Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 5. mars 2009 #1 Del Skrevet 5. mars 2009 Hva er så spesiellt med han? Undrende mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virvelvind Skrevet 5. mars 2009 #2 Del Skrevet 5. mars 2009 Langt fra drømmemannen. Han ser ut som en slesk glatting og nå som jeg ser ham på tv synes jeg han oppfører seg slik også. Men smaken er som baken og jeg har ganske sær smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. mars 2009 #3 Del Skrevet 5. mars 2009 Han er ikke så verst, men han er ikke drømmemannen min.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 5. mars 2009 #4 Del Skrevet 5. mars 2009 Han ser homo ut spør du meg Høres sånn ut også, litt som Jan Thomas. Alt er så fantastisk, han mangler bare knekken i håndleddet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virvelvind Skrevet 5. mars 2009 #5 Del Skrevet 5. mars 2009 Artig hvordan alle bare "åååååå han var såååå kjeeeekk" *dån* Jeg ser han har gode sider, men han er ikke SÅ kjekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 5. mars 2009 #6 Del Skrevet 5. mars 2009 Dress og joggesko?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hexagon Skrevet 5. mars 2009 #7 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg syntes ikke han var så innmari kjekk nei. Men ikke så altfor verst heller. Ingen drømmeprins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 5. mars 2009 #8 Del Skrevet 5. mars 2009 Fikk bare litt dejavu fra i fjor. Stig Kjos var også flink å komme med komplimenter. Alle var fantastiske osv, vi får se om de er de vakreste han har sett alle sammen. Ingen flere som syns han ser homo ut? Bare jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virvelvind Skrevet 5. mars 2009 #9 Del Skrevet 5. mars 2009 En smule homo kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 5. mars 2009 #10 Del Skrevet 5. mars 2009 Ganske pen, men han har et rart utrykk mange ganger, sånn som på dette bildet. Men mye bedre enn fjorårets! Han var kjeedelig, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. mars 2009 #11 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg likte stig bedre sånn utseendemessig, men syntes ikke noe særlig om personligheten hans, den nye unkaren har jeg ikke sett på så vet ikke hva jeg mener om hans personlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 5. mars 2009 #12 Del Skrevet 5. mars 2009 En smule homo kanskje Ja må han minst være Han har homselepper når han prater. Vet jeg er slem her, men dette er vel en tråd hvor vi skal diskutere disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virvelvind Skrevet 5. mars 2009 #13 Del Skrevet 5. mars 2009 Han har også et ganske fjernt blikk av og til, ser ut som han detter ut litt og bare tenker "hæææææ?" Men nå skal jeg slutte å snakke stygt, han er sikkert en hyggelig, oppegående og litt femi fyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #14 Del Skrevet 5. mars 2009 Han var mildt sagt brekkekkel. Men så var det jo mange fine passende damer der for han så det blir nok et passende par ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 5. mars 2009 #15 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg synes han hadde vært kjempekjekk hvis han hadde hatt litt mindre rynker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 5. mars 2009 #16 Del Skrevet 5. mars 2009 Hvorfor avslører de at han ikke har møtt noen av kvinnene igjen før i kveld på reunion?? Nå blir det jo egentlig ikke så morsomt å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 5. mars 2009 #17 Del Skrevet 5. mars 2009 For en hot kropp, a, gett! *overflatisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #18 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg synes han var kjempekjekk jeg!!! og synes han virket som er bra fyr også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente23_* Skrevet 5. mars 2009 #19 Del Skrevet 5. mars 2009 For en hot kropp, a, gett! *overflatisk* Hvorfor er det overfladisk og være pen eller ha en hot kropp? eller synes at andre har det? S¨du synes automatisk jeg er overfadisk fordi jeg har bra kropp du da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #20 Del Skrevet 5. mars 2009 Han har også et ganske fjernt blikk av og til, ser ut som han detter ut litt og bare tenker "hæææææ?" Kanskje ikke så rart? Jeg tenkte også "hææææ?" til de kommentarene damene kom med som utløste dette blikket.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå