Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #1 Del Skrevet 6. juli 2003 Har blitt litt solbrent i dag, hvor mange dager tar det før det forsvinner. Har lyst till å ta solarium i morgen, men jeg bør kanskje vente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 6. juli 2003 #2 Del Skrevet 6. juli 2003 Det kommer helt ann på hudtypen din hvor "lenge" du er solbrent. Vær flink å smør deg godt, gjerne med Aloe Vera gele. Solarium ville jeg utsatt ett par dager var jeg deg. Og til de neste dagene i solen; IKKE GLEM SOLFAFAKTOR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #3 Del Skrevet 6. juli 2003 ok, takk for svar :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 6. juli 2003 #4 Del Skrevet 6. juli 2003 Vær også ekstremt gavmild med ettersolkremen. Skal påføres med engang - ikke etter man har kommet hjem osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #5 Del Skrevet 6. juli 2003 Hvorfor bruker man egentlig ettersol/aftersun krem? bevarer man fargen bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 6. juli 2003 #6 Del Skrevet 6. juli 2003 Ettersolkremen avbryter forbrenningen fra solen. Uten denne, så fortsetter forbrenningen i ca 8 timer. Du har sikkert opplevd å bli rødere i huden utover kvelden ?? Det blir du stort sett ikke med en bra ettersolkrem. Denne kremen gir også masse fuktighet, samt at den beroliger solirritert hud. Så med andre ord - Nesten like viktig som solkrem !! Fargen sitter lenger, av den grunn at man forhåpentligvis slipper å flasse. Et annet godt råd for å beholde brunfargen lengst mulig, er å være flink med skrubbekremer før man soler seg. Da snakker vi ikke bare i dusjen på morgen før man soler seg, men helst 1-2 måneder før man begynner solingen. Et lag med døde hudceller gjør det vanskeligere å bli brun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå