Edie Skrevet 9. juli 2003 #21 Skrevet 9. juli 2003 Prøv å være borte i mer enn 2 mnd!! Da skjønner man at man er hekta når det første man gjør etter å ha fått internett igjen er å lese her, fremfor å svare på mail osv..... :oops:
Gjest Tex Skrevet 9. juli 2003 #22 Skrevet 9. juli 2003 Prøv å være borte i mer enn 2 mnd!! :o Har prøvd en uke, mens jeg var på ferie i syden, KG-tilgangen var heller dårlig...... Dag to betalte jeg gladelig en klekkelig sum for nett-tilgang på en kafe... :oops:
Barbie Skrevet 9. juli 2003 #24 Skrevet 9. juli 2003 Hekta? Det er vel bare å innrømme ja............. :oops: - Og da spesielt etter vi fikk ADSL.
Sisilie Skrevet 9. juli 2003 #25 Skrevet 9. juli 2003 - Huff...og jeg som skal flytte til sydens varme land snart - og det eneste som står i hue på meg er om jeg straks får internett-tilgang der "nede"........må jo inn i nettbanken,hehe....... *innrømmer litt avhengighet, men later som ikke*
Fru Fomle Skrevet 9. juli 2003 #26 Skrevet 9. juli 2003 Hekta?? Jeg?? Ehhhh... :oops: Men det er jo ikke så rart da, beste forum som finnes!
Gjest indiangranny Skrevet 11. juli 2003 #27 Skrevet 11. juli 2003 Pc`n krasjet for en tid siden og da måtte jeg på biblioteket for å få kommet på nett eller på nett cafe. Jeg var nesten umulig å være i hus med sa gubben han forstod at jeg trengte ny pc.Jeg ble som et lam da DeLL kom inn i huset,kaller det ikke hekta jeg da men kg narkoman håper de ikke lager en hvit strek her også som på Plata. hilsen
Gjest Mayamor Skrevet 11. juli 2003 #29 Skrevet 11. juli 2003 Når vi på dagboksidene savner hverandre bare noen er borte en uke... Sier vel det sitt...? :oops: Men jeg er ikke som alle de andre der nei... Mayamor
Tyren Skrevet 11. juli 2003 #30 Skrevet 11. juli 2003 Etter ett fravær på måneder....(?) så var det første jeg gjorde når jeg logget meg på igjen å lese igjennom ALLE trådene fra siste dag jeg var innom.... :oops: Min kjære lurte på hva jeg skulle holde på med etter bryllupet når jeg måtte slutte å sose rundt på bryllupsforumet til KG. Spurte bare hvem som hadde sagt at jeg måtte slutte å sose rundt på KG, mange forum her, men jeg klarer ikke helt å slippe taket på bryllupsforumet.... Men hekta???? Har du hørt på makan......
Gjest Donna Skrevet 12. juli 2003 #33 Skrevet 12. juli 2003 Ok ...om enn noe motvillig ....jeg tilstår ....sukk .......JA !!! Jeg er avhengig av KG ...jeg er KG'holiker !!! :D :D
Ruby Skrevet 12. juli 2003 #34 Skrevet 12. juli 2003 Det er sånn det blir liksom. Må innom nesten hver dag, for å se hva som skjer.... Jeg har vært her i over 1 år, og er ikke lei enda! Blir nok aldri det heller! KG er stedet!
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2003 #36 Skrevet 13. juli 2003 Hekta? Bare fordi jeg sitter her og surfer istedet for å være ute i det fine været?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå