Gjest Gjest_desperat_* Skrevet 8. mars 2009 #1 Del Skrevet 8. mars 2009 Lurte enkelt og greit på hvordan jeg kommer meg videre fra Oslo til Karlstad i Sverige.? Mente det skulle gå tog, men da jeg søker på tog fra Oslo, så får jeg ikke opp noe. Hjelp! Hva gjør jeg? Om noen uker skal jeg på bursdag til Karlstad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
golda Skrevet 8. mars 2009 #2 Del Skrevet 8. mars 2009 Sjekk Säfflebussen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prikketekoffert Skrevet 8. mars 2009 #3 Del Skrevet 8. mars 2009 Som nevnt ovenfor: Säfflebussen. Eller Swebus Express. De går begge to mellom Oslo og Karlstad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_desperat_* Skrevet 8. mars 2009 #4 Del Skrevet 8. mars 2009 Sjekk Säfflebussen. Det går med andre ord IKKE tog? Jeg må med andre ord ta med meg min prikkete koffert (sorry, klarte ikke å dy meg... he he) og ta buss? Går bussen fra Oslo S? Er desverre ikke noe kjent i Oslo... Må ta tog til Oslo først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmaW Skrevet 8. mars 2009 #5 Del Skrevet 8. mars 2009 GoByBus (tidl.Säfflebussen) bruker litt i overkant tre timer til Kd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. mars 2009 #6 Del Skrevet 8. mars 2009 Tog til Karlstad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_desperat_* Skrevet 8. mars 2009 #7 Del Skrevet 8. mars 2009 Tog til Karlstad. Tusen, tusen, tusen takk! Og takk til dere som anbefaler buss også! For en avgang med tog var litt lite...Spørs om det ikke blir buss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå