Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #1 Del Skrevet 7. juli 2003 Nå er jeg dritt lei av de røde prikkene man får på bena etter barbering...det går aldri vekk...ser ikke noe fint ut...Og får masse inngroddehår også....eller klumper...vet ikke akkuratt hva dt er. Så får jg store røde prikker under armene...noen ganger er de småe noen ganger store...Hva kan jeg gjøre for å unngå dette?noen råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #2 Del Skrevet 7. juli 2003 Du kan prøve Tend Skin. Selv har jeg bare ei prøveflaske, bruker den ikke så mye fordi jeg bruker den etter voksing...Men jeg synes den hjelper. Du finner den bl.a. her: http://www.essentialdayspa.com/tendskin.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 7. juli 2003 #3 Del Skrevet 7. juli 2003 Leste et sted at det hjalp å peele huden før og etter, f.eks med en hampvott. Pleier og å få de røde prikkene, men sist var jeg veldig lett på hånden når jeg barberte leggene og da gikk det veldig bra! Skrubbing, nye barberblader og en lett hånd=lite prikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 8. juli 2003 #4 Del Skrevet 8. juli 2003 Det aller beste er vel rett og slett og bytte hårfjerningsmetode. Har du vurdert voks eller epilator? Jeg har aldri klart å unngå de røde prikkene når jeg barberer bikinilinjen, men med voks er det null problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslepus Skrevet 8. juli 2003 #5 Del Skrevet 8. juli 2003 Brulidin fås kjøpt på apoteket --- og hjelper!! Jeg har iallefall blitt utrolig mye bedre. De røde prikkene dukker opp en gang i blandt - men det er som oftes når jeg glemmer å smøre med inn med denne kremen etter barbering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 8. juli 2003 #6 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg bruker alltid 98% ALOE VERA GEL etter barbering, som en after shave. Får aldri røde prikker da. Anbefales. Den er også vidunderlig til tørr og solbrent hud, eller bare for litt kjølende nytelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2003 #7 Del Skrevet 9. juli 2003 hvor kan man kjøpe sånn aloe vera gel da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 9. juli 2003 #8 Del Skrevet 9. juli 2003 hvor kan man kjøpe sånn aloe vera gel da? Aloe Vera Gel fås blant annet på apoteket, helsekostforretning osv. Et annet alternativ, er å gå til innkjøp av en Aloe Vera plante som du kan ha stående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå