Cita Skrevet 6. juli 2003 #21 Del Skrevet 6. juli 2003 Det så ikke noe koselig ut... - får vel gå da ! Eg ser du gjøymer deg, men eg kan ikke rydde rommet for deg Du må rydda det sjøl, men eg kan rydde med deg Cita tusler slukøret inn på sitt eget soverom å rydder egenproduserte pelsedotter. Cita er et forbilde til etterfølgelse?? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #22 Del Skrevet 6. juli 2003 Har du gått for å rydde nå :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #23 Del Skrevet 6. juli 2003 Been there - done that -- Fant ikke bare et skjerf som Kreps hadde ryddet vekk uynder sengen min - men "tjente" også 30 kroner... - og kan nå sitte her med god samvittighet.. Takk for hjelpen...- alle sammen ..Hvordan går det med deg Cita ... - Jeg hadde minst en middel stor "kaninfarm" ... Men de er historie nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. juli 2003 #24 Del Skrevet 6. juli 2003 Motivere? Jeg som har polert hele huset på en uke og soverommet lider fortsatt av at jeg aldri ble heeelt ferdig. Anbefaler: 1-2 søppelsekker (til klær som aldri brukes) 1 bøttevann med litt såpe (helles ut over gulvet) 14 stk store håndklær (til å tørke opp vannet med) Virker hver gang.. alltid våte drømmer . Selv vurderer jeg sprikelgulv og engangs-klær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #25 Del Skrevet 6. juli 2003 Been there - done that -- Fant ikke bare et skjerf som Kreps hadde ryddet vekk uynder sengen min - men "tjente" også 30 kroner... - og kan nå sitte her med god samvittighet.. Takk for hjelpen...- alle sammen ..Hvordan går det med deg Cita ... - Jeg hadde minst en middel stor "kaninfarm" ... Men de er historie nå det passet så godt til meg det skjerfet. tenkte jeg kunne låne det litt? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #26 Del Skrevet 6. juli 2003 Snakk om å bli ratt ned igjen da.... :evil: Her var jeg strålende fornøyd med å få tatt et rom .. og så kommer du her og har tatt et helt hus... (Synes du det var noe snilt mot meg.... - og Cita som også rydder) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #27 Del Skrevet 6. juli 2003 Startet oppvaskmaskinen jeg, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #28 Del Skrevet 6. juli 2003 Men så vasket jeg endel av huset i går da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 6. juli 2003 #29 Del Skrevet 6. juli 2003 Ferdig alt nå ?? Cita leter etter penger hun også........... ser skikkelig dårlig ut. Men jeg fant gulvet, det lå jo helt i bunn det jo Sånn... der ja, nå var pollendottene borte. Veldig kjekt med et sånt derre "Sugeogduredyr"......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 6. juli 2003 #30 Del Skrevet 6. juli 2003 Ædda bædda! Jeg har vaskehjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #31 Del Skrevet 6. juli 2003 .. har du ikke nese for å finne penger du da ? Sugeogduredyr er uvurderlig når det dreier seg om kanininnsamling... Vi er flinke vi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 6. juli 2003 #32 Del Skrevet 6. juli 2003 .. har du ikke nese for å finne penger du da ? Sugeogduredyr er uvurderlig når det dreier seg om kanininnsamling... Vi er flinke vi... Ha ha hatjoooooo, ikke lett å snuse småpenger når snuta er full av "guttapåtursokker" og andre pelsbefengte objekter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #33 Del Skrevet 6. juli 2003 Har jeg også til vanlig... men de har ferie... så da må jeg gjøre det selv... dessuten kan ikke de rydde i alt rotet mitt.. .. og Kreps - var det derfor du hadde gjemt skjerfet... . Akkurat dette vil jeg gjerne ha selv - men du kan godt få låne et annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 6. juli 2003 #34 Del Skrevet 6. juli 2003 og andre pelsbefengte objekter Hey hey! Ikke mobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 6. juli 2003 #35 Del Skrevet 6. juli 2003 Hey hey! Ikke mobb! Mobber ikke søte små kaniner :kysse: Her snakker vi mer i størrelsesorden ala Hybelløver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 6. juli 2003 #36 Del Skrevet 6. juli 2003 Okey da :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. juli 2003 #37 Del Skrevet 6. juli 2003 Og jeg klarer å vaske huset klokken 3-4 om morgenen. Nå må du jaggu få deg i gang med å vaske, Bille! Ellers blir jeg skikkelig sinna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #38 Del Skrevet 6. juli 2003 Har vasket .. så det så.. klarte til og med å få Cita til å gjøre det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #39 Del Skrevet 6. juli 2003 .. og der hadde jeg ramlet ut gitt... Men jeg har fortsatt vasket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå