Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #1 Del Skrevet 6. juli 2003 Hva gir best resultat? Noen som kan anbefale et merke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #2 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg bruker en pudderblyant, synes den er god. Den er fra Christian Dior. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #3 Del Skrevet 6. juli 2003 Hva er pudderblyant sammenlignet med en vanlig øyenbrynsblyant. Hørtes interessant ut! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #4 Del Skrevet 6. juli 2003 Vel litt vanskelig å forklare, men fargen du får på har mer pudderkonsistens enn en vanlig blyant. Blir i alle fall ikke like "hardt" resultat som med vanlig blyant. Tror du bare må prøve. CD har både vanlig blyant og pudderblyant så da kan du jo sammenligne. Dra innom et parfymeri og prøv testerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 7. juli 2003 #5 Del Skrevet 7. juli 2003 På øyenbrynene bruker jeg blyanten fra H&M, syns den er helt grei. Men nå er ikke denne blyanten den jeg bruker oftest og er mest avhengig av... Den har en kjekk liten børste også, og det er vel egentlig den jeg bruker aller mest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 9. juli 2003 #6 Del Skrevet 9. juli 2003 Da jeg ble sminket av make-upartist før bryllupet anbefalte hun å rett og slett bruke brun øyeskygge på øyebrynene istedet for øyeblyant. Går ut ifra at man da får det samme resultatet (mer eller mindre) som med pudderblyant. Jeg ble ihvertfall veldig fornøyd, det så mer naturlig ut og ikkke så hardt som det lett kan bli med vanlig blyant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 9. juli 2003 #7 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg bruker også bare skygge hvis jeg vil markere brynene litt ekstra. Har kjøpt en med riktig farge. Synes resultatet blir "snillere og mykere". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 10. juli 2003 #8 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg sverger til øyenbrynsblyanten fra Christian Dior i fargen blonde. Den har dessuten en børste i den andre enden til å gre brynene/ jevne ut fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest katie Skrevet 10. juli 2003 #9 Del Skrevet 10. juli 2003 Chanel sin er kjempebra!... Den har også kost på enden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 13. juli 2003 #10 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg falt pladask for øyenbrynspudderet fra Body Shop for noen år siden, mye fordi den har en kjempepraktisk børste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå