Gjest Gjest_hopeless_* Skrevet 11. mars 2009 #1 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg savner den gode følelsen av å dele tilværelsen med en jeg elsker. Jeg savner å ha en å kose med, å ligge inntil i sofaen, å legge seg sammen med, å spise frokost med, å høre fra dagen hans, å savne han, å gå hånd i hånd og drømmene om framtiden. Jeg hadde ikke trodd det skulle bli så vanskelig å finne han. Rett etter min siste samboer var jeg ved godt mot. Det skulle vel ikke bli noe problem å finne en ny, en jeg forelsket meg i, og som forelsket seg i meg, som hadde kvalitetene jeg var ute etter.. men; F*EN, det er ikke lett. Begynner å lure på om jeg blir evig singel. Det er en skremmende tanke. Men alvorlig talt; tenk om man er en av dem som blir evig singel. Som aldri får den man vil ha. Sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Decembersong Skrevet 11. mars 2009 #2 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg savner den gode følelsen av å dele tilværelsen med en jeg elsker. Jeg savner å ha en å kose med, å ligge inntil i sofaen, å legge seg sammen med, å spise frokost med, å høre fra dagen hans, å savne han, å gå hånd i hånd og drømmene om framtiden. Jeg hadde ikke trodd det skulle bli så vanskelig å finne han. Rett etter min siste samboer var jeg ved godt mot. Det skulle vel ikke bli noe problem å finne en ny, en jeg forelsket meg i, og som forelsket seg i meg, som hadde kvalitetene jeg var ute etter.. men; F*EN, det er ikke lett. Begynner å lure på om jeg blir evig singel. Det er en skremmende tanke. Men alvorlig talt; tenk om man er en av dem som blir evig singel. Som aldri får den man vil ha. Sukk Jeg kjenner meg veldig godt igjen i dette. Jeg tenker det samme: Tenk om jeg er en av de som blir singel for alltid. Særlig når en etter en i vennekretsen slår seg til ro, blir samboer, gifter seg, får barn osv... Det eneste man kan gjøre, slik jeg ser det, er å fortsette å tenke positivt og håpe på at noen dukker opp. Det er ikke lett, selv om det for noen virker sånn. Men vil ikke være sammen med noen, bare for å være sammen med noen heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. mars 2009 #3 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg skjønner akkuratt hva du mener. Det jeg gjør i mellomtiden er å prøve å date mest mulig, og ellers finne på ting som er gøy. Man kan jo fint ligge å kose seg på sofaen med en man dater selv om han ikke nødvendigvis er fyren du skal dele resten av livet med. Fyll hverdagene med spennende ting så føles ventetiden litt kortere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. mars 2009 #4 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg kjenner meg også godt igjen her. Jeg dater også mest mulig for å se om jeg finner noen jeg liker og som liker meg tilbake. Også er jeg sosial med venner. Både gamle og nye venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #5 Del Skrevet 11. mars 2009 Vi er visst ikke alene, i som fremdeles...... er single og tar en date i ny og ne. Men mist ikke motet Det sies at kjærligheten kommer når den kommer, oftest når man minst venter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 11. mars 2009 #6 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg kjenner meg veldig godt igjen i dette. Jeg tenker det samme: Tenk om jeg er en av de som blir singel for alltid. Særlig når en etter en i vennekretsen slår seg til ro, blir samboer, gifter seg, får barn osv... Det eneste man kan gjøre, slik jeg ser det, er å fortsette å tenke positivt og håpe på at noen dukker opp. Det er ikke lett, selv om det for noen virker sånn. Men vil ikke være sammen med noen, bare for å være sammen med noen heller... skriver under på den! Jeg er nå den eneste i vennekretsen som er singel, det er en utrolig kjedelig og ensom situasjon å være i men som du sier, man vil jo ikke være sammen med noen bare for å være sammen med noen.. men altså, seriøst jenter, hva er sjansen for å bli evig singel da? Det skal innmari mye til altså! Han dukker nok opp en dag! Kanksje ikke i dag, eller i morgen eller neste mnd, men kanskje om 5 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 11. mars 2009 #7 Del Skrevet 11. mars 2009 Signerer alle her Får i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emoticon Skrevet 11. mars 2009 #8 Del Skrevet 11. mars 2009 Huff ja, evig singel er ingen hyggelig tanke. Jeg har ikke vært singel så lenge, men siden jeg ikke pleier å forelske meg så lett så har jeg også tenkt den tanken. Tenk om jeg aldri forelsker meg igjen? Jeg har ihvertfall bestemt meg for å prøve å fylle livet med masse andre ting jeg liker å gjøre, og prøve å ikke fokusere så mye på å finne en ny kjæreste. Så får vi se hvor lett det blir... Jeg kjenner i grunnen ikke så mange "evig single" heller, så kanskje statistikken er på vår side... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nika_83 Skrevet 11. mars 2009 #9 Del Skrevet 11. mars 2009 Hei! Jeg håper det ikke gjør noe at jeg kommer med et lite innspill her selv om jeg har kjæreste (ikke for å gni det inn... sorry!) Men det jeg skal fram til er at for 1 1/2 år siden så fikk jeg nok av å være single og gikk ganske aktivt inn for å se om det var noen der ute for meg. Jeg begynte å date og i tillegg så meldte jeg meg inn på Møteplassen.no og det viste seg å være noe av det lureste jeg noen ganger har gjort Når jeg meldte meg inn der hadde jeg vært single i nesten 5 år og begynte akkurat som dere å bli innmari lei av å være single og være "den eneste" i venneflokken som ikke hadde kjæreste/samboer osv... Hadde nesten gitt opp å finne en som jeg kunne se ei framtid med.. Men inne på Møteplassen så viste det seg at det lå en fantastisk gutt å lurte Nå har vi vært sammen i 9 mnd og jeg har det helt fantastisk! Så til dere alle: ikke la noen ting være uprøvd for å finne deres neste kjærlighet! Jeg hadde aldri trodd jeg skulle finne noen på nett, men det gjorde jeg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 11. mars 2009 #10 Del Skrevet 11. mars 2009 skriver under på den! Jeg er nå den eneste i vennekretsen som er singel, det er en utrolig kjedelig og ensom situasjon å være i men som du sier, man vil jo ikke være sammen med noen bare for å være sammen med noen.. men altså, seriøst jenter, hva er sjansen for å bli evig singel da? Det skal innmari mye til altså! Han dukker nok opp en dag! Kanksje ikke i dag, eller i morgen eller neste mnd, men kanskje om 5 år? Kjenner til denne tanken på å bli evig singel jeg også. Men siden jeg bare er 22, så får jeg stadig høre; "Du som er så ung a gitt, du har ikke noe å stresse med". Irriterenes! Men som Envy skriver her... det er fryktelig ensomt å være den eneste single i vennekretsen. De andre har barn og/eller kjæreste/samboer. Jobber med en voksen dame som aldri har hatt en mann. Så sjangsen er jo der, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ts Skrevet 12. mars 2009 #11 Del Skrevet 12. mars 2009 Det er godt å vite at vi er flere som tenker det samme. Jeg er overbevist om at dere andre som går inn for å finne noen- vil finne noen! Bare ikke meg;) Å måtte vente 5 år på å finne den rette.. det tar jo motet fra de fleste?! Rundt omkring hører man de lykkelige historiene om den rette som dukket opp akkurat til rett tidspunkt. På de mest romantiske måter. JEG ER KLAR NÅ! Så hvor er du, du som passer perfekt til meg? Forresten, de som er evig single er vel ofte de som ikke går inn for å finne seg en partner? De passive, eller de som trives best alene. Ingen vits i å bli sammen med noen bare for å bli det iallefall, og det tror jeg det er endel der ute som faktisk gjør. De tar til takke med den nest beste, i redsel for å bli den evig single.. Hvor ofte forelsker en person seg i gjennomsnitt i løpet av et liv? 3-4 ganger? Isåfall er ikke sjansene akkurat gode. Jeg var forelsket for 1 år siden, uten at jeg fikk han. Det betyr at jeg må vente minst 8-10 år til neste gang.. hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 12. mars 2009 #12 Del Skrevet 12. mars 2009 Det er godt å vite at vi er flere som tenker det samme. Jeg er overbevist om at dere andre som går inn for å finne noen- vil finne noen! Bare ikke meg;) Å måtte vente 5 år på å finne den rette.. det tar jo motet fra de fleste?! Rundt omkring hører man de lykkelige historiene om den rette som dukket opp akkurat til rett tidspunkt. På de mest romantiske måter. JEG ER KLAR NÅ! Så hvor er du, du som passer perfekt til meg? Forresten, de som er evig single er vel ofte de som ikke går inn for å finne seg en partner? De passive, eller de som trives best alene. Ingen vits i å bli sammen med noen bare for å bli det iallefall, og det tror jeg det er endel der ute som faktisk gjør. De tar til takke med den nest beste, i redsel for å bli den evig single.. Hvor ofte forelsker en person seg i gjennomsnitt i løpet av et liv? 3-4 ganger? Isåfall er ikke sjansene akkurat gode. Jeg var forelsket for 1 år siden, uten at jeg fikk han. Det betyr at jeg må vente minst 8-10 år til neste gang.. hjelp! så søt du er ts! Jeg tror nok det er slik for de fleste, at han bare dukker opp! og motet, det kommer og går! Nå har jeg vært ganske motløs ganske lenge, og kjenner meg veldig igjen i det du skriver.. men akkurat nå syns jeg egentlig ting er helt greit, og tenker egentlig at jeg har det ganske bra slik jeg har det nå.. jeg har oppdaget gleden ved shopping makes me feel good Handler kanskje om å finne på noe så man er fornøyd med bare seg selv, tror det er viktig, å være fornøyd med den du er til å begynne med, før andre kan bli fornøyd med deg Bare slapp av å nyt livet, så lenge du ikke er inaktiv vil han nok dukke opp en vakker dag, motet kommer tilbake, bare vent å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 12. mars 2009 #13 Del Skrevet 12. mars 2009 jeg har oppdaget gleden ved shopping makes me feel good God ide! Det gjør heller ikke noe for selvtillitten med noen nye plagg på dater. Ps: Hadde kjæresten vært i box så hadde vi nok ligget på sofaen å kost oss og slappet av..delt dagen med hverandre, og kanskje en liten massasje :rødme: Vi får heller se frem til den dagen, for da setter vi ekstra stor pris på det! Gleder meg!! Lykke til, til oss drømmere (",) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 12. mars 2009 #14 Del Skrevet 12. mars 2009 God ide! Det gjør heller ikke noe for selvtillitten med noen nye plagg på dater. Ps: Hadde kjæresten vært i box så hadde vi nok ligget på sofaen å kost oss og slappet av..delt dagen med hverandre, og kanskje en liten massasje :rødme: Vi får heller se frem til den dagen, for da setter vi ekstra stor pris på det! Gleder meg!! Lykke til, til oss drømmere (",) Ja, det gleder jeg meg oxo til :rødme: oxo kan vi tenke som så at en dag er det vår tur, da kan det hende det er slutt mellom alle disse lykkelige parene som visstnok har det så flott akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 12. mars 2009 #15 Del Skrevet 12. mars 2009 Ja, det gleder jeg meg oxo til :rødme: oxo kan vi tenke som så at en dag er det vår tur, da kan det hende det er slutt mellom alle disse lykkelige parene som visstnok har det så flott akkurat nå Ja, den som ler sist ler best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nieve Skrevet 14. mars 2009 #16 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg savner den gode følelsen av å dele tilværelsen med en jeg elsker. Jeg savner å ha en å kose med, å ligge inntil i sofaen, å legge seg sammen med, å spise frokost med, å høre fra dagen hans, å savne han, å gå hånd i hånd og drømmene om framtiden. Jeg hadde ikke trodd det skulle bli så vanskelig å finne han. Rett etter min siste samboer var jeg ved godt mot. Det skulle vel ikke bli noe problem å finne en ny, en jeg forelsket meg i, og som forelsket seg i meg, som hadde kvalitetene jeg var ute etter.. men; F*EN, det er ikke lett. Begynner å lure på om jeg blir evig singel. Det er en skremmende tanke. Men alvorlig talt; tenk om man er en av dem som blir evig singel. Som aldri får den man vil ha. Sukk Det hadde vært kjedelig om det hadde vært lett. Hva skulle vi jenter ha prata om da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 15. mars 2009 #17 Del Skrevet 15. mars 2009 Da kunne vi ha prata om alle de småtingene vi irriterer oss over i forholdet vårt Det kunne jo vært lett i hvert fall noen ganger da! Men nå vet jeg at jeg kommer til å sette pris på om det skulle dukke opp en mann, for det er det neimen ikke overflod av her i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nieve Skrevet 15. mars 2009 #18 Del Skrevet 15. mars 2009 Da kunne vi ha prata om alle de småtingene vi irriterer oss over i forholdet vårt Det kunne jo vært lett i hvert fall noen ganger da! Men nå vet jeg at jeg kommer til å sette pris på om det skulle dukke opp en mann, for det er det neimen ikke overflod av her i gården. ser ikke poenget med å irritere seg over en man er sammen med, man er to ulike individer, og er det noe man ønsker annerledes må det snakkes om. Går det ikke, så går det ikke. men skjønner problemet ditt. han finnes en plass, men det er verd å vente på en der kjemien stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt24 Skrevet 15. mars 2009 #19 Del Skrevet 15. mars 2009 skriver under på samtlige innlegg her nesten hehe, tanken på evig singel suger. Men en ting jeg syns er så rart er - Hvor er de single jentene? Ser jo på forum som dette at det er både single gutter og jenter som gjerne kunne tenkt seg å treffe noen, men for min del lurer jeg på hvor alle disse gjemmer seg? Syns det bare er par så langt øye kan se jeg, i alle fall i min vennekrets og også om jeg skulle treffe noen ellers.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 15. mars 2009 #20 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) ser ikke poenget med å irritere seg over en man er sammen med, man er to ulike individer, og er det noe man ønsker annerledes må det snakkes om. Går det ikke, så går det ikke. men skjønner problemet ditt. han finnes en plass, men det er verd å vente på en der kjemien stemmer. Det var vel mer ment som en spøk. For selv om dette hadde vært lett, så hadde nok vi jenter hatt mye annet å prate om fordet. Det prates ikke kun om mannfolk vettu Endret 15. mars 2009 av Kavring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå