Gå til innhold

Frk Doodad's lille rom!


Frk Doodad

Anbefalte innlegg

Hei hå!

Nå fikk jeg også lyst til å lage meg en dagbok!

Har ikke lest så mye inne på dagbokene før nå i det siste, må nok begynne å følge med på en del av dem.

Ettersom jeg verken planlegger bryllupp eller familieforøkelse (i allefall ikke akkurat nå), må det bli en generell dagbok!

I dag, min første dagbok-dag er jeg snydens forkjøla og forferdelig sår i nesa selv om jeg bruker Klenex m/balsam...kan du skjønne det da :forvirra: Bare håper jeg blir frisk til onsdag for da får jeg besøk av en super jente, gjett om vi skal gjøre omgivelsene utrygge! Det er alltid så topp å møte studie venner igjen nå som vi bor spredt rundt hele landet!

Yes, det var første innlegg i dagboka mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Heisann!

Legger igjen en liten velkomsthilsen jeg, og GOD BEDRING!

Håper du kommer deg raskt på bena igjen!

Klem fra Angeleyes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen som dagbokskriver! Vil ønske deg riktig god bedring og kos deg med besøket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velkomshilsener Gunilla og Angeleyes! Det var hyggelig for en fersk dagbokskriver.

I dag er jeg sånn passelig frisk og på beina igjen etter to dager i senga/på sofaen. Det er ikke spesielt spennende dager når de for det meste består av kleenex, fisherman, nesespray og husmor TV. Men det ser jo ut som om det har hjulpet på og at jeg har blitt frisk i grevens tid- dvs fordi jeg får besøk i dag :hoppe:

Det skal bli så kult med en skikkelig jentehelg. Jaja, gubben (les:sambo) er jo hjemme, men er opptatt med utdrikkningslag for en kompis hele helga så vi ser nok ikke mye til han.

Apropos sambo, av og til oppfører jeg meg som en opprørst tenåring overfor han. Uten at jeg vet helt hvorfor. Som i går f.eks, han kom hjem etter å ha vært borte med jobben et par dager. Jeg gledet meg sykt til å se han, ettersom jeg stort sett bare hadde hatt fjernkontrollen som selskap de siste døgnene var det ekstra godt å få han hjem. Jeg karret meg til å med ut på kjøkkenet og lagde skikkelig middag til han kom. Han kom hjem, sa; oj, så flink du er som lager mat, jeg legger meg på sofaen litt. Så plutselig var jeg i den situasjonen at jeg sto ved komfyren og følte meg elendig mens han, den friske, lå på sofaen. Aaaaarg.

Da vi senere skulle gå en minitur (jeg var ikke i form til noen langtur), maste han så inni helvete på at jeg skulle skynde meg og blablabla. Sint og skuffet (hadde jo gledet meg så til å se han, også var han på den måten), kastet jeg av meg på beina og ropte ut; Nei, skal du være sånn gidder jeg ikke være med! Er ikke det litt vel fjortis oppførsel.....arrg, straffet jo egentlig mest meg selv da. Jeg gikk glipp av frisk luft. Jaja, han var i allefall snill som et lam da han kom tilbake.....

Mæn mæn, det er jo ikke farlig med litt temperament :sjarmor:

Nå gleder jeg meg bare til at det snart er helg, solen skinner og livet er slettes ikke så værst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det varmt og godt, bare et lite snev av hodepine gir et lite skår i gleden. Men regner med at den gir seg når jeg får drukket litt vann og fått meg litt frisk luft.

Har hatt en fabelaktig helg med besøk av min gode studieveninne. Det ble ikke så rent lite shopping heller....

Endte opp med to capri bukser, en søt sommer kjole, en genser m/ 3/4 lange armer, en topp, badedrakt (på tide etter å ha kikket etter det i et år...), sports BH, stoff til nye gardiner og litt smådill. En ganske så stor shoppingrunde til meg å være. På lørdag var det jentekveld på byen, herlig å være ute å danse litt igjen. Men må nok innrømme at festen vi hadde hjemme først var mest morsom.

På søndag ble det gåtur til byen, brus og is før jeg kjørte besøket til flyplassen. Avsuttet kvelden med grandis foran TV'n.

En flott helg, og nå er det bare tre dager så er det fredag igjen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det fredan= helg!! :enig::hoppe:

Det skal jammen bli godt. Får besøk i helga, kompiser av sambis. De er koslige, morsomme....og noen slikkelige jentefuter. Så da får jeg kanskje være vitne til særiøs sjekking...hvis jeg står i bakgrunnen :ler:

Ellers skal jeg spise masse is, prøve å finne ny bikini. Er litt treig av meg, får håpe de ikke er helt utplukket.

Obs, nå må jeg tisse :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yes, onsdag......hmmm, jeg er ikke akkurat noen reser på å skrive i dagboka mi. Men det kommer jo noen drypp nå og da. Helga som var ble knall, plukket jordbær, bakte brød, festet med 'gutta' (se forrige innlegg) og fikk en god porsjon sol på søndag. Bikinishopping gikk det heller dårlig med......og jeg MÅ ha ny før ferien. Herregud jeg er så treiiiig, men jeg hater virkelig å kjøpe bikini. Ikke noe er så pyton som å stå halvnaken i flombelysning på et trangt prøverom! Grøss!

Jaja, kanskje jeg får bli nudist! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe!, nudist.... men

akkurat sånn er det. de ekle prøverommene. skikkelig slemme er de.

reklame for nudismen...

hørtes ut som du ellers hadde en fin helg. jordbær og guttefest.!!

og velkommen som dagbokskriver iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei på deg!

Hvordan har du det om dagen? Funnet noen bikini enda?

Har aldri eid en eneste bikini jeg..Eller jeg kjøpte noe bikinilignende greier for et par somrer siden. Har vel brukt den to ganger kanskje.. :oops:

Viser meg ikke i badedrakt heller jeg da så.. :lol:

Vel, ville bare si god natta jeg! Sov godt!

klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, har nok ikke blitt noen bikini ennå.....arrggh! Har hatt besøk kontinuerlig i en uke nå, først svigers så et vennepar. Det er bare superkoselig med besøk, men det blir litt lite tid til shopping. Og lite tid på KG også, føles som en evighet siden jeg sist skrev i dagboken.

I morgen starter jeg 3 ukers ferie, yippi yippi yippi. Det skal bli utrolig deilig etter å ha jobbet hele sommeren når alle andre har hatt fri. Men jeg synes egentlig det er greit med fri nå, ettersom jeg ikke er avhengig av skoleferien er alle kollegaene mine med skolebarn rimelig fornøyd med at jeg tar ferie så sent. Blir vel ikke så mye KG da, men jeg skal innom hjemme midt i ferien så jeg får satse på å poppe innom da!

Jeg er jo ganske ny som dagbokskriver så det er alltid så superhyggelig når noen har vært inne på dagboken min, angeleyes og CeNedra: :hoppe::hoppe:

Nå skal jeg lage middag; Fajitas til oss (meg og sambis) og gjestene våre. I går lagde gjestene mat til oss, så de er ganske så greie å ha på besøk :ler:

Hei og hopp fra Frk D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, da er det ferie. Og bikinien er omsider innkjøpt. Fant til slutt en sebralignende lysebrun og mørkebrun knytebikini sak, 10 poeng!!

Reiser til Island i kveld, gleder meg innmari til det. Skal innom hjemme i løpet av ferien, så da logger jeg på å sjekker stemninga på KG. Leste om Minnie i dag, og det var jo bare forferdelig trist. Får håpe hun greier seg, og at hun med etterhvert kommer tilbake til KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hmm, ufattelig lenge siden jeg har skrevet noe nå.....er ganske opptatt om dagen. Masse jobb nå etter ferien, og sol og fint vær fører jo til at jeg prøver å få meg litt frisk luft også.

Prøver å skjerpe litt på vanene mine etter ferien, har vært så utooolig lat i hele sommer. Så nå er det jogging på programmet, er jo egentlig ufattelig kjedelig.....men jeg kikker litt på trærne og grubler over noen værdensproblem mens jeg tramper avgårde :wink:

Har foresten hatt en flott ferie. Litt sightseeing på Island + en uke med sol og bad i sydligere strøk!

Nå er det heller ikke lenge før jeg skal på shopping-jente tur, skal ikke shoppe jenter men skal på shopping sammen med jentene. Skal bli deilig etter å ha tråkket rundt i ferien med en lite shoppe-villig sambis :sjarmor:

Og nå er det bare 1 dag igjen til heeeeeeelg, jeg bare simpelthen digger helg. Sove leeenge, bruke laaaang til på bade, spise gooood frokost.

Det er bra mye bedre enn å stå opp tidlig :Gjesp: , gampe inn på badet å prøve å få et best mulig resultat med et ufattelig trøtt tryne som utgangspunkt og gafle i seg frokost som jeg nesten ikke merker smaken på for jeg er så trøtt at jeg bruker all energi på å tygge.....og svelge.....tygge.....tygge......svelge......drikke litt......STORME UT AV HUSET!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Heisann :-)

Inne og kikker i dagboka di - koselig!

Alltid spennende å se hvordan andre har det :wink:

Ha en fin uke da - og nyt tilværelsen

Klems fra Charmina

:babyjente: termin 11.11 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Jøss, nå er det virkelig leeenge siden jeg har skrevet noe i dagboka mi......så da var det jo bare superhyggelig at jeg har fått hilsener fra en del av dere :-)

Hurra hurra!!

Ellers er livet bra om dagen. Går å venter på en liten baby, men har snakket så mye om graviditeten her inne på forumet. Derfor heller ingen graviditetsdagbok....Har i det hele tatt ikke vært så aktiv på KG i det siste. Men i morgen går jeg i permisjon, så da får jeg forhåpentligvis masse tid å bruke online. :wink:

Er foresten godt i gang med julegavene i år, føler meg eksepsjonelt flink som er så tidlig ute. Men selvfølgelig er jeg ferdig med alle de gavene som er lett å finne og sitter igjen å vrir hjenen for å finne noe til foreldre, søsken og sambo. Hmmm, det er alltid de samme som blir igjen til slutt...

Jaja, moro å skrive litt i dagboka igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 9 måneder senere...

I'm back etter nesten 1 år. Er ikke spes. flink til å skrive i dagboka nei. Men skitt au, bedre en gang i året enn aldri.....

Nå har lillepia blitt snart 1 år :gratulerer:

Tiden flyr som bare det. Ellers har det bra, litt trøtt etter mye jobbing. Men gjør ikke noe, kan sove når jeg blir gammal.

Håper alle som leser dette har det flott :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...