Gjest Gjest_jente_* Skrevet 4. mars 2009 #1 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg har meld meg på nattdating, og og sett meg ut en kjekk gutt. Jeg har aldri gjort dette før, og trenger hjelp fra dere erfarne Hva skriver man i melding??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 4. mars 2009 #2 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg har meld meg på nattdating, og og sett meg ut en kjekk gutt. Jeg har aldri gjort dette før, og trenger hjelp fra dere erfarne Hva skriver man i melding??? Det spiller ikke så stor rolle hva du skriver i første melding tror jeg, men jeg vil tro at et kort brev er bedre enn et langt. Jeg bruker stort sett første melding bare til å teste om jeg får svar, så øker lengden litt etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 4. mars 2009 #3 Del Skrevet 4. mars 2009 Skriver du bare hei, eller et enkelt spørsmål også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 4. mars 2009 #4 Del Skrevet 4. mars 2009 Skriver du bare hei, eller et enkelt spørsmål også? Stort sett noe sånt som "Hei, du så interessant ut", "Hei, hatt en fin helg" el.noe i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykka Skrevet 4. mars 2009 #5 Del Skrevet 4. mars 2009 Skriver du bare hei, eller et enkelt spørsmål også? Jeg meldte meg inn på match.com, jeg skrev ett brev til en kjekkas Hei på deg hvordan går det med deg da? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. mars 2009 #6 Del Skrevet 4. mars 2009 Skriver du bare hei, eller et enkelt spørsmål også? Enten så kan du si "hei, jeg kom borti profilen din og likte det jeg leste. Har du lyst til å bli kjent?" Eller så skriver enda mer enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 4. mars 2009 #7 Del Skrevet 4. mars 2009 Da skrev jeg medling og fikk svar. Men fikk så mange andre meldinger også, og synes egentlig det ble litt mye og litt ubehagelig hele greia, så slettet bildene av meg jeg. ikke helt vant til dette her.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå