Gjest Kosegutt17 Skrevet 6. juli 2003 #1 Del Skrevet 6. juli 2003 Hei! Jeg er en gutt på 17 år, og jeg lurer på hvor gammel den yngste du har hatt sex med har vært, og hvor gammel du var? Jeg hadde vel et uthell hvis man kan kalle det i helgen. Jeg var på fest, også skulle jeg gå hjem sammen med en jente som er 14 år (blir femten i år) hun bor på samme vei som meg. Jeg hadde jo ikke tenkt å legge an på henne, og det gjorde jeg jo heller ikke. Men når vi kom frem til hennes hus, og jeg gav henne en gonattklem, så spurte hun meg om jeg ble med henne hjem på nachspiel, for hun var hjemme alene i helgen. Og det ble jeg jo, lur og beruset som jeg var. Hun hadde ikke drukket så mye la jeg merke til. Men hun hadde klådd på meg hele kvelden. Så satt jeg meg i stuen, og hun sa at hun bare måtte fikse noe. Når hun kom tilbake hadde hun bare på seg en liten kjole, som hun vippet vippet av seg når hun stod rett forran meg. Og behøver jeg å si mer? Vi endte som det ofte gjør, BAK EN LÅST DØR! Men herregud det var deilig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #2 Del Skrevet 6. juli 2003 Yngste har vært to år yngre enn meg (men begge over den seksuelle lavalder!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #3 Del Skrevet 6. juli 2003 Den yngste jeg har hatt sex med var ett år yngre enn meg. Han 15, jeg 16.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #4 Del Skrevet 6. juli 2003 Hei! Jeg er en gutt på 17 år, o.... Jeg var på fest, også skulle jeg gå hjem sammen med en jente som er 14 år (blir femten i år) ... ... Vi endte som det ofte gjør, BAK EN LÅST DØR! Men herregud det var deilig.. Synes faktisk det er tragisk og skremmende at du skryter av at du har hatt sex med et barn. Jenta er veldig langt under den seksuelle lavalder. Og du har faktisk begått et lovbrudd - med strafferamme på inntill 5 år. http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-023.html#196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 6. juli 2003 #5 Del Skrevet 6. juli 2003 Du bør håpe hun ikke sier noe til foreldrene, vet om MANGE foreldre som gir blanke i å anmelde eldre gutter. Du er eldst, du burde vite best. Du burde sagt nei. § 196. Den som har seksuell omgang med barn under 16 år, straffes med fengsel inntil 5 år. Ja, dette er forbudt, men frivillighet og nærhet i aldre kan være formildende mht straff. Tenk på dette neste gang du er kåt: § 195. Den som har seksuell omgang med barn under 14 år, straffes med fengsel inntil 10 år. Dersom den seksuelle omgangen var samleie, er straffen fengsel i minst 2 år. Hun her var fylt 14, men tør du ta sjansen en annen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #6 Del Skrevet 6. juli 2003 Skam deg du burde vite bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #7 Del Skrevet 6. juli 2003 Godt å se at det er flere enn meg som reagerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #8 Del Skrevet 6. juli 2003 14 år, det er jo enda et barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #9 Del Skrevet 6. juli 2003 Hadde dette vært min datter hadde jeg ikke vært i tvil om hva jeg ville gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #10 Del Skrevet 6. juli 2003 Hadde dette vært min datter hadde jeg ikke vært i tvil om hva jeg ville gjort. nei samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #11 Del Skrevet 6. juli 2003 Hadde dette vært min datter hadde jeg ikke vært i tvil om hva jeg ville gjort. Vel, det hørtes jo ut som det var jenta som la opp til seksuell omgang og så lenge begge er med på notene så ser jeg ikke problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #12 Del Skrevet 6. juli 2003 Vel, det hørtes jo ut som det var jenta som la opp til seksuell omgang og så lenge begge er med på notene så ser jeg ikke problemet. Problemet er jo at jenta var under den seksulelle lavalder! derfor burde gutten ha tatt ansvar! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kopfzerbrechen Skrevet 6. juli 2003 #13 Del Skrevet 6. juli 2003 Fy søren..! Men uansett, men det kan sies litt av hvert om hun fjortissjenta også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 7. juli 2003 #14 Del Skrevet 7. juli 2003 Burde tenkt et hakk lenger da.. alle vet hva en seksuelle lavalder er.. Men er langt ifra uvanlig dette. Nå skal man helst være "voksen" når man er 12. Helt sinnsyk utvikling. Er ikke såå utrolig lenge siden jeg var såpass ung, og ting har forandra seg VELDIG på de årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 7. juli 2003 #15 Del Skrevet 7. juli 2003 Hvis jenta ville, så er det jo greit... Hadde også sex i ung alder, og jeg ville det selv. Ikke noe galt i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 7. juli 2003 #16 Del Skrevet 7. juli 2003 Hvis jenta ville, så er det jo greit... Hadde også sex i ung alder, og jeg ville det selv. Ikke noe galt i det. Det gale er at dette er ikke lov, + at når man er 14 tenker men ikke så mye over konsenkvenser av det man gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 7. juli 2003 #17 Del Skrevet 7. juli 2003 Det gale er at dette er ikke lov, + at når man er 14 tenker men ikke så mye over konsenkvenser av det man gjør. Sant nok. Sier bare at det ikke nødvendigvis må være en dårlig opplevelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Henrik Skrevet 7. juli 2003 #18 Del Skrevet 7. juli 2003 Her ma vi ta i betraktning at gutten var tre ar eldre. det er stor forskjell nar det gjelder modenhet i den alderen. Det finnes jenter i den alderen som er langt mer moden enn gutter pa 17 ar. Han ville ikke blitt domt i en norsk rett, fordi det er noe som heter skjonn. Har mange venninder som hadde sex da de var 14, og jeg skal love deg at det ikke var med gjevnaldrene. (de hadde knapt har pa tissen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henrik Skrevet 7. juli 2003 #19 Del Skrevet 7. juli 2003 Det er noen som er svaert opptatt av loven. Vi ma ikke helt glemme hvem som lager lover i dette landet. Det var ikke lov a ha homosex for 20 aar siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 7. juli 2003 #20 Del Skrevet 7. juli 2003 Mange av dere som har lagt inn innleggg på dette er alt for opptatt av loven. For det første var jenta snart 15 år og for det andre var gutten bare 17 år. Jeg tror nok den jenta visste like godt hva hun gjorde som det gutten gjorde. Jeg kjenner selv mange jenter som startet sin seksuelle aktivitet i den alderen så det er overhodet ikke uvanlig. Det at han var 17 er heller ikke så rart da jeg ikke kan huske noen jenter på 14-15 år som var interresert i yngre gutter (Sånn er bare naturen). Tror mange blander sammen loven og hva som føles naturlig for folk her. Jeg mener, hormonene kommer ikke plutselig når du er 16 år. Noen er tross alt mer utviklet enn andre i ungdommen. Teoretisk sett så kan faktisk en gutt på 16 år og 1 dag komme i fengsel for å ha ligget med en jente på 15 år og 363 dager. Det hadde vel vært rettferdig og flott dere Dessuten er det nok vanskligere for ungdom i den alderen å tenke klart i slike situasjoner enn for en voksen....hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå