Envy Skrevet 10. mars 2009 #1 Del Skrevet 10. mars 2009 Altså.. jeg MÅ bare jeg.. det er jo så komisk. Jeg blir SÅ oppgitt. Det må være fler her som opplever at veldig mange gutter ikke helt forstår når damer er "out of their league"? Jeg er så lei av å måtte avvise mannfolk som virkelig ligner gamperævva. Jeg vet at jeg sikkert er kresen osv osv, jada jeg er en bitch. men jeg gidder da ikke å sitte å flørte med masse stygge ekle menn som jeg aldri kunne tenkt meg å røre. Og når jeg da avviser dem stiller de seg uforståelige til det, akkurat som det er rart at jeg ikke er intressert i dem, selv om de utmerket godt vet at når de selv er en 3'er på skalaen vil det ikke fungere å prøve seg på en 8'er? Dette er spesielt på nettet.. på nettby! det verste er at de forstår ikke hvorfor jeg ikke vil ta meg tid til å møte dem i virkeligheten, tror dem ikke jeg har bedre ting å drive med? flere som deler frustasjonen? greit, det er hyggelig å bli sjekket opp, men da bør de jo oxo kunne takle et nei, uten å bli stalkers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 10. mars 2009 #2 Del Skrevet 10. mars 2009 greit, det er hyggelig å bli sjekket opp, men da bør de jo oxo kunne takle et nei, uten å bli stalkers! Den støtter jeg! Hvorfor kan ikke folk ta et nei for et nei? Er det så vanskelig å forstå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #3 Del Skrevet 10. mars 2009 Den støtter jeg! Hvorfor kan ikke folk ta et nei for et nei? Er det så vanskelig å forstå? "Nei"? Jeg pleier ikke å svare folk som jeg ikke er interessert i på nettet. Da pleier man som regel ikke å høre noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 10. mars 2009 "Nei"? Jeg pleier ikke å svare folk som jeg ikke er interessert i på nettet. Da pleier man som regel ikke å høre noe mer. Jeg får bare enda mer mas jeg om jeg ikke svarer krasst nei.. om jeg lar vær å svare får jeg bare sånt som "sovnet du pus?" ..eller "har du glemt å svare meg søta?" *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. mars 2009 #5 Del Skrevet 10. mars 2009 "Nei"? Jeg pleier ikke å svare folk som jeg ikke er interessert i på nettet. Da pleier man som regel ikke å høre noe mer. men hva med når du evt. har truffet noen og finner ut at det ikke er noe der? Det gjelder nok både jenter og gutter, at man ikke ta et nei for et nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #6 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg får bare enda mer mas jeg om jeg ikke svarer krasst nei.. om jeg lar vær å svare får jeg bare sånt som "sovnet du pus?" ..eller "har du glemt å svare meg søta?" *grøss* Da har du kanskje en profil med litt sexy bilder? Noen menn tror at jo mer sexy jo mer tilgjengelig. Men i virkeligheten er det vel motsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 10. mars 2009 #7 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg er enig i at man må ta et nei for et nei, men det må jo være lov til å prøve seg en gang først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 10. mars 2009 #8 Del Skrevet 10. mars 2009 Kanskje fordi de ikke gir opp håpet om at noen kanskje ser forbi utseendet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #9 Del Skrevet 10. mars 2009 Altså.. jeg MÅ bare jeg.. det er jo så komisk. Jeg blir SÅ oppgitt. Det må være fler her som opplever at veldig mange gutter ikke helt forstår når damer er "out of their league"? Jeg er så lei av å måtte avvise mannfolk som virkelig ligner gamperævva. Jeg vet at jeg sikkert er kresen osv osv, jada jeg er en bitch. men jeg gidder da ikke å sitte å flørte med masse stygge ekle menn som jeg aldri kunne tenkt meg å røre. Og når jeg da avviser dem stiller de seg uforståelige til det, akkurat som det er rart at jeg ikke er intressert i dem, selv om de utmerket godt vet at når de selv er en 3'er på skalaen vil det ikke fungere å prøve seg på en 8'er? Dette er spesielt på nettet.. på nettby! det verste er at de forstår ikke hvorfor jeg ikke vil ta meg tid til å møte dem i virkeligheten, tror dem ikke jeg har bedre ting å drive med? flere som deler frustasjonen? greit, det er hyggelig å bli sjekket opp, men da bør de jo oxo kunne takle et nei, uten å bli stalkers! Jeg er en slik 3'er som du snakker om. Jeg vet jeg aldri i livet kan få en 8'er, men noen ganger glemmer jeg meg og ser på dere vakre kvinner. Dere trenger ikke behandle meg som drit i etterkant for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #10 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg er en slik 3'er som du snakker om. Jeg vet jeg aldri i livet kan få en 8'er, men noen ganger glemmer jeg meg og ser på dere vakre kvinner. Dere trenger ikke behandle meg som drit i etterkant for det. Selv om ikke jeg har startet denne tråden fikk jeg lyst å si unnskyld nå. Hvorfor skal vi damer klage over oppmerksomhet fra menn som er noen hakk nedenfor på skjønnhetsskalaen..? De må da få lov å drømme og håpe, som andre mennesker... Og noen ganger er det jo en mindre pen som blir sammen med en pen. Det er gudskjelov andre kvaliteter enn utseende som spiller inn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. mars 2009 #11 Del Skrevet 11. mars 2009 Selv om ikke jeg har startet denne tråden fikk jeg lyst å si unnskyld nå. Hvorfor skal vi damer klage over oppmerksomhet fra menn som er noen hakk nedenfor på skjønnhetsskalaen..? De må da få lov å drømme og håpe, som andre mennesker... Og noen ganger er det jo en mindre pen som blir sammen med en pen. Det er gudskjelov andre kvaliteter enn utseende som spiller inn også. Det er sant! Alle må jo få lov til å drømme og håpe når det gjelder kjærligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 11. mars 2009 #12 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg er en slik 3'er som du snakker om. Jeg vet jeg aldri i livet kan få en 8'er, men noen ganger glemmer jeg meg og ser på dere vakre kvinner. Dere trenger ikke behandle meg som drit i etterkant for det. Og at du finner en kvinne attraktiv og forteller henne det bør være et like stort kompliment som om det kom fra Tom Cruise! Hva er det med jenter som ts? Er de så tanketomme at at det bare er utseende som teller, ja da fortjener dere ikke annet enn en dum og deilig åtter, så kan de intelligente, omtenksomme og hjertegode treerne være til de jentene som har vett nok i hodet til å sette pris på at de finnes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 11. mars 2009 #13 Del Skrevet 11. mars 2009 Slike jenter som trådstarter holder jeg meg langt unna. Det har dessverre blitt vanlig at det er stor mangel på folkeskikk hos norske jenter og de takler ikke oppmerksomheten, jeg skulle gjerne sett at kun jenter måtte ta iniativet til ting så skulle vi se hvordan dere hadde taklet det. Har du tenkt over at grunnen til at du blir så opphengt i at det kommer 3'ere bort til deg er for at de er de eneste du greier å dra til deg med den forferdelig overlegne innstillingen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #14 Del Skrevet 11. mars 2009 oi oi oi! jeg sa jo aldri at det ikke var lov å prøve seg, jeg mener tilogmed å huske at jeg nevnte et sted her at det er hyggelig å bli sjekket opp, ploblemet mitt kommer når de faktisk ikke kan ta et nei for et nei, og eksempelvis begynner å følge etter meg på byen og går inn å påstår at de driver med meg etc hvis jeg da sjekker opp noen andre (JA, det har skjedd, og ikke bare en gang) og oxo sender meg tusen brev og gjestebokinnlegg osv på nettby. DET syns jeg er å gå langt over streken, greit nok at de vil sjekke opp som sagt, men det må da gå an å ta et nei for et nei, og ja, kanskje jeg er overlegen, overfladisk osv osv, men det bør da være desto større grunn til at disse 3'eerne burde kunne ta et hint, eller et direkte nei. Og til deg som nevnte at jeg bare får 3'eere, det er ikke sant. det er bare det at om man avviser en 8'er så forstår han faktisk greia og forsvinner, derfor klager jeg ikke på at "ååh, jeg blir sjekket opp av så mange 8'ere som ikke tar hintet" for det gjør dem faktisk! er det fordi 3'eerne er desperate da, eller hva skjer liksom? jeg har sikkert 1 million eksempler til på skikkelige stalker tendenser hos norske 3'eere lix! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmaW Skrevet 11. mars 2009 #15 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Ettersom jeg nylig har innledet et forhold til en mann i nederste enden av skalaen (selv er jeg såkalt "vakker") vil jeg anbefale TS å prøve å se forbi det ytre. "Min" gutt har den mest fantastiske personligheten jeg har vært borti, og jeg skjønner fremdeles ikke helt hva som skjedde og hvordan. Normalt ville jeg ikke verdiget ham ett eneste blikk... Men jeg dater ikke personer fra nettet, ergo fikk jeg karismaen hans rett i fleisen ved første møte og rakk knapt å registrere at han ikke er "kjekk". Er man opptatt av en god personlighet, er det helt nødvendig å møtes i RL. Men jeg kan se saken fra din side, TS, for all del. EDIT: jeg har sikkert 1 million eksempler til på skikkelige stalker tendenser hos norske 3'eere lix! ...hvor gammel er TS, forresten? Endret 11. mars 2009 av EmmaW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #16 Del Skrevet 11. mars 2009 EDIT: ...hvor gammel er TS, forresten? TS blir 21 i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmaW Skrevet 11. mars 2009 #17 Del Skrevet 11. mars 2009 Okei. Jeg er femten år eldre enn deg, og det er muligens det som gjør forskjellen. Som andre har sagt; bare la være å svare i det hele tatt, evt. skriv en advarsel på forsiden din om at ikke svar=ingen interesse. Da slipper du de verste stalkeren, ville jeg tro. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tidligere_mann Skrevet 11. mars 2009 #18 Del Skrevet 11. mars 2009 Og til deg som nevnte at jeg bare får 3'eere, det er ikke sant. det er bare det at om man avviser en 8'er så forstår han faktisk greia og forsvinner, derfor klager jeg ikke på at "ååh, jeg blir sjekket opp av så mange 8'ere som ikke tar hintet" for det gjør dem faktisk! er det fordi 3'eerne er desperate da, eller hva skjer liksom? Kan du beskrive en 3'er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #19 Del Skrevet 11. mars 2009 oi oi oi! jeg sa jo aldri at det ikke var lov å prøve seg, jeg mener tilogmed å huske at jeg nevnte et sted her at det er hyggelig å bli sjekket opp, ploblemet mitt kommer når de faktisk ikke kan ta et nei for et nei, og eksempelvis begynner å følge etter meg på byen og går inn å påstår at de driver med meg etc hvis jeg da sjekker opp noen andre (JA, det har skjedd, og ikke bare en gang) og oxo sender meg tusen brev og gjestebokinnlegg osv på nettby. DET syns jeg er å gå langt over streken, greit nok at de vil sjekke opp som sagt, men det må da gå an å ta et nei for et nei, og ja, kanskje jeg er overlegen, overfladisk osv osv, men det bør da være desto større grunn til at disse 3'eerne burde kunne ta et hint, eller et direkte nei. Og til deg som nevnte at jeg bare får 3'eere, det er ikke sant. det er bare det at om man avviser en 8'er så forstår han faktisk greia og forsvinner, derfor klager jeg ikke på at "ååh, jeg blir sjekket opp av så mange 8'ere som ikke tar hintet" for det gjør dem faktisk! er det fordi 3'eerne er desperate da, eller hva skjer liksom? jeg har sikkert 1 million eksempler til på skikkelige stalker tendenser hos norske 3'eere lix! Veeeeel... jeg har opplevd det stikk motsatt. Det er de selverklærte pene som ikke klarer å ta et hint, og fortsetter å mase og mase. De som ikke ser fullt så bra ut ser ut til å forstå det og lar være. Kanskje ettersom dette er noe de har opplevd ofte selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest godt gift 3 barns far Skrevet 12. mars 2009 #20 Del Skrevet 12. mars 2009 Altså.. jeg MÅ bare jeg.. det er jo så komisk. Jeg er så lei av å måtte avvise mannfolk som virkelig ligner gamperævva. Jeg vet at jeg sikkert er kresen osv osv, jada jeg er en bitch. Kjenner alle fordommene komme nå." Jeg er så pen at jeg kan være bitch".. Kommer av og til borti jenter med selvtillit litt over DD cup. Det er så tydelig at de er vant til å få det som de vil. Tror alle forguder dem osv. Typen jenter som forventer at alle er villig til å gjøre alt for dem. Eks: Kan ikke du kjøre oss hjem "blink blink" bare 30 km , vær så sniiiilll. Kan jeg fåååå litt (hva som helst) . Kan jeg få lov til å komme foran dere i køen, tuuuusen takk altså. Det er få ting som er så tilfredstillende som å si nei til slike. Strekker meg mye lenger for en hyggelig 3 jente en selvgod 9. Kan hende at 9 er jenta faktisk er hyggelig men har møtt så få av dem desverre. Selverklærte "pene" jenter med en råtten attitude. Deilig å jekke de ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå