Gå til innhold

Out of your league!

Envy

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Kjenner alle fordommene komme nå." Jeg er så pen at jeg kan være bitch"..

Kommer av og til borti jenter med selvtillit litt over DD cup.

Det er så tydelig at de er vant til å få det som de vil. Tror alle forguder dem osv.

Typen jenter som forventer at alle er villig til å gjøre alt for dem. Eks: Kan ikke du kjøre oss hjem "blink blink" bare 30 km , vær så sniiiilll.

Kan jeg fåååå litt (hva som helst) . Kan jeg få lov til å komme foran dere i køen, tuuuusen takk altså.

Det er få ting som er så tilfredstillende som å si nei til slike. Strekker meg mye lenger for en hyggelig 3 jente en selvgod 9.

Kan hende at 9 er jenta faktisk er hyggelig men har møtt så få av dem desverre. Selverklærte "pene" jenter med en råtten attitude.

Deilig å jekke de ned.

Jada jada, vi kjenner alle til bitterheten deres.. Skjær ikke alle under en kam bygget på DINE erfaringer, fordommer er roten til alt dritt i livet, som drar uskyldige med i fallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Vel, hvis TS bare ser på guttenes utseende, så får hun ha det så bra i bimboverdenen der alle er pene og liker å diskutere krig og fred og religion og politikk & sånn. Kanskje hun går glipp av sitt livs kjærlighet fordi han ikke er pen nok ved første øyekast.

Det er nå engang slik at dersom man blir forelsket i noen, så blir denne personen automatisk den peneste man vet om uansett! Og det er jo en selvtillitsboost for de gutta som er lavt nede på skalaen... (Selv ville jeg kanskje plassert meg på en 6 eller kanskje 7 på en god dag :) )

Til trådstarter - prøv å bli kjent med en av de "stygge" guttene, og hvis du fremdeles ikke er interessert, så er det jo fritt frem å si nei. Skjønner godt at guttene blir litt frustrerte hvis du bare sier nei uten å snakke med dem engang... Forhåndsdømming, kalles det, og er ikke et sjarmerende trekk fra din side ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
om jeg lar vær å svare får jeg bare sånt som "sovnet du pus?" ..eller "har du glemt å svare meg søta?"

Å herre, å bli kalt "pus" og "søta" er noe av det mest irriterende mannfolka kaller meg.. *GRØSS*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke bitter nei..
Jada jada, vi kjenner alle til bitterheten deres.. Skjær ikke alle under en kam bygget på DINE erfaringer, fordommer er roten til alt dritt i livet, som drar uskyldige med i fallet.

Har ingenting med bitterhet å gjøre.

Som en skrev før i tråden. Når guttene lar pene jenter få fordeler de normalt ikke ville gi andre ligger det i luften at de håper på sex , en eller annen gang , kanskje legge inn aksjer for fremtiden. Sier man nei så har man ihvertfall "mistet" alle sjangser.(innbiller man seg) Guttene som blir utsatt for dette har som regel ingen sjangs alikevel men jenta spiller på utseendet og innbiller gutta det.

En 10 r gutt som jenta er oppriktig interessert i vil ikke bli forsøkt brukt på samme måte.

Tar man bort dette elementet. Siden jeg er gift med ei nydelig jente (inni OG utenpå) så blir det hel bare teit.(les, er 0 intr. å legge inn aksjer). Da koker det ned til ei jente som kommer med forespørsler som normalt vil bli betraktet som uhøflig og frekt. Jeg ville da for pokker aldri gått bort til ei fullstendig ukjent jente og spurt om hun kunne kjøre meg 30 km hjem.

Å ikke bli med på "spillet" til ei jente med stort ego har ingenting med bitterhet å gjøre. Er for stolt til la meg bruke slik og forè egoet deres...

Er vel omtent en 6 er selv mens dama er 8-9.

Når det gjelder utseendet så har jeg nettopp vært på gjenforening etter videregående. Og det som er sikkert er at man har det utseendet man er født med frem til 20 og det man fortjener etter 20. Noen av de grå musene hadde virkelig blomstret opp. Bra utdannelse og blitt skikkelig råflotte. den "kuleste" jenta fra skolen er idag skilt 2 barns mor og jobber i kassa på Rema. Kan love deg at rollene var snudd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KateW

Leser denne tråden og tenker at mennesker er igrunnen sin egen verste fiende.

En gang i blant tenker jeg nok at jeg ikke passer sammen med noen, eller at jeg ikke tiltrekkes av utseendet til den personen, men å samsvare det med at HAN er out of my league, nei det gjør jeg ikke. Det kan vel like gjerne være MEG som er out of his league...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurebrus

Ehhhh, du TS......

Jeg tror nok den 8ern du så pent har gitt eg selv var litt vel optimistisk :D

Du vet attitude er også en del av poengutregningen, og med din trekker vi lett fra 5-6 poeng.

Så disse 3erne du snakker om spiller faktisk i samme liga som deg, kanskje over også med rett holdning.

5erne og 6erne (normale mennesker altså) derimot er way,way out of your league, tenk litt på det du SHALLOW PAL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Men det er vel ikke så overraskende at mennesker med lav selvfølelse og bra utseende kommer med holdninger som dette. En bruker utseende for å kompensere for den manglende selvfølelsen. Det føles ekstra godt å vite at noen står under en på denne skalaen. Og deilig å hovere over det på Kvinneguiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det jeg lurer på er hvordan man kan rangere seg slik? hva vet man om man er ? hva kjennetegner en på 6, 4 eller 7?

fikk ett slikt spørsmål på jobb intervju en gang og ble skikkelig ille berørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kavring
Det jeg lurer på er hvordan man kan rangere seg slik? hva vet man om man er ? hva kjennetegner en på 6, 4 eller 7?

Vi har jo alle forskjellig smak. Så en fyr som jeg kanskje ville gitt en 8`r, ville kanskje noen andre gitt en 3`r. Men uansett så syns jeg sånn rangering bare er tull. Husker jeg drev med det på barne- og ungdomsskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
2'er, 4'er eller 9'er...

Det finnes "bitcher" i alle forskjellige former og fasonger...

Amen! Og man ser som oftest tendensene uten en gang å ha snakket med personen. Veldig lite tiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Vi har jo alle forskjellig smak. Så en fyr som jeg kanskje ville gitt en 8`r, ville kanskje noen andre gitt en 3`r. Men uansett så syns jeg sånn rangering bare er tull. Husker jeg drev med det på barne- og ungdomsskolen.

Enig i det, men jeg ble spurt om det på ett jobb intervju.. av en voksen dame som kunne vært moren min;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kavring
Enig i det, men jeg ble spurt om det på ett jobb intervju.. av en voksen dame som kunne vært moren min;)

Kan forstå at du ble satt ut da, ja! Kan jeg spørre hvilken jobb dette gjaldt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Kan forstå at du ble satt ut da, ja! Kan jeg spørre hvilken jobb dette gjaldt?

Studio Activ, men på barneparkeringen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Hvis det var en dame som kunne vært moren din som spurte, syntes hun sikkert du var veldig pen og ville ydmyke deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvis det var en dame som kunne vært moren din som spurte, syntes hun sikkert du var veldig pen og ville ydmyke deg.

Det er der problemet mitt ligger. Ut i fra folk har jeg alltid fått høre at jeg er pen. Kunne ikke brydd meg mindre om det, men jeg har ofte blitt behandlet dårlig av mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! En 3 for en kan være verdens peneste for en annen :)

Over på en annen ting. Jeg kjenner ts irl. Og hun er virkelig ikke så hoven og oppblåst som dere skal ha det til. Hun har en helt fantastisk personlighet og er veldig pen. Man kan vel virkelig si hun har fått i både pose og sekk. Det hun skal ha frem og har sagt flere ganger, men det virker som dere overser det er at disse 3'erne virkelig følger etter henne. De tar ikke et nei for et nei, de prøver å ødelegge mellom henne og fyrer hun flørter med. Og du sjekker da ikke opp en stygg fyr på byn? Eller på nettet? Hun har både guttevenner og jentevenner som er mindre pene enn henne, men som hun allikevel synes er kjempe pene. Det er bare når folk hun ikke KJENNER eller har noen grunn til å bli kjent med følger etter henne og ikke tar et nei for et nei hun virkelig har et problem med det!

Mye rot, men skrev bare ting etter som de dukket opp i hodet mitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Over på en annen ting. Jeg kjenner ts irl. Og hun er virkelig ikke så hoven og oppblåst som dere skal ha det til. Hun har en helt fantastisk personlighet og er veldig pen. Man kan vel virkelig si hun har fått i både pose og sekk. Det hun skal ha frem og har sagt flere ganger, men det virker som dere overser det er at disse 3'erne virkelig følger etter henne. De tar ikke et nei for et nei, de prøver å ødelegge mellom henne og fyrer hun flørter med. Og du sjekker da ikke opp en stygg fyr på byn? Eller på nettet? Hun har både guttevenner og jentevenner som er mindre pene enn henne, men som hun allikevel synes er kjempe pene. Det er bare når folk hun ikke KJENNER eller har noen grunn til å bli kjent med følger etter henne og ikke tar et nei for et nei hun virkelig har et problem med det!

I flere andre innlegg her på KG har jo ts fremstilt seg selv som en bitch, altså sagt rett ut at hun oppfører seg dårlig mot gutter. Da er det ikke så rart at hun får reaksjoner på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...