Achmed Skrevet 7. juli 2003 #21 Del Skrevet 7. juli 2003 Hehe... Pajero. http://www.nrk.no/autofil] Dette er et skikkelig arbeidsjern. Her er det egenskapene og ikke utseende som teller Og jeg som trodde jeg bare var blond, dum og lat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. juli 2003 #22 Del Skrevet 7. juli 2003 BMW Z4... :o Du store... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 7. juli 2003 #23 Del Skrevet 7. juli 2003 Opel Ascona.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #24 Del Skrevet 7. juli 2003 Opel Ascona :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. juli 2003 #25 Del Skrevet 7. juli 2003 BMW Z4 på meg og.... :o Fartsmaskin kan vel stemme, men koster mye og har et høyt forbruk???? ... skikkelig spreking er jeg selvsagt heeelt med på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 7. juli 2003 #26 Del Skrevet 7. juli 2003 BMW Z24 - "Fartsmaskin som koster mye og har et høyt forbruk. Skikkelig spreking"...hmm, jaja. Noe av beskrivelsen passet ikke helt da men :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brownie Skrevet 7. juli 2003 #27 Del Skrevet 7. juli 2003 Ble en HYMER!!!! En bobil lignene tingest! Og det er jeg slettes ikke :evil: Konkluderer med at testen ikke fungerte for meg heller, så det så. En lettere irritert Brownie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 7. juli 2003 #28 Del Skrevet 7. juli 2003 Ascona her og! Hmfrm.. ble litt skuffa, håpet at jeg var en BMW Z4! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå