Gå til innhold

Hekta på KG??!!!


Dina

Anbefalte innlegg

Prøv å være borte i mer enn 2 mnd!!

Da skjønner man at man er hekta når det første man gjør etter å ha fått internett igjen er å lese her, fremfor å svare på mail osv..... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å være borte i mer enn 2 mnd!!

:o

Har prøvd en uke, mens jeg var på ferie i syden,

KG-tilgangen var heller dårlig......

Dag to betalte jeg gladelig en klekkelig sum for nett-tilgang

på en kafe... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hekta?

Det er vel bare å innrømme ja............. :oops:

- Og da spesielt etter vi fikk ADSL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Huff...og jeg som skal flytte til sydens varme land snart - og det eneste som står i hue på meg er om jeg straks får internett-tilgang der "nede"........må jo inn i nettbanken,hehe....... :briller:

*innrømmer litt avhengighet, men later som ikke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest indiangranny

Pc`n krasjet for en tid siden og da måtte jeg på biblioteket for å få kommet på nett eller på nett cafe.

Jeg var nesten umulig å være i hus med sa gubben han forstod at jeg trengte ny pc.Jeg ble som et lam da DeLL kom inn i huset,kaller det ikke hekta jeg da men kg narkoman håper de ikke lager en hvit strek her også som på Plata.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Når vi på dagboksidene savner hverandre bare noen er borte en uke...

Sier vel det sitt...? :oops:

Men jeg er ikke som alle de andre der nei... :ler:

Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ett fravær på måneder....(?) så var det første jeg gjorde når jeg logget meg på igjen å lese igjennom ALLE trådene fra siste dag jeg var innom.... :oops:

Min kjære lurte på hva jeg skulle holde på med etter bryllupet når jeg måtte slutte å sose rundt på bryllupsforumet til KG. Spurte bare hvem som hadde sagt at jeg måtte slutte å sose rundt på KG, mange forum her, men jeg klarer ikke helt å slippe taket på bryllupsforumet.... :hoho::hoho::hoho:

Men hekta???? Har du hørt på makan...... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Ok ...om enn noe motvillig ....jeg tilstår ....sukk .......JA !!! Jeg er avhengig av KG ...jeg er KG'holiker !!! :hoho: :D :lol::):sjarmor::lol::) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sånn det blir liksom. Må innom nesten hver dag, for å se hva som skjer.... Jeg har vært her i over 1 år, og er ikke lei enda! Blir nok aldri det heller! KG er stedet! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...