Gjest angelique Skrevet 6. mars 2009 #1 Del Skrevet 6. mars 2009 Har truffet ei dame på en nettsjekkeportral. Jeg har tidligere snakket litt med dama i jobbsammenheng. Nå trenger jeg tips til å vise min interesse, men samtidig ikke gå over noen strek eller mase. Noen gode tips på hva man kan skrive om? Synes det er vanskelig siden jeg har vært på hils med henne tidligere, og ikke vil drite meg ut. Kom gjerne med noen gode sjekketriks og;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 6. mars 2009 #2 Del Skrevet 6. mars 2009 Vær oppmerksom og interessert og ikke send bilder av tissefanten din! Er du naturlig og deg selv, og hun liker det, så er det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #3 Del Skrevet 6. mars 2009 Legg merke til hva hun liker og interesserer seg for og nevn det. Ta kontakt med henne litt oftere enn hun tar kontakt med deg - men ikke for ofte. La henne også måtte strekke seg litt. Hvis hun er vant til oppmerksomhet fra menn må du være litt kostbar og tilbakeholden. Hvis hun ikke er vant til oppmerksomhet fra menn må du gi henne masse komplimenter. Gi komplimenter både for utseende og personlighet - begge deler er viktige for damer. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoN@me Skrevet 6. mars 2009 #4 Del Skrevet 6. mars 2009 Ikke alle damer er spesielt begeistret for komplimenter som går på utseendet allerede før man har møttes, så vær litt obs der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #5 Del Skrevet 6. mars 2009 Ikke alle damer er spesielt begeistret for komplimenter som går på utseendet allerede før man har møttes, så vær litt obs der. Enig! Jeg blir helt "blææææh" når det første en fyr skriver er "oi så pen/deilig/sexy du er". For det er jeg jo faktisk ikke Jeg er ikke stygg, men jeg er ikke utrolig pen heller. Jeg ser helt normal ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå