silja Skrevet 6. juli 2003 #1 Del Skrevet 6. juli 2003 hva gir man som takkegave? -til forlovere og brudepiker ok, men hva med toastmastere (både under middag og kaffe)? Hva betaler man servitører? Hva med gaveåpnere -penger eller takkegave? En onkel skal ta bilder -hva med ham? holder det å betale filmene samt fremkalling? Det samme gjelder dersom en annen onkel skal filme... og tilslutt, vi ønsker å gi noe annet enn vin ol.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jomfru74 Skrevet 6. juli 2003 #2 Del Skrevet 6. juli 2003 Hei Har selv vært gaveoppakker i 2 bryllup, men har ikke engang tenkt at det er en oppgave man skal få noe for Følte at jeg fikk god kontakt med gjestene i begge bryllup, kunne snakke og kose meg under hele seansen. Tips: i det siste bryllupet hadde vi en bok med nummererte linjer der vi skrev ned hvem gaven var fra og hva det var, samt at vi satt nummererte klistrelapper på tilhørende kort og gave. KJempelett å finne tilbake senere. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 6. juli 2003 vi skal også bruke en slik "loddbok" og samme system, og gaveåpning skjer forøvrig under middagen..... Fint å høre at dette ikke er noe som forventes belønning for men gratis middag på kjøkkenet kan de jo få etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
September Skrevet 6. juli 2003 #4 Del Skrevet 6. juli 2003 Man skal vel ikke gi noe til gaveåpnerne!?! Jeg har selv vært det i flere bryllup, og aldri tenkt tanken på å få noe som helst. Toastmasteren vår skal få en flaske cognac..når han slentrer hjem når festen er over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå