MarianneE Skrevet 6. mars 2009 #1 Del Skrevet 6. mars 2009 :slåss: :slåss: :slåss: Møkka reklame!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingrid-84 Skrevet 6. mars 2009 #2 Del Skrevet 6. mars 2009 SÅ enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 6. mars 2009 #3 Del Skrevet 6. mars 2009 Huh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 6. mars 2009 #4 Del Skrevet 6. mars 2009 Enig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 6. mars 2009 #5 Del Skrevet 6. mars 2009 Tilgi en som nesten aldri gidder å myse tv lenger; Hvilke reklame er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora Skrevet 6. mars 2009 #6 Del Skrevet 6. mars 2009 Ungene syns reklamen er kjempemorsom og jeg får stadig høre at de ikke er sint på meg - bare veldig veldig skuffet i en sånn passe skuffet tone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #7 Del Skrevet 6. mars 2009 Tilgi en som nesten aldri gidder å myse tv lenger; Hvilke reklame er det snakk om? Miljøagentene. Hvis du ble veldig nysgjerrig nå, kan du se den her: http://www.youtube.com/watch?v=OKmmNrZJlsM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 6. mars 2009 #8 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg liker reklamen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superlady Skrevet 6. mars 2009 #9 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg liker reklamen godt jeg, selv om jeg er ganske voksen. Kunne gjerne tenkt meg å si det til flere mennesker som lar bilen gå på tomgang i en evighet f.eks. Problemet er vel bare at jeg ikke tør fordi jeg mest sannsynlighet hadde fått meg en på tygga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 6. mars 2009 #10 Del Skrevet 6. mars 2009 Hater den reklamen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 6. mars 2009 #11 Del Skrevet 6. mars 2009 Tilgi en som nesten aldri gidder å myse tv lenger; Hvilke reklame er det snakk om? Det er noen barn som er "miljøjegere" eller noe sånt, og så passer de på foreldrene sine som kanskje ikke er like miljøvennlige. En mor som planlegger mer enn en utenlandstur i året. En far som blir fersket i å skulle kaste no el-søppel i vanlig restavfall og blir fulgt hjem av nabogutten eller noe sånt og dattera hans rister på hodet og er skuffet... Jeg syns det er ganske morsomt jeg, skjønner ikke helt hva som er så ille med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
golda Skrevet 6. mars 2009 #12 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg bytter kanal så fort jeg ser denne reklamen. Jeg begynte å mislike unger med Oslo Vest-dialekt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 6. mars 2009 #13 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg liker også disse reklamene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 6. mars 2009 #14 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg tror vi voksne trenger noen små vaktbikkjer på oss av og til. (meg selv inkl) Selv om jeg aldri lar bilen gå på tomgang. Skulle også ønske jeg var tøff nok til å si fra om den saken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 6. mars 2009 #15 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg synes den er morsom og søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 6. mars 2009 #16 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg syns det er ganske morsomt jeg, skjønner ikke helt hva som er så ille med den. Samme her... Men... kanskje de som ikke liker den, føler seg truffet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 6. mars 2009 #17 Del Skrevet 6. mars 2009 Miljøagentene. Hvis du ble veldig nysgjerrig nå, kan du se den her: http://www.youtube.com/watch?v=OKmmNrZJlsM Å, mange takk! Jeg synes også den er litt søt. Minner litt om barneangiverne til røde khmer, som ble inndoktrinert fra staten, at de måtte hjelpe å sende foreldrene og naboer til dødsmarkene, hvis de kunne lese, skrive, hadde utdannelse, hadde penger, var kritisk til Pol Pot, kjente utlendinger, eller så vietnamesisk ut. Skjønner godt at denne kan bli temmelig irriterende når den kommer inn i stua for tohundrende gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #18 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg hater den! Han gutten er så søt i en annen reklame (bioala), men i denne er begge ungene bare kjemepeirriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 6. mars 2009 #19 Del Skrevet 6. mars 2009 Synes den er litt søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. mars 2009 #20 Del Skrevet 6. mars 2009 :slåss: :slåss: :slåss: Møkka reklame!!! Jeg er helt enig. Har man rett til å si i fra til disse "miljøagentene" at de er noen snørrunger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå