Gå til innhold

Intimbarbering på Paradise Hotel Norge:P

Stinis

Anbefalte innlegg

Noen her som skal sjekke inn på Paradise Hotel når det starter på tv3 i kveld eller? Kom over dette klippet på youtube fra badekaret.

Vet ikke hvor langt uti opptakene dette klippet er fra, men det sier jo noe om hvor god kontakt deltagerne får.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:overrasket: Jøss, det der gjør jeg ikke sammen med min kjære en gang. Men kanskje jeg er litt sjenert av meg da. :sjenert::fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Noen her som skal sjekke inn på Paradise Hotel når det starter på tv3 i kveld eller? Kom over dette klippet på youtube fra badekaret.

Vet ikke hvor langt uti opptakene dette klippet er fra, men det sier jo noe om hvor god kontakt deltagerne får.. hehe

Fint at de har deg til å spre reklamen for seg, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Fint at de har deg til å spre reklamen for seg, da ;)

Det andre innlegget hans/hennes er også om Paradise Hotel. Lukter viral marketing lang vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Bare jeg som syntes det var ekkelt at de barberte seg i badekaret? Tenk på alt håret som blir liggense å flyte :eeeh: I en dusj så får man hvertfall spylt vekk håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som syntes det var ekkelt at de barberte seg i badekaret? Tenk på alt håret som blir liggense å flyte :eeeh: I en dusj så får man hvertfall spylt vekk håret.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var også min første tanke.

Min andre var, hvilke jenter har så mye hår på lårene at det krever barbering?

Min tredje var, fy f*en så teite disse folka er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Bare meg_*
Det var også min første tanke.

Min andre var, hvilke jenter har så mye hår på lårene at det krever barbering?

Min tredje var, fy f*en så teite disse folka er.

Jeg har dessverre så mye hår på lårene at jeg må barbere de. Lange hår, som synes om de ikke blir tatt bort.

Og dette er pga sykdom, og det er mange med meg, så synes faktisk det var litt ufint av deg å si det sånn. :( Er faktisk ikke noe vi kan noe for. Mulig jeg er litt hårsår, men akkurat her så er jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre så mye hår på lårene at jeg må barbere de. Lange hår, som synes om de ikke blir tatt bort.

Og dette er pga sykdom, og det er mange med meg, så synes faktisk det var litt ufint av deg å si det sånn. :( Er faktisk ikke noe vi kan noe for. Mulig jeg er litt hårsår, men akkurat her så er jeg det.

Det hadde vært ufint i en tråd om kropp og helse, men ikke i en tråd om Paradise Hotel.

Jeg syns jenter og barbering går over alle støvleskaft, men meg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har også såpass med hår på lårene at de må fjernes, og jeg har ingen sykdom ;) Jeg bare ER sånn. (Når det er sagt så er det en god del jenter som BURDE fjerne hår på lårene, mulig de ikke ser det selv, men det synes veldig godt i sollys når man har helt glatte legger...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har også såpass med hår på lårene at de må fjernes, og jeg har ingen sykdom ;) Jeg bare ER sånn. (Når det er sagt så er det en god del jenter som BURDE fjerne hår på lårene, mulig de ikke ser det selv, men det synes veldig godt i sollys når man har helt glatte legger...)

Burde? Fordi at det er unaturlig med litt dun på lårene?

Du gjør tross alt bare vondt verre.

Jeg syns det er direkte latterlig, ja med mindre man er glamourmodell da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Burde? Fordi at det er unaturlig med litt dun på lårene?

Du gjør tross alt bare vondt verre.

Jeg syns det er direkte latterlig, ja med mindre man er glamourmodell da...

hrm hrm...ja ordentlig stilig med speilblanke legger også midt på kneet begynner hårveksten..hehe..barberer og lårene,men ikke nødvendig så ofte som leggene...spesilet på baksia av lårene er det endel lange hår..OGJA eg er helt normal...tror eg da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse to var ekssamboere, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Anonym_*
Disse to var ekssamboere, da ;)

Jeg synes bare det var skit-ekkelt, uansett hvor mye ekser de var, eller om andre også barberer lårene.

Ekkelt, ekkelt, ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bare det var skit-ekkelt, uansett hvor mye ekser de var, eller om andre også barberer lårene.

Ekkelt, ekkelt, ekkelt.

Ja, som du ser i innlegget mitt var dette et svar til kommentaren om hvor lenge de hadde vært der for å bli så godt kjent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirkurven

får ikke opp klippet jeg...ikke at jeg liker å se andre barbere seg, men man blir selvfølgelig veldig interessert når slike tråder dukker opp :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...