Gjest Gjest_Lill_* Skrevet 10. mars 2009 #21 Skrevet 10. mars 2009 Gutten vår som er 11 mnd i morgen, tok sitt første skritt for 2-3 uker siden. . Hvordan var det hos dere? Mine barn begynte så smått å gå da de var ca. 11 mnd gamle. Siden da har de gått litt hver dag,- å nå er det ingen som vet hvor de er!!! (typisk min galgenhumor!)
suri Skrevet 11. mars 2009 #22 Skrevet 11. mars 2009 Gutten min begynte så smått å gå da han va 10 mnder, når han var 11 gikk han fint. Jenta mi gikk fint da hun var 10,5 mnder
Gjest MåneSkygge Skrevet 11. mars 2009 #23 Skrevet 11. mars 2009 Hun blir ni måneder nå og har begynt å gå rundt bord og sånt nå. Blir spennende å se hvor lang tid det tar før hun tørr å slippe seg
Trampe Skrevet 13. mars 2009 #24 Skrevet 13. mars 2009 Min gutt tok sine første skritt da han var 10,5 mnd, og da han var 11 mnd gikk han stødig rundt i huset uten å falle. Nå er han 12 mnd og går i varierende tempo, prøver å løpe, går over dørstokker uten problemer, stopper og snur seg og kan se hvor han går. Utviklinga går kjempefort når de først får taket på det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå