Gjest LanaLane Skrevet 14. mars 2009 #41 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg vil rangere meg som en -3 når jeg nettopp har stått opp om morran, en 1-er mens jeg lager meg frokost, en 4-er når jeg kjappsminker meg og en 9-er om jeg virkelig går inn for å fremheve meg selv, tar på meg fine klær og synes jeg selv ser bra ut. Jeg skjønner virkelig ikke denne rangeringa selv altså, skulle gjerne likt å se en skala på den.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #42 Del Skrevet 14. mars 2009 pcen min vil ikke samarbeide, så jeg får ikke sitert ting. men til deg forrige gjest, hvis du hadde lest dagboken min her inne ville du fått et helt annet inntrykk av meg. slik jeg svarer generelt i forumet kan nok i mange tilfeller virke bitchete. og jeg er en bitch mot folk som ikke betyr noe for meg, og da spesielt folk som ikke betyr noe for meg som dømmer meg, slik du gjør nå. og ja, jeg er vant til å bli dømt, så du er ikke den første uansett kan jeg ikke skjønne når denne tråden vridde seg rundt til å handle utelukkende om meg. Innlegget var ment i utgangspunktet som en slags spøk, men også fordi akkurat da følte jeg for å få ut litt av den frustasjonen, for det er sant som Inwe sier, folk forfølger meg faktisk! og om jeg hadde vært så grusom som dere alle skal ha det til så hadde de vel ikke gjort det? Jeg finner mange av kommentarene deres her direkte trakasserende, og jeg ser ikke poenget med å holde på sånn å dømme folk dere ikke kjenner, har dere ikke noe bedre å drive med? Og nå får jeg sikkert den tilbake at jeg dømmer de 3'erne som jeg ikke finner intressante. men nei, det er ikke det at jeg ikke mener de kan være bra personer, eller bra for noen andre, men JEG er ikke intressert i dem, og det klarer de ikke å forstå og forfølger meg i stede. DET var hele problematikken her. Helt ærlig jenter, hvis dere er på byen, litt på sjekkern, og det kommer en fyr som overhodet ikke appellerer til deg (selv om han kanskje er en 9'er for andre) og sjekker dere opp, blir dere stående å kaste bort tiden deres på å flørte med en fyr som egentlig ikke intresserer dere, eller avviser dere pent og går? jeg prøver å gjøre sistnevnte, men når de da følger etter meg etter at jeg har avvist og gått, JA da blir jeg faktisk frekk i kjeften. Det er greit at man kan bli forelsket i noen personlighet, og det er vel egentlig personligheten men blir forelsket i, uansett om fyren er en 2'er eller 9'er, men utseendet er det man blir tiltrukket av først, DET kan dere ikke nekte for. og jeg har fortsatt til gode å høre om noen som ser seg ut den styggeste fyren på utestedet når de kommer inn et sted for så å gå å sjekke opp han. alle tiltrekkes av forskjellige typer mennesker og sånn er det. men jeg må fremdeles få lov til å avvise de som ikke intresserer meg uten å bli stemplet som en bitch..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Elisa_* Skrevet 14. mars 2009 #43 Del Skrevet 14. mars 2009 Jo, kan skjønne at du blir frustrert over sånne gutter. De viser jo ikke respekt når de tror du er en gjenstand de bare skal ha. De gangene jeg har opplevd det har det kun vært med utlendinger. Men stort sett alle norske gutter som har prøvd seg har godtatt et nei. Kanskje er det en bestemt type gutter du har vært borti? Noen som er bortskjemte og vant hjemmefra til å få alt de peker på? Disse guttene du møter er kanskje i 20-årene. Jeg er i 30-årene, så kanskje guttene i den alderen har bedre manerer... Men jeg tror det beste er å være bitchete mot disse innspåslitne typene. Har selv vært bitchy og det gir en deilig følelse å sette noen ettertrykkelig på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 14. mars 2009 #44 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg har vært der selv, selv om det ikke var så ekstremt som deg. Hadde en fyr som sa at jeg minnet ham om eksen som døde i en bilulykke, han ga seg ikke og ringte meg flere ganger om dagen og sendte "det er så synd på meg" sms'er. Jeg sa han ikke var min type hvorpå responsen var "hva er din type? Jeg kan bli alt det du vil jeg skal bli! Liker du drittsekker? Jeg kan bli drittsekk for din skyld?" Måtte bytte telefonnummer til slutt... Har også hadd gutter ropende utafor hybelen min "jeg kan ikke leeeeve uten deeeg, jeg tar ikke nei for et svar!!!" Og en som ble forbanna fordi jeg gikk på date med en annen, fordi vi var jo sammen. Eh, begynte å grabbe på meg og prøve å kysse meg på et utested, jeg skjelte ham ut og etter det var vi sammen "for han eeelsket fyrige damer".... Tror naturen er skapt slik at enkelte tiltrekker seg alle raringene så resten av befolkningen skal klare å formere seg med normale folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lommerusk Skrevet 14. mars 2009 #45 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #46 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg skjønner hva du mener. Jeg har også opplevd mye uønsket oppmerksomhet fra gutter og menn. Det er selvsagt hyggelig å få litt oppmerksomhet fordi noen synes at man er pen/fin eller hva man vil kalle det, men noen ganger har jeg følt det så ubehagelig at jeg har lurt på om jeg heller skulle ha tatt på meg en burka, eller om jeg ikke skulle ha smilt og vært hyggelig... Jeg har aldri kledd meg utfordrende, og har alltid oppført meg pent. På byen har jeg opplevd å bli klådd på, både på puppene, rumpa og faktisk i skrittet en gang også (da fikk jeg kjapt fyren kasta ut av en av vaktene). Hadde jeg gått med tubetopp og miniskjørt hadde jeg skjønt det, men det gjør jeg virkelig ikke, og jeg har noen ganger lurt på hva det er med meg som gjør at de klår. Hvorfor ikke gi litt positiv oppmerksomhet istedet? Å bli klådd på føles ikke positivt! På jobb har jeg også opplevd oppmerksomhet menn som er, som du sier, i en helt annen liga enn meg. De er kanskje tjukke, har dårlige tenner, kjip frisyre, teite klær, lukter vondt e.l. Man kan si hva man vil, men det finnes visse ting man finner attraktivt. Dessuten går de sjelden selv etter damer som er tjukke, har dårlige tenner, lukter vondt osv. Hvor ble det av det å se etter personligheten da? Ofte har de masse "bimbodamer" til venner på profilene sine på nettet, det er tydelig at når det gjelder dem selv så betyr utseendet ganske så mye. Jeg har ingenting imot å ha en tjukk/stygg kollega, men jeg blir litt pinlig berørt når interessen ligger tjukt utenpå og de alltid MÅ hilse, småprate, tulle, blunke, klappe meg på skulderen osv. Jo mer jeg ligger unna, jo mer interesse viser de. Hvis man f.eks. ikke svarer på en SMS, kommenterer de det etterpå... Det var liksom et hint, da, for å vise at jeg ikke er interessert... De som sier at du er en bitch fordi du ikke setter pris på stygge stalkers, skjønner ikke hvordan det er. Jeg tror at det å være avvisende/bitchy blir løsningen for mange når man er for populær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_MANN_* Skrevet 17. mars 2009 #47 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg skjønner hva du mener. Jeg har også opplevd mye uønsket oppmerksomhet fra jenter og kvinner. Det er selvsagt hyggelig å få litt oppmerksomhet fordi noen synes at man er pen/fin eller hva man vil kalle det, men noen ganger har jeg følt det så ubehagelig at jeg har lurt på om jeg heller skulle ha tatt på meg en burka, eller om jeg ikke skulle ha smilt og vært hyggelig... Jeg har aldri kledd meg utfordrende, og har alltid oppført meg pent. På byen har jeg opplevd å bli klådd på, både på puppene(musklene), rumpa og faktisk i skrittet en gang også (da fikk jeg ikke dama kasta ut av en av vaktene). Hadde jeg gått med tubetopp og miniskjørt hadde jeg skjønt det, men det gjør jeg virkelig ikke, og jeg har noen ganger lurt på hva det er med meg som gjør at de klår. Hvorfor ikke gi litt positiv oppmerksomhet istedet? Å bli klådd på føles ikke positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinns Skrevet 18. mars 2009 #48 Del Skrevet 18. mars 2009 Okey.Skjønner det er kjipern at folk stalker.. uansett hvilken grad på skalaen de er.. Men.. Utifra hva jeg har begynt å erfare for tiden er et par ting.. 1. Menn trenger ikke å bekymre seg like mye for utseende som kvinner, ettersom deres sosiale status, intelligens, selvsikkerhet o.l kan gjøre opp for mangel på utseende, og en pen mann som er dum som et brød havner automatisk nederst på skalaen uansett hvordan det måtte ligge ann med kroppslige attributter. 2. Kvinner derimot er desverre mye mer avhengig av et bra utseende, ettersom menn er mye mer visuelle av seg. MEN- det avhenger likevel av at kvinnen har en viss intelligens.. og gjerne skal de ha i både pose og sekk.. altså.. kvinnen skal både være smart (Gjerne boksmart) og pen. Så i teorien kan en kvinne på 8'er skalaen slite med å få seg en 3'er kar.. om alle de overstående faktorene spiller inn på riktig måte. for å sette ting litt i perspektiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 18. mars 2009 #49 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg blir SÅ oppgitt. Det må være fler her som opplever at veldig mange gutter ikke helt forstår når damer er "out of their league"? Jeg blir oppgitt av jenter som feilaktig tror at de er "out of my league" når det i virkeligheten er jeg som er for god for dem. Misforståelser av denne typen skjer forbausende ofte, nesten hele tiden, vil jeg si. selv om de utmerket godt vet at når de selv er en 3'er på skalaen vil det ikke fungere å prøve seg på en 8'er? Problemet er vel heller at damer tror de er "frodige" når de egentlig er feite, og at de er åttere når de til nød kan kalles enn femmer. Jeg klandrer feminismen. Feminismen har nemlig satt kvinner på en pidestall, slik at den jevne kvinne tror hun er for god for den jevne mann. Slik er det jo selvfølgelig ikke. I og med at jeg er en trivelig fyr, tar over 200kg i benkpress og i tillegg har svært høy utdannelse, vil jeg ha meg frabedt at noen kvinner (uansett hvem de måtte være) innbiller seg at de er "out of my league". Jeg er jo åpenbart helt konge! Rå i TV-spill er jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 18. mars 2009 #50 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) TS blir 21 i sommer TS er den yngste 21 åringen jeg noen gang har vært borti. Innlegg redigert. vimse-mod. Endret 18. mars 2009 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 18. mars 2009 #51 Del Skrevet 18. mars 2009 Å bli klådd på føles ikke positivt! Jøss, det må være første gang jeg har hørt en gutt si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 18. mars 2009 #52 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg tror denne forskjellen kan ha noe med hvordan menn og kvinner ser litt annerledes på livet jeg. Man ser jo bare her på kvinneguiden, desperate kvinner på jakt etter drømmemannen, og desperate menn på jakt etter en eller annen dame som vil være sammen med dem. Når vi jenter går ut bruker vi lang tid på å pynte oss og planlegge antrekk, mens mange gutter bare tar det første de finner. Generellt sett synes jeg i grunn det finnes mange flere pene jenter enn gutter. En annen viktig sak er jo at kvinner i dag klarer seg utrolig bra alene, så da trenger vi ikke å få oss kjæreste for en hver pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anton_* Skrevet 19. mars 2009 #53 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg tror denne forskjellen kan ha noe med hvordan menn og kvinner ser litt annerledes på livet jeg. Man ser jo bare her på kvinneguiden, desperate kvinner på jakt etter drømmemannen, og desperate menn på jakt etter en eller annen dame som vil være sammen med dem. Når vi jenter går ut bruker vi lang tid på å pynte oss og planlegge antrekk, mens mange gutter bare tar det første de finner. Generellt sett synes jeg i grunn det finnes mange flere pene jenter enn gutter. En annen viktig sak er jo at kvinner i dag klarer seg utrolig bra alene, så da trenger vi ikke å få oss kjæreste for en hver pris.Pynting og planlegging mtp antrekk er jævlig oppskrytt, det utgjør kun marginale forskjeller, hadde kvinner hatt en sund livsstil(spist sunt, mosjonert, holdt seg unna røyk/alkohol/narkotika/kaffe ol., droppa sminke ol.) så hadde de vært perfekte. Som sagt, pyntinga har ikke noe å si, er jenter penere enn gutter så må det komme av at de tar bedre vare på seg selv, relativt i forhold til gutane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 19. mars 2009 #54 Del Skrevet 19. mars 2009 Pynting og planlegging mtp antrekk er jævlig oppskrytt, det utgjør kun marginale forskjeller, hadde kvinner hatt en sund livsstil(spist sunt, mosjonert, holdt seg unna røyk/alkohol/narkotika/kaffe ol., droppa sminke ol.) så hadde de vært perfekte. Som sagt, pyntinga har ikke noe å si, er jenter penere enn gutter så må det komme av at de tar bedre vare på seg selv, relativt i forhold til gutane. Jeg synes også all denne pynten er overdrevet. Jenter pynter seg for hverandre, ikke for guttas skyld. Selv synes jeg jenter ofte er penere til hverdags enn til fest. At jenter i Vesten selv synes de er penere enn gutter underbygger kun min påstand om at vestlige jenter har uforholdsmessig høye tanker om seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 19. mars 2009 #55 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg vil si det er bedre om en person, (her skiller jeg ikke mellom gutter og jenter), anser seg selv som pen, enn om vedkommende ser på seg selv som stygg. Å rangere mennesker utifra sitt eget syn må vel folk få gjøre, de fleste av oss har forskjellig syn på hva som er pent, det TS kritisert var ikke det hun kaller 3'ere generelt, men de som ikke kan ta et nei for et nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #56 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg blir oppgitt av jenter som feilaktig tror at de er "out of my league" når det i virkeligheten er jeg som er for god for dem. Misforståelser av denne typen skjer forbausende ofte, nesten hele tiden, vil jeg si. Det er menneskelig å tro at man er smartere og penere enn det man er (med mindre man lider av dårlig selvtillit). Kanskje det er derfor det blir litt kræsj =) Men min generaliserende hovedteori om dette temaet er at de som er lavest på skalaen er mest pågående fordi de "må" være det. Legger de an på 10 damer i uka og er pågående med alle, så har de bedre odds for å få pult. Jeg blir også forsøkt sjekket opp av den fæleste mannen i lokalet av og til, det er de mannfolka som er fra 6 og oppover som holder seg unna fordi de tror jeg er over deres liga. 3erne som er aktive på sjekkemarkedet prøver seg gjerne på hvem det skal være, fordi jo flere damer de legger an på jo større sjanse for at det blir noe på dem. De har kanskje også klaffet med en 10er en gang pga matchende personlighet, og vet at det bare er å prøve seg. De er også vant med avvisning, og tar ikke det så tungt. Faktisk tar de jo ikke alltid et nei for et nei engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hodefoting Skrevet 19. mars 2009 #57 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg blir oppgitt av jenter som feilaktig tror at de er "out of my league" når det i virkeligheten er jeg som er for god for dem. Misforståelser av denne typen skjer forbausende ofte, nesten hele tiden, vil jeg si. ..... I og med at jeg er en trivelig fyr, tar over 200kg i benkpress og i tillegg har svært høy utdannelse, vil jeg ha meg frabedt at noen kvinner (uansett hvem de måtte være) innbiller seg at de er "out of my league". Jeg er jo åpenbart helt konge! Rå i TV-spill er jeg også! Dagens morsomste innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 19. mars 2009 #58 Del Skrevet 19. mars 2009 Dagens morsomste innlegg ......ja, det er sant, jeg har jo god humor også! Hva er det jeg ikke kan? Ingenting! Så hvordan kan noen, det være seg supermodeller eller vanlig pakk, få det for seg at de er "out of my league"? Det blir like absurd som om Ronaldo skulle få beskjed om at han ikke var god nok til å spille for Kongsvinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 19. mars 2009 #59 Del Skrevet 19. mars 2009 Pynting og planlegging mtp antrekk er jævlig oppskrytt, det utgjør kun marginale forskjeller, hadde kvinner hatt en sund livsstil(spist sunt, mosjonert, holdt seg unna røyk/alkohol/narkotika/kaffe ol., droppa sminke ol.) så hadde de vært perfekte. Som sagt, pyntinga har ikke noe å si, er jenter penere enn gutter så må det komme av at de tar bedre vare på seg selv, relativt i forhold til gutane. Tull! Alle mine venninner er penere når de er pyntet enn når de ikke er. Det synes vi om hverandre og det synes de selv. Selv om dere gutter kanskje ikke mener det, så mener VI det. Samme mener jeg når det gjelder gutter. Jeg vil heller ha en som ser kul, trendy og moderne ut, enn en som er naturlig pen, men ser ut som han dratt på segi det første han fant på billigsalg. Med pyntet mener jeg ikke at jentene nødvendigvis går i kjole og guttene i dress, men at man bryr seg om hva man har på seg. Når jeg skal blir tiltrukket av en gutt gjør ikke pynting og planlegging mariginale forskjeller, men det avgjør alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #60 Del Skrevet 19. mars 2009 Okey.Skjønner det er kjipern at folk stalker.. uansett hvilken grad på skalaen de er.. Men.. Utifra hva jeg har begynt å erfare for tiden er et par ting.. 1. Menn trenger ikke å bekymre seg like mye for utseende som kvinner, ettersom deres sosiale status, intelligens, selvsikkerhet o.l kan gjøre opp for mangel på utseende, og en pen mann som er dum som et brød havner automatisk nederst på skalaen uansett hvordan det måtte ligge ann med kroppslige attributter. 2. Kvinner derimot er desverre mye mer avhengig av et bra utseende, ettersom menn er mye mer visuelle av seg. MEN- det avhenger likevel av at kvinnen har en viss intelligens.. og gjerne skal de ha i både pose og sekk.. altså.. kvinnen skal både være smart (Gjerne boksmart) og pen. Så i teorien kan en kvinne på 8'er skalaen slite med å få seg en 3'er kar.. om alle de overstående faktorene spiller inn på riktig måte. for å sette ting litt i perspektiv Er enig i at menn ikkje trenger å beskymre seg like mye for utseende sitt som kvinner fordi i bunn og grunn så er det viktigiste for damer hvordan mannen for henne til å føle seg(Tror jeg da). Da har utseendet egentlig lite å si, mens personlighet mye å si.. Det er derfor damer kan foretrekke en litt mindre pen mann som er smart og morsom istedenfor en pen en som er komplett dum. Men selvfølgelig så har utseendet noe å si i når d kommer til å bli tiltrukket fra første stund da. Man ser heller på en som er pen enn på en som er mindre pen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå