AloeVera Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Jeg har av en eller annen grunn begynt å produsere melk, ikke mye. Kun et par dråper. Det kommer fra begge brystene. Jeg er ikke gravid, og har heller aldri vært det. Har bestilt time til lege, men det er fortsatt en stund til jeg skal dit. Er veldig urolig, og lurer på om noen vet hva som kan være grunnen? Er veldig nervøs for at det kan være noe farlig.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Jeg har av en eller annen grunn begynt å produsere melk, ikke mye. Kun et par dråper. Det kommer fra begge brystene. Jeg er ikke gravid, og har heller aldri vært det. Har bestilt time til lege, men det er fortsatt en stund til jeg skal dit. Er veldig urolig, og lurer på om noen vet hva som kan være grunnen? Er veldig nervøs for at det kan være noe farlig. Noen medisiner kan gi dette som bivirkning. Kanskje du bruker noen medisiner? Det er økt nivå av prolactin (et hormon), som er den vanligste årsaken til at det kan komme melk i brystene. Noen medikamenter kan som nevnt gi økt prolactin. Det er også andre årsaker til dette, og derfor er det viktig at du har bestilt time hos legen.
AloeVera Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2009 Går ikke på noen medisiner nei. Men bruker p-piller, men det har jeg brukt i fem år nå.
AloeVera Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2009 fler? Er fortsatt en stund til legetimen, er litt bekymret enda
silke007 Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...documentid=1388 Det er sikkert bare ingenting dersom du følger linken ser du litt info Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 Er det noen andre endringer, da? Og må du klemme for at det skal komme væske, eller kommer det av seg selv? Jeg tror ikke dette er helt uvanlig, uten at jeg har opplevd det. Men det er lurt å sjekke ut. Skjønner godt at det er kjipt å vente, man tror jo ofte det verste, men som du ser av linken du har fått har du ikke typisk faretruende symptomer.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2009 #7 Skrevet 12. mars 2009 Jeg hadde samme problemet for noen år tilbake, fikk beskjed at det var p-pillene jeg gikk på så jeg sluttet, noe som resulterte i at det forsvant. Står faktisk i pakningsvedlegget til p-piller at dette kan forekomme hos noen. Men er ikke farlig
leirbål Skrevet 12. mars 2009 #8 Skrevet 12. mars 2009 Jeg hadde det for noen år siden. Det var en vanncyste. 100 prosent ufarlig som var årsaken. Den forsvant av seg selv, og derved melken også. Så det er nok ingenting å bry seg om.
AloeVera Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. mars 2009 Tusen takk for svar Er mye mer roligere nå, men drar nok til den legetimen uansett bare for å være på den sikre siden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå