Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

hm, den avene-kremen jeg kjøpte blir jeg bare stiv i maska av :/ dritt...

Kanskje jeg skal kjøpe den solkremen fra MD som blir anbefalt her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et alternativ kan være Exuviance. De har også veldig gode produkter.

Gjest *lucky*
Skrevet
hm, den avene-kremen jeg kjøpte blir jeg bare stiv i maska av :/ dritt...

Kanskje jeg skal kjøpe den solkremen fra MD som blir anbefalt her.

Den MD kremen er ikke god nok som nattkrem. Men du kan bruke den på dagen da den er både faktorkrem og fukt i ett.

Decleor sin krem i serien hydra floral gir godt med fukt, finnes på samme nettside som MD kremen. Jeg bruker den som nattkrem og er fornøyd da den gir mye fukt.

Skrevet
Den MD kremen er ikke god nok som nattkrem. Men du kan bruke den på dagen da den er både faktorkrem og fukt i ett.

Decleor sin krem i serien hydra floral gir godt med fukt, finnes på samme nettside som MD kremen. Jeg bruker den som nattkrem og er fornøyd da den gir mye fukt.

den kremen passer ikke til meg. Har prøvd den 2 ganger før, og huden min har blitt grusom begge ganger:O merkelig, er jo veldig mange som skryter av den.

Har aldri slitt med akne før, men har nå rota litt med prevensjonsmiddel så lurer på om det kan ha en sammenheng med det. Nå er uansett problemet nesten løst! så differin har funka bra ja. GLAD!!!

Gjest Gjest
Skrevet
Du bør oså begynne å bruke en solkrem daglig når du bruker differin fordi huden blir ømfintlig. Md formulation har en god krem http://www.feelunique.com/p/md-formulation...SPF20-50ml.html som gir fukt samtidig som den beskytter mot solen.

Bare for å skyte inn et sp.mål:

Er ikke denne kremen mer en god fuktighetsgivende ansiktskrem, som i tillegg har faktor 20 i seg...? Og ikke en solkrem, mener jeg. Altså en krem du kan bruke hele året, som er veldig bra mot huden - som i tillegg besytter mot sol, så du slipper å klisje annen solkrem på huden over denne kremen, som tilstopper porene og gir problemer.....

Den er sinnsykt dyr da... :S 6-700 kr for 50ML. Helt sinnsykt! Men den er god da, det skal være sagt. Den er ikke feit og den fungerer bra mot kviser. Jeg vet ikke om den "dreper" kvisene og tar knekken på de direkte, men kremen forårsaker ikke kviser i seg selv tror jeg! Noen andre med erfaring fra denne kremen?

Skrevet

Hm, huden min har alltid elsket vanlig solkrem. Har noen ganger brukt det som dagkrem på vinteren, og da blir huden myk, strålende og fri for urenheter. Samme med fuktighetskrem fra Dove med selvbruner i. Merkelige greier.

Men nå lurer jeg på en ting til. Blitt invitert på sånn Mary Kay-party med hudpleie. Kan jeg være med på det nå eller? :o Høres jo deilig ut med hudpleie, men tåler denne rødflammede og litt såre og kløende huden dette nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...