Gå til innhold

Nysingel og skal treffe en kjæreste fra 23 år siden

Gjest Gjest_Ella_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ella_*

Nå trenger jeg litt råd og hjelp.

For 6 måneder siden avsluttet jeg et 10 år langt forhold. Vi hadde ingen barn sammen, men jeg har barn fra et tidligere forhold. Tenåringer.

Nå har jeg truffet en mann. Ikke bare en hvilken som helst men en jeg hadde en ganske het affære med for 22 år siden. Jeg er 43 år nå og denne mannen var en jeg traff under et utenlandsopphold (vi er begge norske men oppholdt oss i samme land) og vi hadde 3 fantastiske uker sammen. Jeg har nå truffet ham igjen via facebook. God tone mellom oss fra første stund. Vi husker begge to veldig godt de ukene vi hadde sammen den gang da... Det betydde nok noe spesielt for oss begge.

Nå (etter å ha vært venner på facebook i 3 måneder) så skal vi treffes. Jeg skal reise dit hvor han bor (annen del av landet). Jeg har bestilt meg hotell.

Jeg er så nervøs. Samtidig som jeg gleder meg voldsomt. Jeg ser jo av bildene han har på facebook at han ser veldig godt ut. Han har tatt vare på seg selv og er nå en flott 50-åring. Jeg ser også godt ut. Men litt har man lagt på seg siden man var 21... Jeg var veldig slank og flott som 21 åring og tenker litt på at han nok husker det... Men jeg tror ikke at han som er godt voksen selv akkurat forventer at jeg skal se slik ut nå. det går nok bra.

Det jeg er mest nervøs på er hva som skjer mellom oss... Vi skal ut å spise middag sammen. Så tar vi det derfra. Og lørdag skal han vise meg rundt i byen sin. Men jeg tenker.... og derfor har jeg bestilt hotell.... at det er kanskje best å ikke ha så mye fysisk kontakt nå den første gangen. Samtidig så fantaserer jeg om akkurat det - å kysse ham og ha sex!!! Vi hadde helt fantastisk sex for 23 år siden. Jeg har alltid ment at den gangen da sammen med ham var min seksuelle oppvåkning.... Og det gjør jo at fantasiene og ønsket om å være nær ham på nytt blir enda større. Hva mener dere? Bør jeg være streng på det at jeg skal tilbake til hotellet?

Også er det uansett skummelt å skulle treffe en ny mann. Tenk... jeg har ikke vært sammen med noen annen en eksen min på over 10 år!! Og date? Ja det er jo minst like lenge siden. Det er litt anderledes å være 30 og treffe en mann og å være 43. Og derfor er jeg også litt nervøs. Litt ute av trening...

Det er ikke bare sex og gamle minner som trekker meg til denne mannen. Jeg har via kontakten vi nå har hatt de siste månedene funnet ut at det er så mange ting som vi ha felles. Alt fra interesser til humør og livssyn. Derfor gleder jeg meg veldig og håper så inderlig at det blir en hyggelig helg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er merkelig med disse gamle flammene :ler:

Gjør som meg, i utgangspunktet prøvde jeg å holde forventningene nede. Var kjempenervøs, men forberedte meg på at det hele kunne bli kun prating og mimring om gamle dager. At han hadde andre planer første dagen var jeg ikke helt forberedt på...

Men det som skjer, det skjer. Du kjenner deg selv best. Du er singel og føler deg bra. Møt han med et åpent sinn, og kos deg masse.

Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mina_*

Jeg synes ikke du skal gå til sengs med ham denne første gangen dere møtes. Uansett hvor god kjemi dere får og uansett hvor tiltrukket dere måtte bli av hverandre!

Så på Ellen Degeneres show i går og der var det en mann som sa at man burde vente i 3 måneder. Som en slags prøvetid på samme måte som når man starter i jobb. Man får først fordelene når prøvetiden er over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mirre

Vil bare ønske deg lykke til jeg!

Tror det er lurt at du har hotellrom og at du ikke har avtalt å bo hos ham.

Skal du være der hele helgen eller (så lenge du sier at han skal vise deg rundt på lørdagen). Jeg hadde nok tilbrakt fredagsnatten på hotell også hadde jeg hatt muligheten åpen og tilbrakt natten med ham om det føltes riktig på lørdagen.

Sånne regler om at man skal vente bryr ikke jeg meg om. Dere er jo voksne folk også da! Og dette er jo en planlagt helg. Ikke en ONS som skjer i fylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Men hvis du skal ha sex med ham la det skje om situasjonen er romantisk. Ikke bare fordi det er sex! Også ville jeg ikke ha prøvd meg på alt mulig den første kvelden. La det helle være litt sånn ømt, kjærlig og romantisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...