Gjest Eren Skrevet 11. mars 2009 #1 Del Skrevet 11. mars 2009 Hvor er disse tingene billigst? Har samboer som reiser rundt i hele verden, og nå lurer jeg altså på hvor det er billigst å handle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #2 Del Skrevet 11. mars 2009 I utgangspunktet hevder både LV og Chanel at prisene deres er like i hele verden, men valutakurser og muligheten til å få tilbake momsen siden vi ikke er EU medlemmer gjør at enkelte steder er gunstigere å handle på enn andre. Generelt sett kan man si at Europa er billigere enn USA/Canada og Asia er dyrest. For øyeblikket er Storbrittania gunstig fordi pundet er lavt, og du får tilbake deler av momsen via Global Refund systemet. Hong Kong er dyrt! Kjæresten min var der for en måneds tid siden og i følge ham kostet LV vesken jeg ønsket meg ca 20% mer der enn i Oslo. Et lite tips er å gå inn på http://forum.purseblog.com. Der finner du "veskenerder" fra hele verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå