Gå til innhold

Hekta på KG??!!!


Dina

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg var inne her for første gang i forrige uke, og nå føler jeg at jeg er litt "hekta"... MÅ likson bare innom og sjekke hva som skjer! :ler: Har inntrykk av at det er mange flotte jenter her inne, og at det er mange gode råd å få! Så flott å finne et forum der man kan få svar på ting man lurer på, diskutere, og lære masse!

Flere som har det på denne måten? Jeg har snart ikke tid til å jobbe lenger når jeg er på jobb (sitter foran en pc hele dagen der...)...! *ler*!

Sommerhilsen fra Dina :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ssssh, hvordan kan vi passe på at kg aldri blir en betalingstjeneste når dere holder på sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja.... jeg skjønner det så innmari godt! Har blitt helt hekta og er her omtrent hver dag. Bare vent - etter ei stund begynner du å referere til ting du har diskutert her inne i "real life" og da skjønner du at det begynner å bli alvorlig...

Suzy - må snart avvennes :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har ikke klart å skilles etter 1 år nå jeg......... :o

Prøvde en separasjon i julen og på januar pga. kvalme og graviditet, men kom bare sterkere tilbake... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva snakker dere om? Hekta på KG? Ikke meg - jeg bare ber Gry om et kategori på antall innlegg som heter "stakkars"... hun bare ler av meg...

Velkommen til det mest vanedannende jeg vet :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:oops: :oops: :oops:

Har aldri vært hekta, kommer aldri til å bli hekta og trenger egentlig ikke være her i det hele tatt.....

:oops: :oops:

(ihvertfall kommer jeg ALDRI til å innrømme det!!) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...