Gå til innhold

Stay-Ups? WTF?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er veldig glad i stayups, mest fordi jeg syntes det er tusenganger mer praktisk enn strømpebukser. Absolutt heller ingen ulempe at gutta synes det er sexy.. ;)!

Gutten min synes hvertfall det er Sexy! Han er så søt og blir steinhard når jeg teaser...!

Gleder meg til å se ham igjen til uka, i de strømpene jeg kjøpte hos Wolford i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ELSKER stayups-strømper og strømper med holder, og bruker det hver uke! Føler meg deilig feminin og sexy!

LC

Knallbra!

Skrevet

Gutten min synes hvertfall det er Sexy! Han er så søt og blir steinhard når jeg teaser...!

Gleder meg til å se ham igjen til uka, i de strømpene jeg kjøpte hos Wolford i dag!

Strømpene gjorde susen..... ;)

Skrevet

Strømpene gjorde susen..... ;)

Flott! Håper dere får en deilig julehelg (selvsagt med strømper)....

Skrevet

Joda, jeg får vel prøve dem neste gang om det noen gang blir aktuelt igjen. Ble så lykkelig over å finne et salg der inne slik at jeg fikk bestilt meg noe til under toll/momsgrensa nemlig, og var helt sikker på at jeg hadde blitt anbefalt dem fra denne tråden. Men det kan være en annen undertøystråd fra KG da. For en stakkars student har pris mye å si... :ler: Utvalget fra H&L var dessuten litt mer "snasent" i forhold til min stil...;)

Uansett har dette vært en flott og inspirerende tråd...;)

Jeg shopper også masse på H&L, men de er ofte treige med leveransene...

Men - det er verdt å vente;)

Skrevet

Fikk et ordentlig fint sett av kjæresten min til jul, med 2 par strømper i tillegg. Liker de virkelig godt, og det er tydelig at kjæresten min liker det også...:-).

Skrevet

Jeg shopper også masse på H&L, men de er ofte treige med leveransene...

Men - det er verdt å vente;)

Link.....?

Elsker pent undertøy; det hører med om man skal være pyntet.

Gutten min har dessuten en fetish for meg i strømper.. ;)

Skrevet

...skal ha på stay-ups under kjolen på festen i kveld for første gang! Gleder meg til å se reaksjonen til daten min;)!

GODT NYTT ÅR!

Skrevet

...skal ha på stay-ups under kjolen på festen i kveld for første gang! Gleder meg til å se reaksjonen til daten min;)!

GODT NYTT ÅR!

Jeg også!

godt nyttår!

Skrevet

GODT NYTT ÅR!

Du må la oss få vite hvordan det gikk. Jeg hadde i hvertfall fått full tenning!

Godt nyttår (med stayups og eller strømper)!!

Skrevet

Jeg også!

godt nyttår!

Jeg er sikker på at festen ble vellykket og at 2011 blir et godt år dersom du bruker stayups eller (aller helst) strømper med strømpeholder.

AnonymBruker
Skrevet

Du må la oss få vite hvordan det gikk. Jeg hadde i hvertfall fått full tenning!

Godt nyttår (med stayups og eller strømper)!!

Det ble "god stemning" når vi kom hjem i natt, med strømper og dels kjole (!!?) på... Har lovet å gjenta påkledningen snart!

Gjest J.Bourne
Skrevet (endret)

For meg er stayups sexy nettopp fordi det er svært feminint. Det er bare noe med stayups og høye heler som er utfordrende på en måte. Spessielt stayups med hofteholdere, det er en sikker vinner!

Endret av J.Bourne
Skrevet

For meg er stayups sexy nettopp fordi det er svært feminint. Det er bare noe med stayups og høye heler som er utfordrende på en måte. Spessielt stayups med hofteholdere, det er en sikker vinner!

Stayups med strømpeholder blir kanskje litt smør på flesk, men det viktigste (synes nå jeg) er at stayupsen eller strømpene holder seg godt oppe og ikke sklir langt ned på låret. For øvrig er jeg veldig enig i dette med kombinasjonen med høye hæler!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har "testet" ut stay-ups i jula foran typen, og effekten som beskrives i denne tråden kan signeres......!

Gjest Ludmila
Skrevet

Jeg har "testet" ut stay-ups i jula foran typen, og effekten som beskrives i denne tråden kan signeres......!

Håper 2011 blir året da "alle" brukte strømper/stayups.

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Dere som har erfaring med strømper og hofteholdere; Er det slik at dere har det på hver gang dere skal bruke strømper? Tilogmed til en tur på byen?

Og, er det vanskelig å gå på do med hofteholdere, eller kan man dra trusa ned uten å måtte hempe opp noe?

Og hvordan strømper bruker dere? "går det an" å bruke vanlige brune, altså hudfargede strømper eller?

Hilsen håpløs strømpebukse-bruker

Skrevet

Hei!

Dere som har erfaring med strømper og hofteholdere; Er det slik at dere har det på hver gang dere skal bruke strømper? Tilogmed til en tur på byen?

Og, er det vanskelig å gå på do med hofteholdere, eller kan man dra trusa ned uten å måtte hempe opp noe?

Og hvordan strømper bruker dere? "går det an" å bruke vanlige brune, altså hudfargede strømper eller?

Hilsen håpløs strømpebukse-bruker

Hei,

Klart du skal bruke strømper og hofteholdere hver dag. I hvert fall dersom du ønsker å føle deg sexy. Det er vel ikke noe problem å gå på do dersom du tar trusa utenpå eller dropper truse?!

Det er klart det går an å bruke vanlige brune eller kanskje mørk brune eller sorte strømper. Dette er jo en smaksak og kanskje også litt avhengig av farge på skjørt eller kjole. Personlig synes jeg brune strømper er flottest til sort eller gjerne hvitt (om sommeren)skjørt. For andre farger på kjole/skjørt kan sorte strømper være fint.

Ellers synes jeg lange strømper (som går høyt opp på låret) er mest sexy. Disse vil jo også få bena til å virke lange og slanke (med mindre du er ekstra tynn i utgangspunktet da!).

Uansett flott dersom du er/blir en av de som dropper den sære strømpebuksa!

• 1 måned senere...
Skrevet

Etter å ha sett denne tråden for en stund siden, bestilte jeg meg noen par strømper og et par strømpeholdere (suspenders?) fra en engelsk nettside som det var linket til. Fikk dette i posten forrige uke, og tok på strømpeholder og strømper i dag. Selv om det selvsagt ikke er noen som kan se det, har jeg en utrolig rar egenfølelse i dag, litt sånn "rak i ryggen og frem med brystene", nærmest som en selvtillitsboost. Deilig kult, rett og slett. Skulle nesten tro at jeg ble kåt på meg selv....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...