MarianneE Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #41 Del Skrevet 7. mars 2009 Reklamen var søt, de første 20 gangene. etter de neste 100 var den bare irriterende..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. mars 2009 #42 Del Skrevet 7. mars 2009 Synes den er veldig fin jeg, utrolig gøyal reklame, og ikke minst søt. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheenaca Skrevet 7. mars 2009 #43 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg liker egentlig ikke unger, men jeg liker faktisk reklamen likevel. Det er barna som skal arve jorden, de burde få si fra når foreldrene ødelegger planeten deres. Og ja, klart de virker litt veslevoksne, de skal jo spille "foreldre", mens foreldrene skal spille "barn". Det er jo det som gjør det morsomt. Hurra for miljøagentene. (Men nå ser jeg egentlig ikke på tv, så jeg har ikke rukket å se reklamen 200 ganger ennå - det hjelper for de fleste reklamer og tv-show ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvina Skrevet 7. mars 2009 #44 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg synes disse reklamene er bare dumme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 #45 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg synes reklamen er søt, og budskapet er absolutt på sin plass. Men- jeg bor like ved en barneskole, og mens det tidligere var vanlig at barn gikk eller syklet til skolen blir nå de aller fleste kjørt. Argumentet for å kjøre skal visstnok være at det er så mye mer trafikk nå, men jeg kan forsikre om at i området der skolen ligger er det kun trafikken til og fra skolen som utgjør noen fare for barna... Foreldre: Lær barna deres å bruke bena! Da slipper vi både utslipp og overvektige barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virvelvind Skrevet 8. mars 2009 #46 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg synes de er kjempesøte Jeg ler hver gang han gutten sier "Hade da Niiils!" <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 8. mars 2009 #47 Del Skrevet 8. mars 2009 Er ikke glad i disse reklame. Blir bare irritert. Litt for frekke barn etter min smak Frekke barn, de er jo bare påpasselige og litt veslevoksne. Frekke barn er de som kaller sine foreldre for drittkjerring og møkkamann... Reklamen var søt, de første 20 gangene. etter de neste 100 var den bare irriterende..... Da vil jeg tro du ser mye tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mathilda_* Skrevet 9. mars 2009 #48 Del Skrevet 9. mars 2009 Reklamen er SÅ vanvittig irriterende - finnes det noe verre enn veslevoksne unger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 9. mars 2009 #49 Del Skrevet 9. mars 2009 Ute i naturen er det ikke uvanlig at dyreforeldre dreper andres unger, om de får anledningen. Sånn kan de gjøre det litt enklere for egne unger å vokse opp, der hvor det er ressursknapphet. Merker en antydning til de samme tendensene her på KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wrangler Skrevet 9. mars 2009 #50 Del Skrevet 9. mars 2009 Går miljøagenten din rundt og sier til folk at de må kildesortere, o.l.? Nei men hun sa her om dagen vi kjørte bil, at når man stopper bilen så er det viktig å skru av bilen helt så den ikke står og forurenser. "bare minner dere på det!" Ellers merker vi nok ikke så mye til det. Men hun har skrevet brev til ordføreren (?) om at Oslo må bygge ut trikk o.l. så folk skal slippe å kjøre bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 9. mars 2009 #51 Del Skrevet 9. mars 2009 De reklamene er jo så fantastisk søte! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MåneSkygge Skrevet 9. mars 2009 #52 Del Skrevet 9. mars 2009 Noen som vet om han gutten er sønn av Thomas Numme? Jeg laget en tråd på det for en stund siden men lite respons. Syns de to er så utrolig like... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #53 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg hadde iallefall blitt veldig skuffet om jeg hadde hatt datteren min med i en tv reklame og funnet en tråd på kg der voksne damer var enige om at hun var en utrolig usympatisk,frekk og ekkel unge. Jenta er kanskje 6-7 år og kjempesøt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #54 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg hadde iallefall blitt veldig skuffet om jeg hadde hatt datteren min med i en tv reklame og funnet en tråd på kg der voksne damer var enige om at hun var en utrolig usympatisk,frekk og ekkel unge. Jenta er kanskje 6-7 år og kjempesøt!!! Det er vel en av mange grunner til at foreldre bør tenke seg om flere ganger før de lar barna sine opptre i media (det være seg norske talenter, reklamer, barnetv etc). Er noe først publisert, vil mange lage seg meninger om det...det er ikke til å unngå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #55 Del Skrevet 9. mars 2009 Det er vel en av mange grunner til at foreldre bør tenke seg om flere ganger før de lar barna sine opptre i media (det være seg norske talenter, reklamer, barnetv etc). Er noe først publisert, vil mange lage seg meninger om det...det er ikke til å unngå. Det står meg som komplett uforståelig at noen kan mene at et barn er motbydelig uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #56 Del Skrevet 9. mars 2009 Det står meg som komplett uforståelig at noen kan mene at et barn er motbydelig uansett. Såvidt jeg kan se er det en som kaller en av ungene ufordragelig, og en som bruker betegnelsen snørrunger. Ellers går den generelle kritikken på atferden til barna (altså rollen de spiller i reklamen) og reklamen generelt (hvor irriterende/søt etc den er). Ingen sier vel at barna er motbydelige? Det store flertall diskuterer reklamen her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #57 Del Skrevet 9. mars 2009 liker ikke den reklamen,synes den er teit. Har aldri likt den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 9. mars 2009 #58 Del Skrevet 9. mars 2009 blir like irritert hver gang jeg ser den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #59 Del Skrevet 9. mars 2009 Han gutten er litt skummel i den reklamen hvor han "ber" mennene skru av motoren. Først er han på sykkelen... Så ved siden av sykkelen... Nærmere og nærmere... Med et ansikt som sakte men sikkert forandrer seg til ett lite monsterfjes... *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 9. mars 2009 #60 Del Skrevet 9. mars 2009 Synes reklamen er søt, jeg! :rødme: (Og hva vet vel vi på KG om hvordan disse barna virkelig er?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå