Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #21 Del Skrevet 5. mars 2009 Hvorfor avslører de at han ikke har møtt noen av kvinnene igjen før i kveld på reunion?? Nå blir det jo egentlig ikke så morsomt å se på. Hæ? Den skjønte jeg ikke.... Hvis han ble sammen med en etter programmet så sier de jo ikke det...! Det skal jo være overaskelse til etter at programmet er over. Den han har valgt treffer han jo i smug! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #22 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg synes det virket som om ungkaren var en skikklig go' kar jeg. Han kan da ikke noe for hvordan han ser ut eller om han gir et femi uttrykk. De som dreit seg ut var enkelte av jentene/damene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #23 Del Skrevet 5. mars 2009 jentene var jo bare helt utrolig tåpelige!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 5. mars 2009 #24 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg synes det virket som om ungkaren var en skikklig go' kar jeg. Han kan da ikke noe for hvordan han ser ut eller om han gir et femi uttrykk. De som dreit seg ut var enkelte av jentene/damene. Ja det fins noen for alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 5. mars 2009 #25 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg hadde ikke snudd meg etter verken han eller Stig som var ungkaren i fjor. De er bare, nei. For glatte, for feil, for lite min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. mars 2009 #26 Del Skrevet 6. mars 2009 Nei, overhodet ikke. Jeg har allerede funnet min drømmemann, både personlighet- og utseendemessig. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 6. mars 2009 #27 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvorfor er det overfladisk og være pen eller ha en hot kropp? eller synes at andre har det? S¨du synes automatisk jeg er overfadisk fordi jeg har bra kropp du da?? Neinei, du misforstår. JEG er overflatisk, som ikke bryr meg om Ungkarens indre kvaliteter, kun sixpack-magen og den spretne rumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 6. mars 2009 #28 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg synes Ungkaren virket litt ok. Det er jo en smule rart for han også. Men han virket litt femi ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Turid_* Skrevet 6. mars 2009 #29 Del Skrevet 6. mars 2009 Virker ikke helt som joggeskomannen falt helt i smak nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilde1 Skrevet 6. mars 2009 #30 Del Skrevet 6. mars 2009 Ganske pen, men han har et rart utrykk mange ganger, sånn som på dette bildet. Men mye bedre enn fjorårets! Han var kjeedelig, synes jeg. oi,uheldig på det bildet ja! haha,ser at han prøver på noe men får det liksom ikke helt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå