Lykka Skrevet 4. mars 2009 #1 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Jeg har tastet i flere timer med en ordentlig mann Han er også alene med barn akkurat som meg. Kjempe kjekk og en herlig personlighet, og samme verdier i livet som jeg Det var ei nettvenninne av meg som hadde besøk av fetteren sin og hun sa han hadde vært noe for meg Så hun ga han min msn, så han la meg til og vi begynte å taste. Tastingen gikk kjempe lett, var ikke mye stillhet, jeg ville bare spørre mer og han spurte mye om meg. Han så bilde av meg og sa han syns jeg så nydelig ut :rødme: Er ikke ofte jeg får noe kompliment så jeg skrev tusen takk, er ikke vant med å få komplimenter. Da svarte han at jeg mener det sier alltid det jeg mener. Eneste som er dumt er at han og ungen bor i London da, for han studere Phd der, så han er en smarting da Å jeg bare håper det fortsetter på samme måte når vi fortsetter å taste imorgen. Jeg gleder meg allerede, jeg har sommer fugler imagen Ville bare dele dette med dere Endret 4. mars 2009 av Lykka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galskap Skrevet 5. mars 2009 #2 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har tastet i flere timer med en ordentlig mann Han er også alene med barn akkurat som meg. Kjempe kjekk og en herlig personlighet, og samme verdier i livet som jeg Det var ei nettvenninne av meg som hadde besøk av fetteren sin og hun sa han hadde vært noe for meg Så hun ga han min msn, så han la meg til og vi begynte å taste. Tastingen gikk kjempe lett, var ikke mye stillhet, jeg ville bare spørre mer og han spurte mye om meg. Han så bilde av meg og sa han syns jeg så nydelig ut :rødme: Er ikke ofte jeg får noe kompliment så jeg skrev tusen takk, er ikke vant med å få komplimenter. Da svarte han at jeg mener det sier alltid det jeg mener. Eneste som er dumt er at han og ungen bor i London da, for han studere Phd der, så han er en smarting da Å jeg bare håper det fortsetter på samme måte når vi fortsetter å taste imorgen. Jeg gleder meg allerede, jeg har sommer fugler imagen Ville bare dele dette med dere så kos dette hørtes ut:D kjempe hyggelig å høre at andre får kriblinger=) synd han bor så langt unna da men.. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykka Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 5. mars 2009 så kos dette hørtes ut:D kjempe hyggelig å høre at andre får kriblinger=) synd han bor så langt unna da men.. lykke til Ja, det er en skikkelig deilig følelse Det er synd ja, men får se hva som skjer, har jo akkurat blitt kjent med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 5. mars 2009 #4 Del Skrevet 5. mars 2009 Åh så koslig Hvor lenge har han igjen som student da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 5. mars 2009 #5 Del Skrevet 5. mars 2009 :rødme: Lykke til videre Lykka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. mars 2009 #6 Del Skrevet 5. mars 2009 Ja lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykka Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 5. mars 2009 Åh så koslig Hvor lenge har han igjen som student da? Ja Nei det glemte jeg å spørre han om da hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå