verene Skrevet 6. juli 2003 #1 Del Skrevet 6. juli 2003 Leste akkurat tråden om depositum på lokalleie, og ble litt nysgjerrig; hva betaler dere i leie for lokalene dere har valgt? Vi har (foreløpig) reservert et lokale som ligger litt landlig til, brukes som "turisthytte" til vanlig, i fine, naturskjønne omgivelser. Akkurat passe størrelse i forhold til antall gjester som kommer (vi blir sannsynligvis rundt 50 stk ++) For dette lokalet betaler vi 1800,- i leie, og det inkluderer alt av dekketøy (glass, servise, bestikk, duker). Vi ordner med pynt, blomster etc. selv, og det syns jeg er greit. Jeg må si at leieprisen betyr litt for meg, ønsker ikke å betale "skjorta" bare for lokalene. Målet vårt er et enkelt bryllup, men samtidig stilfullt og koselig. Tror det kan bli veldig bra i de lokalene vi har valgt Fikk inntrykk av i den omtalte tråden, at noen betaler "en del mer" enn dette for sine lokaler, vi vektlegger jo forskjellige ting i planleggingen Så, hva betaler dere, og syns dere prisen står i forhold til hva dere "får"? Klem, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arielle Skrevet 6. juli 2003 #2 Del Skrevet 6. juli 2003 Betaler ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 7. juli 2003 #3 Del Skrevet 7. juli 2003 Vi betalte 850 kr for lokalet vi leiet fra fredag-søndag. Masse uteplass og koselig innvendig! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 7. juli 2003 #4 Del Skrevet 7. juli 2003 Vi betaler heller ingenting. (Skal ha det på en restaurant, og da er "lokalleien" inkl i kuvertprisen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 7. juli 2003 #5 Del Skrevet 7. juli 2003 Betaler 4000,- for lokalet fra fredag til søndag. I Asker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 7. juli 2003 #6 Del Skrevet 7. juli 2003 Betalte 6500,- for lokalene fra fredag til og med søndag, det var inkl oppvask og vask av lokalet. Vi fikk lokalene allerede mandag når vi hentet nøklene så det ble noen dager ekstra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engeline Skrevet 7. juli 2003 #7 Del Skrevet 7. juli 2003 Vi betaler 3000,-. Dette inkluderer vasking av lokalet, sølvbestikk og dekketøy. Duker måtte jeg ordne med selv... Regner med at vi får nøklene på torsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 7. juli 2003 #8 Del Skrevet 7. juli 2003 Skal feire på hotell så da er lokalene inkludert i meny-prisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La guapa Skrevet 7. juli 2003 #9 Del Skrevet 7. juli 2003 6500,- Rydding etc. kommer utenom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #10 Del Skrevet 7. juli 2003 Vi betaler 4700,-. Da kommer vi til dekket bord og drar uten å tenke på vasking og rydding. Vi har valgt å betale oss vekk fra litt arbeid og er strålende fornøyd med det. Har kjempegod tid (forhåpentligvis) til de tilreisende gjestene, og kan bruke de siste dagene før bryllupet til å vise dem byen "vår" og dra på småturer i distriktet rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå