Gå til innhold

Out of your league!

Envy

Anbefalte innlegg

Gjest KateW

Jeg tror de fleste menn liker kvinner som kan være hore og madonna, slik som gjest over her viste til.

Samtidig, så tror jeg ikke menn helt vet hvordan kvinner ser ut når de er helt naturlige...

Jeg er sunn, frisk, naturlig og jålete. Hva legger jeg i jålete? At jeg liker å ta meg bra ut, jeg liker å gå med klær som framhever fasongen min, og jeg framhever trekkene mine med sminke.

Betyr det at jeg bruker timer på badet? Nope...

Jeg kan gjerne gå ut blant folk frisk fra dusjen, uten sminke og i hverdagsklær. Men både arbeidssted og hvem jeg omgås i arbeidslivet tilsier en viss kles og framtredens- kode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men både arbeidssted og hvem jeg omgås i arbeidslivet tilsier en viss kles og framtredens- kode...

Snakker vi da fremferd og kleskode av typen "hore" eller "madonna"? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anton_*
Tull! Alle mine venninner er penere når de er pyntet enn når de ikke er. Det synes vi om hverandre og det synes de selv. Selv om dere gutter kanskje ikke mener det, så mener VI det. Samme mener jeg når det gjelder gutter. Jeg vil heller ha en som ser kul, trendy og moderne ut, enn en som er naturlig pen, men ser ut som han dratt på segi det første han fant på billigsalg. Med pyntet mener jeg ikke at jentene nødvendigvis går i kjole og guttene i dress, men at man bryr seg om hva man har på seg.

Når jeg skal blir tiltrukket av en gutt gjør ikke pynting og planlegging mariginale forskjeller, men det avgjør alt ;)

Men å bruke sminke er villedende, da det skjuler hvilke gener/hvillken livvstil man har, eksempler her.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*
Men å bruke sminke er villedende, da det skjuler hvilke gener/hvillken livvstil man har, eksempler her.

Så hold deg unna jenter med sminke da. Det er mange andre gutter som liker det uansett, så bryr ikke meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelige høye tanker om deg selv, Envy :roll:

For du har aldri avvist noen du ikke er intressert i eller? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående sminkeri:

En av de peneste jentene jeg har sett så fantastisk ut enda hun hadde håret i strikk, kamuflasje fra topp til tå, og hadde vært flere dager ute i skogen med en sånn her på ryggen.

Såklart, kanskje hun teknisk sett hadde sett bedre ut hvis hun hadde jålet seg opp, men ikke like tiltrekkende tror jeg. Det er noe magisk over jenter som ikke trenger noe sånt og ikke tenker på det heller.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amanda Isabelle
Altså..

jeg MÅ bare jeg.. det er jo så komisk.

Jeg blir SÅ oppgitt. Det må være fler her som opplever at veldig mange gutter ikke helt forstår når damer er "out of their league"?

Jeg er så lei av å måtte avvise mannfolk som virkelig ligner gamperævva. Jeg vet at jeg sikkert er kresen osv osv, jada jeg er en bitch. men jeg gidder da ikke å sitte å flørte med masse stygge ekle menn som jeg aldri kunne tenkt meg å røre. Og når jeg da avviser dem stiller de seg uforståelige til det, akkurat som det er rart at jeg ikke er intressert i dem, selv om de utmerket godt vet at når de selv er en 3'er på skalaen vil det ikke fungere å prøve seg på en 8'er?

Dette er spesielt på nettet.. på nettby! det verste er at de forstår ikke hvorfor jeg ikke vil ta meg tid til å møte dem i virkeligheten, tror dem ikke jeg har bedre ting å drive med?

flere som deler frustasjonen?

greit, det er hyggelig å bli sjekket opp, men da bør de jo oxo kunne takle et nei, uten å bli stalkers!

Jeg synes det er koselig å bli sjekket opp uansett. Så lenge fyren (uavhengig om han er deilig eller ei) er høflig. Mindre pene gutter pleier ofte å bli veldig takknemlige hvis du bruker litt tid på dem, mens finere gutter ser på deg som en av 1000 andre jenter han kunne ha fått :fnise: dette er min erfaring hvertfall! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest-liljen

Det er en gutt/mann på jobben, han er søt, snill, rolig og har det fineste smilet jeg noensinne har sett.

Rødmer hver gang jeg snakker med ham, han bare smiler pent.

Han er definitivt "out of my league" føler jeg. Men jeg er betatt av ham ja. Får lyst til å ta med en lunsjpakke til ham, bake kake og re opp sengen hans.. :rødme:

Han er vel en 10-12 år eldre, vet ikke om han er singel engang.

Tenkte jeg skulle unngå ham videre, slik at jeg kan glemme ham lettere.

anyway, takk for at du leste. Godt å dele tankene sine med andre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjenner igjen den liljen :lol:

Var i samme situsjon på jobben, men prøvde litt for morro skyld bare å sende noen flørtende blikk i hans retning. helt til jeg overhørte en tlf-samtale han hadde i kantina for noen uker siden, og kompisen hans spør når han har lagt på "var det kona?" og kjekkasen svarer "ja".. det var jo greit nok, da slapp jeg å tenke mer på han :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...