Gå til innhold

Nå skjønner jeg ingenting

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg traff en fyr på byen for noen uker tilbake. Vi pratet, danset og koste oss hele kvelden og når det var slutt utvekslet vi telfonnummer osv. Etter det har han tatt masse kontakt med meg. Jeg hadde på følelsen av at han var interessert, så jeg inviterte han med meg på en date som vi var på i forrige uke. Det var veldig koselig. Vi pratet og koste oss og det så ut som om han trivdes veldig godt :) Vi hadde god blikkontakt hele veien og på meg virket han bare mer interessert med tanke på at han satt frmaoverbøyd mot meg nesten hele daten.

Dagen etter takket han for en hyggelig date og vi pratet litt sammen. Men etter dette, så har det alltid vært jeg som har tatt kontakt med han, og aldri han. Det virket som om hans interesse hadde dabbet litt av og derfor lot jeg være å sende han flere meldinger. Nå har det gått en uke siden sist vi pratet, men i går fikk jeg en melding av han som besto av kun et blunketegn. Altså, hva skal dette bety da? Kjenner jeg ble glad, men alikevel.

Hvis han var interessert i å dra på flere dater med meg burde han vel være litt mer frampå enn det han har vært etter den første daten ?

Forvirret.

Hva skal jeg liksom gjøre nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg traff en fyr på byen for noen uker tilbake. Vi pratet, danset og koste oss hele kvelden og når det var slutt utvekslet vi telfonnummer osv. Etter det har han tatt masse kontakt med meg. Jeg hadde på følelsen av at han var interessert, så jeg inviterte han med meg på en date som vi var på i forrige uke. Det var veldig koselig. Vi pratet og koste oss og det så ut som om han trivdes veldig godt :) Vi hadde god blikkontakt hele veien og på meg virket han bare mer interessert med tanke på at han satt frmaoverbøyd mot meg nesten hele daten.

Dagen etter takket han for en hyggelig date og vi pratet litt sammen. Men etter dette, så har det alltid vært jeg som har tatt kontakt med han, og aldri han. Det virket som om hans interesse hadde dabbet litt av og derfor lot jeg være å sende han flere meldinger. Nå har det gått en uke siden sist vi pratet, men i går fikk jeg en melding av han som besto av kun et blunketegn. Altså, hva skal dette bety da? Kjenner jeg ble glad, men alikevel.

Hvis han var interessert i å dra på flere dater med meg burde han vel være litt mer frampå enn det han har vært etter den første daten ?

Forvirret.

Hva skal jeg liksom gjøre nå da?

Det blir jo sagt av ekspertisen at man skal være litt hard to get som gutt, og la jentene jobbe litt. Kanskje han med vilje er litt passiv for å se hvor interessert du er?

Jeg skal derimot ikke overanalysere dette, men jeg er i alle fall selv av typen som kunne vært stille noen dager bare for å se hva som skjer, for så å sende noe litt uvanlig som f.eks et smilefjes eller noe. Litt interessant å se reaksjonen på rare spørsmål eller "uvanlige" meldinger som jo du fikk...selv om jeg egentlig hadde vært veldig interessert :)

Ser ikke på litt stillhet som negativt (du får jo tross alt svar som ikke er avvisende), og et smilefjes kunne du i alle fall sett på som noe veldig positivt og søtt om det kom fra meg...

...;)

Endret av Snill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det blir jo sagt av ekspertisen at man skal være litt hard to get som gutt, og la jentene jobbe litt. Kanskje han med vilje er litt passiv for å se hvor interessert du er?

Yupp støtter den :P ... d at han ikke klarte å holde ut hele løpet og måtte sende deg en ;) for å hinte at han fremdeles er der er et posetivt tegn for deg... mener no eg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hallo, helt seriøst det der er ikke vanlig oppførsel hvis man virkelig liker en.

Ett blinkefjes? hva er det for noe da, han fyren spiller og det er aldri ett bra tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Takk for hyggelige svar. Det varmet litt :)

På den daten vi var på, snakket han om at vi måtte møtes igjen osv, noe jeg var veldig positiv til. Men siden jeg inviterte han den gangen, så betyr det vel ikke at jeg må gjøre det igjen? Hvis han virkelig vil møte meg igjen, synes jeg han kan ta initiativ til det. Eller er jeg veldig trangsynt nå? :)

Jeg er nok litt redd for å bli avvist, i den troen jeg har hatt om at han ikke var interessert lenger, siden han ikke tok initiativ til å prate lenger, kun fra min side. Ellers hadde jeg invitert han for lengst på ny date hvis han hadde vært litt mer tydligere i sine tegn ;)

Nå sitter jeg og lurer på hva jeg skal svare på det smiletegnet jeg fikk. Noen forslag ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og lurer på hva jeg skal svare på det smiletegnet jeg fikk. Noen forslag ? ;)

Spør om det er noen sjanse for at du kan få se det smileblunket i virkeligheten snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TittTitt

Jeg ville bare bedt han med på date, er ikke noe verre enn det. Vis han ikke er interessert i deg, så sier jo han det :) Du tapejo ingenting på det. Liker du han, så ta kontakt. Gutter liker det :) Men du merker jo fort om han ikke liker deg, og da backer du ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Spør om det er noen sjanse for at du kan få se det smileblunket i virkeligheten snart :)

hehe den va søt ;) hehe... du kan eventuelt utfordre han litt da.. "spiller du bare hard to get/kostbar no? eller e du bare sløv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør om han har fått rusk i øyet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hehe, den var supersøt snill ! Tror jeg går for den jeg, på den måten hinter jeg jo frempå en date til og da må han jo skjønne hvor jeg vil hen ? :)

Jeg har jo ingenting å tape, så kommer nok til å ta kontakten ja :) Om han ikke er interessert, så er det bedre å vite det enn å gå å lure i lang, lang tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, den var supersøt snill ! Tror jeg går for den jeg, på den måten hinter jeg jo frempå en date til og da må han jo skjønne hvor jeg vil hen ? :)

Jeg har jo ingenting å tape, så kommer nok til å ta kontakten ja :) Om han ikke er interessert, så er det bedre å vite det enn å gå å lure i lang, lang tid :)

Kanskje jeg skulle endre nick til søt&snill? ;) Fint at du likte forslaget mitt, og jeg hører gjerne fra deg hvordan han svarte på det :)

Endret av Snill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kjør på.

Folk må slutte å drive å overanalysere alt til en hver tid. Disse "datingreglene" er så jævla irriterende. Har selv en jente i kikkerten, og føler meg nesten fanget av dette "ikke ta kontakt med en gang" osv tullet. Han er interessert, og er sikkert like usikker som deg. Send han en melding, be han med ut. det vil han sette pris på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Gjest

Jeg spurte om han hadde fått rusk i øyet jeg, men sendte den dagen etterpå, så han var ikke helt med på den da.. Hehe, men han spurte meg hvordan jeg hadde det da og lurte på om jeg ville komme på en fest han skulle ha neste helg. Jeg overanalyserer alt da, så nå tenker jeg bare at han skal ha seg noe, men kan jo hende han bare synes jeg er hyggelig og vil bli kjent. Jeg vet ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...