Gå til innhold

Frk Doodad's lille rom!


Frk Doodad

Anbefalte innlegg

Opptrapping i dagbokskriving på gang, dvs prøver å knote ned litt oftere en 2gang i året :ler:

I dag er jeg bare så urtolig supertrøtt!! Fikk ikke sove i går pga hodet alt for fult av tanker. Er borte på jobb og skulle egentlig reist hjem i går, men måtte bli en dag ekstra. Pokker ta :tristbla: Nå vil jeg hjem, men kommer meg nok avgårde i kveld. Uansett sto opp kl seks :Gjesp: og nå er jeg helt sånn :sprettoy::overrasket:

Blir bra å komme hjem til mini-me(=lillejenta mi på 1 år) Nei nå er jeg bare surrete i hodet-......må ha kaffe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skulle jeg akkurat til å gi deg en :velkommen: men så så jeg plutselig at dagboka er over 2 år gammel ;) Hehe, ingen flittig skriver? :) Du startet dagboken med at du ikke hadde planer om familieforøkelse, og nå har du ei lita jente på 1 år.. Ting forandrer seg fort :)

Men men, skulle bare si hei jeg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg akkurat til å gi deg en :velkommen: men så så jeg plutselig at dagboka er over 2 år gammel ;) Hehe, ingen flittig skriver? :) Du startet dagboken med at du ikke hadde planer om familieforøkelse, og nå har du ei lita jente på 1 år.. Ting forandrer seg fort :)

Men men, skulle bare si hei jeg :vinke:

Ikke noen flittig skriver nei :ler: Har skjedd mye med familieforøkelse, flytting og veldig begrenset internettilgang i permisjonen, og når man da ikke er en flittig skriver i utgangspunktet blir det jo bare enda værre :klaske:

Kjempehyggelig med besøk i dagboka uansett :enig_anim:

Har vært borte på jobb noen dager nå, godt å komme hjem til mini-me igjen!!!

Nå sover hun så skal benytte anleningen jeg lage middag uten noen som drar meg i buksebenet mens jeg står på kjøkkenet. Forresten er det laks i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmf, trøtt i dag :Gjesp::Gjesp:

Mini me voknet halv fire i natt og hylte som en gal. Fytti fan det er så bedritent å ble vekket midt på natta, spesielt når en vet at en må tidlig opp og på jobb dagen etter...... Hadde besøk av brodern også, tror det ble litt dårlig med søvn på han også gitt.

Jaja, pappan tok nå den værste støyten, men det skulle bare mangle ettersom han er hjemme for tiden.

Satt å kikka på avtar'n min, ganske kjip egentlig....miss piggy :roll: Var bare en jeg slang opp i all hast ettersom min gamle sluttet å virke.

Får finne en ny kul en :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Æsj!!!!!

Nå skerv jeg nettopp et langt innlegg til dagboka mi, men det ble borte :frustrert:

DRITT!

Jaja, kort oppsummert. Livet er jævli travelt og innimellom kjipt, men ikke så værtst likevel :)

Hvor mye fornuft var det egentlig....

Har ikke tid til mere nå.

= Skikkelig bra innlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det sol (tiddelibom) og det er freeeedag.

Har to mål for helga!

Trene minst en gang, drikke vin minst en gang :ler: Ehh, bra kombinasjon, får passe på å ikke gjøre begge delene samtidlig!

Også skal vi besøke noe slekt av sambis på lørda'n. Blir sikkert bra det, har aldri vært der før......må sikkert ha med noe da. Kanskje blomster eller konfekt eller noe. :icon_question:

Jaja, pytt pytt, vel vel, kommer på noe......

Nå skal jeg tisse, er så tissetrengt at jeg er helt sånn :sprettoy:

I dag tidlig var det forresten stress, sambis sur for at han måtte ta seg av mini-me.....akkurat som ikke jeg har tatt meg av henne MYE det siste året....blææh, skikkelig dritstart på dagen....

......tisse ja....iiiik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi ;);) Nå har jeg avtalt shopping neste torsdag! Hurra hurra. :hoppe::hoppe:

Tror forresten at jeg må avtale privat julebord med veninnegjengen. Det måå jo bare bli bra, mye mere moro det enn å gå på julebord med folk en nesten ikke kjenner!

Tralala, fredag er den kuleste dagen :enig_anim: :enig:

Endret av Frk Doodad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, fredag igjen. :klappe:

Har vært en bizzi (travel ja)uke. Vært hjemme alene med mini-me, litt stress med barnehage, kjøre i hundre til jobb, jobbe jobbe jobbe, kjøre tilbake, hente hente i bhg, hjem hjem, lage middag, leke leke leke, kveldsmat, bade, sloss litt for å få på bleie, pysj og ikke minst pusse tenner. SKulle jammen tro at jeg drev med seriøs barneplaging, hun minster jo fullstendig fattningen når tennene skal pusses. Vriiiiir seg unna....arrrgh, og når tannbørsten endelig er inni munnen, vris tungen rundt busten slik at det blir ikke så mye nærkontakt mellom tenner og tannbørste-bust...

Ja, hvor var jeg....jo, synge (lalalla) og putte i seng.

Også,...phhhhuuu, ikke lett å komme opp av godstolen resten av kvelden nei. MEN i dag står det vasking på programmet, det trengs for å si det sånn.....

Godt at mannen i huset er hjemme att!

Ellers, shoppingtur utsatt til over helga, greit det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...