alt mulig, men jeg ser at hvis alternativet er å gå rundt og være gretten mot de jeg bor med så må jeg enten ta meg sammen eller snakke ut om det som plager meg.

Når man er sint så sier man ofte stygge ting som man ikke mener. Prøv å ikke la det gå inn på deg når han kaller deg stygge ting. :klem:

Ærlig talt så synes jeg han skylder deg å snakke ut om hva det dere krangler om. Så jeg håper dere kommer gjennom denne vonde perioden og står sterkere sammen etterpå.

Jobbjakt er ikke noe kjekt, nei. Det er stressende, og ikke noe gøy å få avslag. Forhåpentligvis så løsner det snart for deg.

Ha en fin dag. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...