Gjest Gjestefrøken Skrevet 7. mars 2009 #1 Del Skrevet 7. mars 2009 Er nysingel etter et evighetsforhold.... Har ikke så mange venninner her jeg bor, da jeg nettop har flyttet hit. Savner venninner...og lurer å om noen har tips til hvordan man kan fornye/øke omgangskretsen sin? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. mars 2009 #2 Del Skrevet 7. mars 2009 Vel det er jo en del KG treff, finner tråder om treff ganske langt ned på førstesiden til forumet. Der har jeg iallefall møtt veldig mange hyggelige mennesker og fått en del gode venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 #3 Del Skrevet 7. mars 2009 OK, her er min brainstorming: - Få en sosial hobby (salsakurs, kickboksing, kor??) - Ta med nabohunden (eller din egen hund!) og gå på tur. Det er utrolig hvor pratsomme hundemennesker er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. mars 2009 #4 Del Skrevet 9. mars 2009 Vel det er jo en del KG treff, finner tråder om treff ganske langt ned på førstesiden til forumet. Der har jeg iallefall møtt veldig mange hyggelige mennesker og fått en del gode venner Det samme tipset gir jeg deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glowing Eyes Skrevet 10. mars 2009 #5 Del Skrevet 10. mars 2009 Gå mer ut av døren. Det er ihvertfall lurt. Om ikke ut av døren, prøv internett. Her er noen råd til utenfor døren: Skaff deg en hobby. Trening Sykle eller annet der det er store muligheter for å komme i kontakt med mennesker. Om du eventuelt ser folk spille volleyball eller annet ute i det fri, spør om du kan bli med! Biblioteket For eksempel om du ser noen er der regelmessig kan du spørre dem om dem kan hjelpe deg eller ta initiativ til en liten prat. Det er ikke nødvendigvis alle som vil prate, men det kan jo skje. Frivillig arbeid! Da møter du mange nye spennende mennesker om du føler du har noe å gi av deg selv med. Du får dessuten en del kurs som åpner igjen for at du kan treffe mennesker. Kurs/Utdanning Meld deg på et kurs eventuelt du synes du selv har bruk for. For eksempel der kurset blir holdt klasserom:) Eller gå rett bort til folk du ikke kjenner noen ganger, det kan og funke av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå