Gå til innhold

Yngste du har hatt sex med?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

En jente på snart 15 vet hva hun vil, dene gjorde i hvert fall det! Og jeg er ikke sikker på at en gutt på 17 er mer moden.

Men at hun var under lovlig alder - det er det ingen tvil om.

Selv hadde jeg sex - men ikke samleie - da jeg var 14 og 15 - gutten var et år eldre, vi ville det begge selv, vi var i et fast forhold, og det var som årets første jordbær... søtt og man glemmer det aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Poirot

Hva man selv mener og hva loven sier er to ulike ting.

Selv hadde jeg sex da jeg var litt over 15 (med en gutt på 15), og angrer ikke. Dette er heller ikke straffbart, da vi var like gamle.

Allikevel er det slik i dag at foreldre har full rett til å anmelde 17 åringer som har sex med datteren på 14, selv om datteren ville det og ikke angrer. Dette bør gutter på 17 ha i bakhodet. Det er mange eksempler på unge jenter som har gått lenger enn de egentlig ville, og angrer, og plutselig har man en rettssak på nakken.

Om man liker disse reglene er en ny diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Det var ikke sex men da jeg var 16 ble jeg sleika av en 15 åring, og han sa han hadde lyst til å anmelde det, siden han var mindreårig, for en flæse, det var han som gikk ned på meg :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke sex men da jeg var 16 ble jeg sleika av en 15 åring, og han sa han hadde lyst til å anmelde det, siden han var mindreårig, for en flæse, det var han som gikk ned på meg  :x

Er ikke slikking sex???? Hallo????

Tror ikke du hadde grunn til å ta "truslene" hans så veldig alvorlig.

Når det gjelder alder og sex kontra loven:

Mange debuterer meget tidlig, og tar ikke noen form for skade av dette.

Det er imidlertid slik at loven sier at den sexuelle lavalder er 16 år, og dette bør man ha i bakhodet. For en person som er noen år eldre bør det være en selvfølge å ikke ha sex med en mindreårig bare fordi vedkommende oppfordrer til det.

Når det gjelder 2 personer som begge er på samme alder stiller seg gjerne litt annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Poenget var at han utførte det på meg, ingen hadde noe inni noe eller noe inni seg, og når han gjorde noe på meg og tilogmed presset meg til det, mener jeg han visste mer hva som skjedde enn meg, jeg var jomfru, han hadde hatt 8 stykker. så DET så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sex idag definert som "genitalia entrer andres kropp"? (oralsex på jente er ikke sex, oralsex på gutt er ikke sex hvis hun slikker, er sex hvis hun tar den inn i munnen?) Eller er det kanskje definert som gode gamle misjonær inn-ut? Ble litt forbauset her. Jeg er klar over at OgaBoga ikke er den gamleste her, men likevel.

Samtidig synes jeg folk idag er så hedonistiske. Har man lyst på sex - da er det klart man skal ha det. Har man lyst på sjokolade, er det klart man skal ha det. Har du lyst har du lov, sier narvesen. Tar en 14-åring skade av det hvis hun ikke får seg et samleie før hun er 16? Nei, det tror jeg ikke. Derfor synes jeg gutten i åpningsinnlegget burde sagt takk for seg og gått hjem. Men han gjorde ikke det, for han er 17 og ikke så veldig moden i hodet heller, og hvis en jente tilbyr sex da (som kanskje han til vanlig må streve veldig for å oppnå) så blir jo han fryktelig glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden begge ville det og aldersforskjellen ikke var så stor håper jeg bare at de brukte kondom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror de fleste her trenger en liten oppvekker, er faktissk ganske vanlig at jenter ned i 14 og til og med noen på 13 har sex...Regner med de fleste her er for gamle til å følge med på sång(eller?), men har snakket med en del som går på ungdomsskolen, i tillegg til at de tikke er så mange år siden jeg gikk der selv, og det er ganske normalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste her trenger en liten oppvekker, er faktissk ganske vanlig at jenter ned i 14 og til og med noen på 13 har sex...Regner med de fleste her er for gamle til å følge med på sång(eller?), men har snakket med en del som går på ungdomsskolen, i tillegg til at de tikke er så mange år siden jeg gikk der selv, og det er ganske normalt...

Ja er dødsgammel :ler:

snart 20 :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget var at han utførte det på meg, ingen hadde noe inni noe eller noe inni seg, og når han gjorde noe på meg og tilogmed presset meg til det, mener jeg han visste mer hva som skjedde enn meg, jeg var jomfru, han hadde hatt 8 stykker. så DET så.

Gratulerer, din debut med det andre kjønn ble med enda et nummer i rekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Debutalderen er fremdeles 16-17 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og vitsen med den kommentaren var..?

****!! :evil:

ikke trenger det å ha vært en spesielt traumatisk opplevelse der og da heller. Og det ER en vestentlig forskjell på munnsex og samleie.

Er like mye jomfru om du har hatt munnsex 100 ganger ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vitsen med den kommentaren var..?

****!! :evil:

ikke trenger det å ha vært en spesielt traumatisk opplevelse der og da heller. Og det ER en vestentlig forskjell på munnsex og samleie.

Er like mye jomfru om du har hatt munnsex 100 ganger ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Fuglehue

Og hva så? Jeg fikk orgasme av han, han fikk ingenting av meg, hvem tapte på det?? Liker å se på det positive av sånne ting, og ikke faen om jeg angrer på slik en nytelse. Muligens du gjør det, men ikke jeg.

Madison du er koselig forresten :)

Pass språkbruken! Deler av innlegget er slettet.

Tusenfryd - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Men du er også kul :kul:

Hæhæ ja og forresten til mod, jeg har ingenting imot tyskere, nei typen min har en tyskerhjelm som heter fritz, og en ørkenrotte som heter gerd og et eller annet på tysk, og ikke glem at helga er kul :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er ikke det at du fikk noe positivt ut av det (les: orgasme) men at du ble enda et nummer i rekken, og ditt mest personlige ble sannsynligvis brettet ut vokalt foran alle vennene hans i hans prat om erobringer og skryt.

Kjipt ikkesant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...