VesleBråka Skrevet 8. juli 2003 #41 Del Skrevet 8. juli 2003 Og det ER en vestentlig forskjell på munnsex og samleie. Er like mye jomfru om du har hatt munnsex 100 ganger ikke sant. Jomfru i religiøs betydning, som går på å sprette jomfruhinna, ikke jomfru i min betydning, som betyr å ikke ha debutert seksuelt. Eller bommer jeg stygt nå? Uansett, munnsex ER sex SOM man må være 16 for. Ikke er jeg noen gammal kjærring heller (takk for info om at mange jenter starter ved 13-14..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. juli 2003 #42 Del Skrevet 8. juli 2003 Den yngste jeg har hatt sex med må jo være meg... Husker ikke helt når jeg begynte med det, men ganske tidlig - hvis vi sier om kring 12 er det nok ikke så feil Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 8. juli 2003 #43 Del Skrevet 8. juli 2003 Nei. Det var meg som fikk skrytt av det før han. Vi var sammen, og det er normalt å leke med tunger og fitter når man er i forhold, jeg vet ikke hva du mener om det, men siden jeg er veldig åpen når det gjelder sex, bryr jeg meg ikke om hvem som vet/ikke vet. Saken er ikke det at du fikk noe positivt ut av det (les: orgasme) men at du ble enda et nummer i rekken, og ditt mest personlige ble sannsynligvis brettet ut vokalt foran alle vennene hans i hans prat om erobringer og skryt. Kjipt ikkesant? Pass språkbruken! Deler er fjernet. Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #44 Del Skrevet 8. juli 2003 Den yngste var 16 år og nesten en halv time... :oops: På den tiden var jeg 17 år fire måneder og 12 dager, og vi holdt det gående i flere sekunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kopfzerbrechen Skrevet 8. juli 2003 #45 Del Skrevet 8. juli 2003 Nei. Det var meg som fikk skrytt av det før han. Vi var sammen' date=' og det er normalt å leke med tunger og fitter når man er i forhold, jeg vet ikke hva du mener om det, men siden jeg er veldig åpen når det gjelder sex, bryr jeg meg ikke om hvem som vet/ikke vet.[/quote'] Hva var det som var verdt å skryte over når denne gutten tok hva han fikk, uansett hvem det var? I dette tilfelle var det deg. Hadde det ikke verdt mer å skryte av hvis du hadde kommet i samme situasjon bare at denne gutten var rake motsetningen i oppførselen på dette området? En tankevekker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 8. juli 2003 #46 Del Skrevet 8. juli 2003 Jomfru i religiøs betydning, som går på å sprette jomfruhinna, ikke jomfru i min betydning, som betyr å ikke ha debutert seksuelt. Eller bommer jeg stygt nå? Uansett, munnsex ER sex SOM man må være 16 for. Ikke er jeg noen gammal kjærring heller (takk for info om at mange jenter starter ved 13-14..) Sier ikke at munnsex ikke er sex Men kan er like mye jomfru om man har hatt det 100 ganger. mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 8. juli 2003 #47 Del Skrevet 8. juli 2003 Er du helt tett visse steder?? de var sammen... han fikk ingenting..hun fikk orgasme... En i rekken? er ikke akkurat utnytting det her er det vel. Og gutten tok hva han fikk? Ikke helt med du. HAN som gjorde "jobben" jo.. damn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kopfzerbrechen Skrevet 8. juli 2003 #48 Del Skrevet 8. juli 2003 Er du helt tett visse steder?? de var sammen... han fikk ingenting..hun fikk orgasme... En i rekken? er ikke akkurat utnytting det her er det vel. Og gutten tok hva han fikk? Ikke helt med du. HAN som gjorde "jobben" jo.. damn Du trenger da ikke gå til angrep på meg? Snakker om.. Det jeg sier er at gutten klarte å få av henne buksa og se hennes aller helligste. Det er et mål for mange slike. Dvs, en i rekka. Han sammenlignet henne sikkert med tidligere erfaringer. Om HAN gjorde jobben eller ikke, han fikk det som han ville. Av med buksa, og adder med en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 8. juli 2003 #49 Del Skrevet 8. juli 2003 uh og du kaller deg mann du vet fint lite hva han tenkte. the end Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Allanon Skrevet 8. juli 2003 #50 Del Skrevet 8. juli 2003 Sånn som jeg ser det er jeg enig med Madison, det var jo hun som det ble "utført" på som fikk noe for det, ihvertfall teknisk sett..Akkurat som hvis en jente sugde meg, så var det jo jeg som (hvis jeg hadde følt for det) kunne "skryte" til kameratene mine.. Og Madison, hvis du er 20, bør du ihvertfall vite at det er rimelig mange i 14 års alderen som har hatt sex allerede nowadays..Eller? Var selv nettopp fylt 14 første gangen min, hun jeg gjorde det med var like gammel som meg, gikk ihvertfall i samme klasse og var født samme år, men hun fylte ikke 14 før noen måneder senere..Vi ville det like mye begge to, hadde snakket om det, og ingen av oss angrer på det..Til alle dere bedrevitere: Er faktisk ganske mange som vet hva de gjør når de er 14-15 år, er akkurat det samme om enkelte umodne 20 åringer som gjør ting nå, som de kommer til å angre på senere, eller 24-åringer, poenget er at man gjør som regel det man vil der og da, som oftest tenker de fleste på konsekvensene som kan komme senere, hvis ikke, synd for dem...De aller aller fleste vet hva verden og ting dreier seg om, og tenker seg om før de gjør ting, er ikke mange som gjør ting de absolutt ikke vil i det hele tatt, da kan de som regel si NEI.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kopfzerbrechen Skrevet 8. juli 2003 #51 Del Skrevet 8. juli 2003 uh og du kaller deg mann du vet fint lite hva han tenkte. the end Discussion over. Gidder ikke diskutere med ei som ikke klarer å tyde andres synspunkter. Du følte deg helt sikkert truffet på en eller annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 8. juli 2003 #52 Del Skrevet 8. juli 2003 Discussion over. Gidder ikke diskutere med ei som ikke klarer å tyde andres synspunkter. Du følte deg helt sikkert truffet på en eller annen måte. Uff stakkar, argumenterer jeg imot deg. Så fælt Nei jeg følte meg veldig lite truffet. og jo, du virker som en forb** dust. Hei du over :D ja vet at det er vanlig nå, ting har forandra seg mye på kort tid. er ikke uvanlig at 12 åringer har et sexliv heller, det er sykt.. jeg nevnte det litt i et annet innlegg. (llurer på hvordan ting er den dagen jeg vet får barn.huff) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kopfzerbrechen Skrevet 8. juli 2003 #53 Del Skrevet 8. juli 2003 Uff stakkar, argumenterer jeg imot deg. Så fælt Nei jeg følte meg veldig lite truffet. og jo, du virker som en forb** dust. Nå måtte jeg le.. Jaja.. gidder ikke være med på denne "siste ordet" leken. Barnslig. Samme for meg hvordan du syns jeg er, dette er internett, bryr meg ikke en shit om hva folk syns om meg. Jeg har mine meninger og min ytringsfrihet, så jeg bryter desverre ingen lov når jeg skriver det jeg mener eller tror. Så alt i alt sier det mer om deg enn meg. Vel, du får leve videre i den sort-hvite verdenen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 8. juli 2003 #54 Del Skrevet 8. juli 2003 Så hva fikk du ut av det siste innlegget der? Ja dette er internett. Og man lager seg bilder etter hvordan folk skriver. Sier seg selv hvordan bildet er av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allanon Skrevet 8. juli 2003 #55 Del Skrevet 8. juli 2003 Hei du over ja vet at det er vanlig nå, ting har forandra seg mye på kort tid. er ikke uvanlig at 12 åringer har et sexliv heller, det er sykt.. jeg nevnte det litt i et annet innlegg. (llurer på hvordan ting er den dagen jeg vet får barn.huff) Sant det, lurer på det samme selv... Men da er vi ihvertfall enige, bra noen kan bli enige her på forumet da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 8. juli 2003 #56 Del Skrevet 8. juli 2003 Hei du over ja vet at det er vanlig nå, ting har forandra seg mye på kort tid. er ikke uvanlig at 12 åringer har et sexliv heller, det er sykt.. jeg nevnte det litt i et annet innlegg. (llurer på hvordan ting er den dagen jeg vet får barn.huff) Sant det, lurer på det samme selv... Men da er vi ihvertfall enige, bra noen kan bli enige her på forumet da :D Hehe sant det, kjipt om alle bare skulle krangla og kverrulert og aldri blitt enige greit å diskutere og ikke være enige forsåvidt, men noen blir veldig usakelige. Irriterende. Er som sagt ikke såå utrolig lenge siden jeg var 12-13, og da var det "lov" å være 12-13 da. Det har dessverre forandra seg :-? dette er nok veldig forskjellig fra sted til sted hvordan ungene blir "forventa" å være. men den lille tingen som klær.. vi gikk med det vi ville,uten at noen reagerte. Nå så risikerer man bli utsetøtt omtrent om man ikke har minst 1 miss sixty bukse, utfordende topper som ikke har noe på en 12 åring å gjøre osv.. Håper trenden snur igjen,etterhvert. For å være litt pessimistisk så tviler jeg litt. Vanskelig å snu sånt. Prøve å komme på noen gode forlag kanskje :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Allanon Skrevet 8. juli 2003 #57 Del Skrevet 8. juli 2003 Er faktisk like gammel som deg, eller 21 da, og det var det samme da jeg var 14..Var kun jeg og dama mi, og noen få andre på trinnet som hadde eldre partnere som hadde gjort noe som helst.. Lillesøsteren min, som nettopp har fylt 9! spurte forleden dag om hun kunne få tanga! Fordi en jente på skolen, i 5. klasse hadde det! Det er helt sinnssykt..Bedre tider før ja, hehe, er enig i det..Da var det kjempekult om damene hadde en litt stram topp, så man kunne se "puppene" deres (husk, jeg var 13-14 :oops: ), nå er det jo slik at hvis en jente går med truse, blir det sett på som turn off(noe jeg forøvrig er enig i ), men poenget mitt er at nå kler jo 13 åringer seg ut som om de var prostituerte, og har oftest mer mage som henger ut, enn pupper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 8. juli 2003 #58 Del Skrevet 8. juli 2003 Er faktisk like gammel som deg, eller 21 da, og det var det samme da jeg var 14..Var kun jeg og dama mi, og noen få andre på trinnet som hadde eldre partnere som hadde gjort noe som helst.. Lillesøsteren min, som nettopp har fylt 9! spurte forleden dag om hun kunne få tanga! Fordi en jente på skolen, i 5. klasse hadde det! Det er helt sinnssykt..Bedre tider før ja, hehe, er enig i det..Da var det kjempekult om damene hadde en litt stram topp, så man kunne se "puppene" deres (husk, jeg var 13-14 :oops: ), nå er det jo slik at hvis en jente går med truse, blir det sett på som turn off(noe jeg forøvrig er enig i ), men poenget mitt er at nå kler jo 13 åringer seg ut som om de var prostituerte, og har oftest mer mage som henger ut, enn pupper... Blir 20 om 3 uker :D Hehe, hva som er penest av truse er jo en annen diskusjon (er forresten veldig enig, se en annen tråd om det emnet) Men ikke på småjenter.. Nå var ikke jeg intr i det, ikke vet jeg om det var sånt da heller.. men nå flyr jo småtassene rundt i mini topper med playboy logoen.. "take me, hold me" og gud vet hva som står på.. :-? og string og trange bukser.. så ja det blir på en måte lagt opp til at eldre gutter skal "snu seg" etter de.. ofte dessverre mer enn det og.. (nå er jeg snart inne på emnet i denne diskusjonen ) Er vel ikke alltid like lett for foreldrene å holde igjen heller, for "alle" andre har jo ditt og datt. Hvis ikke de har så blir de de eneste osv.. Ikke så lett det der.. er utrolig synd på de egentlig. Er jo et sinnsykt press på det meste (skle dette litt ut..? det har jo en sammenheng egentlig da..) Hilsen Madison :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 8. juli 2003 #59 Del Skrevet 8. juli 2003 Bla bla bla. Om han fikk det som han ville, gjorde det noe? Ettersom jeg vet får man ikke orgasmer i tunga, så da var det kun meg som fikk noe, han fikk ete rekebaguett, tissedame lukter reke, og han kan ikke ha kost seg mye. Hvorfor denne bitterheten? Lenge siden du har fått deg noe? Jomfru? Jeg fatter bare ikke at du kan skrive så masse vås! AHA! Du kjenner kanskje exen min og dere har diskutert dette over en kaffe latte, dere homoer? Mihihi folk som engasjerer seg så mye om internett bør få seg en hobby. Sommerfuglsamler for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 8. juli 2003 #60 Del Skrevet 8. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå